~•~•~•~
"Dikkat edin kendinize. Ben bir junmyeona selam vereyim. Haberleşiriz yine." dedi baekhyun şirket binasına girince.
"Görüşürüz baekhyun amca."
"Kai hyung ile görüşmeyi unutma lütfen baekhyun amca."
Seungminin söylediğiyle chan göz devirirken baekhyun güldü. "En yakın vakitte size bir randevu ayarlayacağım. Merak etme."
"OF!" Chan sinirle yürümeye başladığında seungmin iç çekmiş ve el sallamıştı baekhyuna. "Teşekkür ederim." Demiş ve asansöre binen sevgilisini görmüştü. "Chan bekle ya!" Koşarak asansörü tutmuş ve girmişti. "Chan niye beklemiyorsun?"
"Kai AMCA ile olan randevunu dinleyecek vaktim yok. İşlerim var benim." dedi amca kelimesinin üstüne bastırarak.
"Ay chan saçmalama."
"Neyi saçmalıyormuşum?" dedi chan 8.kata basarak.
"Kıskanmıyorsun değil mi kai hyungu?"
Chan, göz devirerek güldü siniri bozulmuş bir şekilde. "Neyini kıskanacağım kai AMCANIN? babam yaşında adam."
"Abart." dedi seungmin gözlerini büyüterek.
"Abartmıyorum. Kai amca babamla yaşıt."
"Ay inanmıyorum. Adam resmen yıllara meydan okumuş." dedi seungmin hala hayran tavırlarına devam ederek. O sırada asansörde sekizinci katta durmuştu. Chan hızla indiğinde seungmin de koşar adımlarla peşinden gelmişti.
Chanın peşinden odasına girerek kapıyı kapattı. "Ne işin vardı? Şarkı mı yapıyorsun?" dedi masasına oturan sevgilisinin yanına bir sandalye çekip oturarak. Chan bilgisayarını açarken konuşmadan sadece "hm hm" sesiyle onayladı sevgilisini. Trip atıyordu aklınca.
Seungmin kaşlarını çattı. "Chan."
"Hm."
"Sen bana küstün mü?"
Chan açılan bilgisayarında şifresini girerken omuz silkti. "Ne münasebet canım sana neden küseyim?"
Seungmin gülerek elini chanın koluna sardı. "Sanki kai hyungu sevdiğim için bana trip atıyorsun gibi hissettim."
"Sen en çok beni seversin seungmin." dedi chan kafasını seungmine çevirerek. "Yani severdin... Hafızanı kaybetmeden önce."
"Chan." Seungmin diğer elini de chanın yanağına koydu. "Hala en çok seni seviyorum. Kai hyung benim için sadece hayran olduğum bir ünlü bunu biliyorsun değil mi?"
İç çekti chan. "Haklısın. Abarttım biraz kusura bakma."
Seungmin sevgilisinin yanağını öpüp geri çekildi. "Ben de biraz abartmış olabilirim sende kusura bakma. Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Duvar | Chanmin ✓
FanficSevgilisinin gözlerinin önünde geçirdiği kaza sonucu öldüğünü sanan Chan ve kaza sonucunda hafızasını kaybedip 2 yıldır başka bir ülkede yaşayan Seungmin. Kader, onları o kaza yerinde iki yıl sonra tekrardan bir araya getirmişti. Gerisi onlara kalm...