~•~•~•~
"Seonghwa. Sana bir işim düştü."
"İşin mi düştü? Hayırdır? Yardım edebileceğim bir konuysa hallederiz."
Dudaklarını kemirdi Minho. "Bir arkadaşımın geçmişini öğrenmem gerekiyor. Geçmişte yaşadığı bir kazayı, kazadan öncesinde ailesini ve arkadaşlarını, kazadan sonra da neler olduğunu öğrenmem lazım. Ortada bir yalan var ama hangi taraf yalan söylüyor bilmiyorum. Arkadaşıma yardımcı olabilmem için yalancının kim olduğunu öğrenmeliyim. En kısa sürede hemde. Aklıma bir tek sen geldin."
Seonghwa, çok başarılı bir hackerdı. İstese tüm dünyayı çökertebilen bilgilere ulaşabilecek bir yeteneğe sahipti. Azılı bir suçlu olmaya müsait bir yeteneğe sahipken o böyle olmayı seçmiyordu tabii ki.
Telefonun diğer ucundan bir iç çekiş duydu Minho. "Yapamaz mısın?" Dedi. Tek umudu seonghwaydı.
"Yapabilirim. Ne kadar zamana ihtiyacın var?"
"En fazla yarım saat?"
"Çok kısa ama halledebilirim. Sen bana arkadaşının ismini ve fotoğrafını at. Arkadaşlarının ve ailesinin de isimlerini at. Yarım saat sonra görüşürüz."
"Tamam. Hemen atıyorum. Teşekkür ederim."
"Hadi hadi sadece işin düşünce yaz zaten."
"Söz, telafi edeceğim."
Güldü seonghwa. "Hadi at bakalım."
"Tamam " dedi ve kapattı telefonu Minho. Hızla seonghwaya bilgileri attı ve beklemeye başladı.
Seungmin'in duşta uzun vakit geçireceğini bildiğinden rahattı. O çıkana kadar hatta çıkıp saçlarını kurutana, üstünü giyinene kadar bolca vakti vardı Minho'nun.
Bekledi, bekledi ve bekledi.
Telefonu yarım saat sonra çalmaya başladığında hızla açtı. "Seonghwa."
İç çekti seonghwa. "Minho."
"Ne oldu? Bulabildin mi bir şeyler?"
"Çok şey buldum." Dedi seonghwa. "Arkadaşın büyük bir yalana inandırılmış."
"Kim? Hangi taraf?" Dedi Minho merakla.
"Ailesi."
Gözlerini kapattı Minho. Güvendiği taraf tarafından kandırılmıştı. "Ne olmuş? Neler olmuş? Chan'ın anlattıkları doğru muymuş yani?"
"Chan, arkadaşının sevgilisiymiş. O ne anlattı bilmiyorum ama birbirlerini gerçekten çok seviyorlarmış. Arkadaşının ailesi buna karşıymış ve kendi çocuğunu evde psikolojik bir şiddete maruz bırakmışlar. Chandan ayrılmak istemeyen Seungmin de evden kaçmış. Chan'a gittiği sırada kaza geçirmiş. Kazanın olduğu bölgenin kamera kayıtlarına ulaştım. Zor oldu ulaşması çünkü ailesi para karşılığında sildirmiş. Chan'ın masum olduğunun kanıtıydı çünkü o kayıtlar. Seungmin kendisi yola atlıyor. Chan engel olmak istese de başaramıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Duvar | Chanmin ✓
FanficSevgilisinin gözlerinin önünde geçirdiği kaza sonucu öldüğünü sanan Chan ve kaza sonucunda hafızasını kaybedip 2 yıldır başka bir ülkede yaşayan Seungmin. Kader, onları o kaza yerinde iki yıl sonra tekrardan bir araya getirmişti. Gerisi onlara kalm...