Fesztivál

421 12 1
                                    


Idén úgy döntöttünk hogy kimaxoljuk a nyarunkat és elmegyünk a SZIN fesztiválra. Nagyon vártuk ezt a napot és végre el is jött. Így hát bepattantunk a kocsiba és el is indultunk. Az út jó hangulatban telt el és kezdtünk rákapcsolodni az estére. Énekelgetünk, pletyiztünk egy kicsit és már ott is voltunk. Úgy döntöttünk, hogy idén sátorban fogunk aludni, de nem tudtuk ez mekkora feladat lesz számunkra.
Egy hosszadalmas sátor építés után kicsit lepihentünk és elkezdtünk készülődni az estére.
Ma a Valmar duo fog felépni akiket a barátnőim imádnak , de főleg a Bruno x Spacc duót. Lehúztunk egy vodka shotot és indultunk is. ( Tudom, hogy nem szabad alkoholt behozni a fesztiválra, de én egyszerűen nem tudok nélküle élni.)

- Ellaaa gyere máárr - kiabálja Réka
- Jövök!! - mondtam neki

Nekik az első sor kellett így ott voltunk 2 órán keresztül. Szintén ugyanazt csináltuk, mint a kocsiba csak még unot is hozzá adtunk. Miután felidegesítettem a kártyával magam pont akkor kezdődött el a koncert. Nagyon jól éreztük magunkat csak az irritált hogy az a pasi (még nem tudom a nevüket nagyon) folyton szemezgetett velem. A barátnőim úgy sikitoztak, hogy majdnem kiszakadt a dobhártyám, de ez még csak a kezdett.
Utána a Bruno x Spacc duó volt akiknél szerintem megsüketültem. Nagyon jó volt a koncert, amíg a barátnőim ki nem találták, hogy menjünk el fotózkodni. Én mondtam nekik, hogy biztos hogy nem megyek és tudják, hogyha ezt mondom akkor tényleg nem tudnak sehova elrángatni. Így hát én ott maradtam és holt részegre leittam magam. Egyszerűen imádom a piát, de tényleg. Mikor visszaértek a barátosnéim hát őket is leitattam.

- Lányok én elmegyek a mosdóba - szóltam nekik
- Nem kéne egyedül menned - mondja Lara
- Egyetértek vele - válaszol Réka
- De csajok nyugi, éppségben visszaérek - magabiztosan mondtam nekik.
- Jó, de ha elrabolnak nem keresünk - kezdenek el röhögni
- Ki a faszom rabolna el? - furán néztem rájuk
- Hát lehet a híres Marics Peti aki szemezgetett veled a koncerten - szakadtak a röhögéstől
- Látszik, hogy ti is full részegek vagytok - ezzel a lendületel elindultam a mosdó felé.

A lábamon alig tudtam állni, de szerencsére odaértem nagy nehezen. Lassan hajnali 2 volt mire odaértem. Megtámaszkodtam és a tükörbe néztem.
Kivettem a telefonomat a zsebemből, de úgy szétcsaptam magam, hogy nem ismert fel a face id.
Egyszer csak nagyon elkezdtem szédelegni. Bejött egy iszonyatosan helyes pali... barna szemű és hajú srác volt. Nagyon már nem láttam mivel kezdett elsötétülni minden.

- Hé kislány jól vagy? - kérdezte
- Kicsit szédelgek, de minden fasza - mondtam neki

Ezzel a lendülettel minden elsötétült és csak annyit éreztem, hogy két erős kar fog meg.

*Peti szemszöge*

Amikor nyomtuk a koncertet Milánnal egy iszonyatosan helyes csajt láttam. Szemezgettem vele egy kicsit, de láttam rajta hogy nem nagyon tetszik neki. Miután lenyomtuk a koncertet kicsit beszélgettünk a srácokal.

- Na Marics kit figyeltél ennyire a színpadon - kérdi Milán
- Hát tesó láttam egy dögös csajt az első sorba - válaszoltam neki
- Petikénk becsajozott - vágta rá Brúnó
- Na én kimegyek a mosdóba - mondtam nekik
- Ne basszál meg senkit a budiba - kezdtek el röhögni
- Ilyeneket baszki - mondtam halkan

El is indultam a mosdó felé. Egy 5 perc után oda is értem. Azt hittem van olyan szerencsém, hogy egyedül legyek, de egy holt részeg csajt láttam a tükörnél aki a lábán se bírt állni.

- Hé kislány jól vagy? - kérdeztem tőle
- Kicsit szédelgek, de minden fasza - válaszolta

Ezzel a lendülettel összeesett és szerencsére a karjaimba landolt. Azonnal felkaptam és elvittem a lakóautónkba. Lefektettem az ágyra, betakartam és becsuktam az ajtót. Remélem jól lesz.

Életünk legjobb nyara ( Marics Peti ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora