Pirate King || Ateez || 1

92 8 0
                                    

>>>Yeosang<<<

Yarın büyük gün... Uzun zamandır beklediğimin ama gerçek olduğuna inanamadığım gün...

Yarın yazdığım kitapları tanıtma amaçlı kitap fuarına katılacağım gün... Çok satan bir yazar değildim ama kitaplarım az çok satıyordu ve okuyan çoğu kişi beğeniyordu.

Bunu internette bir alışveriş sitesinde bulunan yorumlarda görmüştüm. Belki fuara gelenlerden beni tanıyan bir kaç kişi çıkar. Belki yazdığım kitapları takip edenler vardır, bir sonraki kitabımı bekleyen insanlar...

Kimi kandırıyorum ki, bu asla gerçek olamayacak...

>***<

Kendime ayrılmış olan yere geldim, benim gibi bir çok yazar da buradaydı. Sayılamayacak kadar çok yazar buradaydı. Burası en büyük fuar yerlerinden biriydi ve bu benim için harika bir fırsattı. Ben de iyi bir yazar olabilirdim. Buraya gelen yazarların arasında hayran olduğum yazarlar bile vardı.

Burada bulunan çoğu yazarın benden en büyük farkı ise yanında arkadaşları ya da çalışanları vardı. Bende o da yoktu...

Getirdiğim kitapları koliden çıkarıp masaya dizmeye başladım. Az da olsa simetri takıntım vardı bu yüzden ayrı bir özen gösteriyordum.

İlk koliyi çoktan bitirmiştim. Sonra masada ki el dikkatimi çekti. Yüzümü döndüğünde Hongjoong Hyung'u görmüştüm. Bana yardıma gelmişti. Bu beni çok sevindirmişti. İlk gülümsedim, sonra ise gidip sıkıca sarıldım. Sonra da kitapları dizmeme yardım etti.

Fuarın açılma saatine az kalmıştı ve ben git gide heyecanlanıyordum. Sonunda hayalime ulaşmıştım, belki ileride daha da iyi bir yazar olabilirdim. Bunun için kendimi de tanıtmalıydım. Kitaplarım 3 farklı türden oluşuyordu: aşk, dram, psikoloji.

Genelde bu tarz yazılar yazmakta çok iyi olduğum için yazar olmayı düşünmüştüm. Doğru karar verdiğimi düşünüyorum, şu an oldukça mutluyum. Kitaplarım da istediğimi anlatıyordum. Sadece benim hayal gücüme yer vardı, sadece benimkine...

>***<

Fuar şimdilik harika gidiyordu, kitaplarım gençlerin ilgisini çekiyordu. Özellikle aşk ile ilgili olanlar 13-19 yaş arası gençler çok sevmişti o kitabımı, hatta benden imza isteyenler bile olmuştu. Bunun beni ne kadar mutlu ettiğini tahmin bile edemezsiniz.

Psikoloji kitaplarımı 18-27 yaş arası daha çok tercih ediyor gibiydi. İnsan psikolojisi konusunda çok bilgili değilim ama sahip olduğum bilgiler ile ortaya güzel bir kitap çıkardığımı düşünüyorum.

Fuarda her yaştan insan vardı ve şimdiden çok fazla kişiyle tanışmıştım hatta biraz yorulmuştum. İlk defa bir yorgunluk bu kadar hoştu. İlk defa her ne kadar yorulmuş olsam da mutluydum...

>***<

Şu an elimde bir kitabım vardı ve kitabımı alan kişi için imzalıyordum. Bitirmiştim, hatta altına ufak bir not bırakmıştım. Kitabı alan oğlan teşekkür ederek uzaklaştı.

Ben de telefonumu alıp gelen mesajlara bakmaya başladım. Sonra adımın seslenilmesi ile kafamı kaldırdım. Önümde uzun boylu oğlan vardı. Uzun boylu oğlan konuşmaya başladı.

"Kang Yeosang."

"Buyrun, benim."

"Görüşmeyeli uzun zaman oluyor dostum."

"Pardon çıkaramadım da, tanışıyor muyuz?"

"Ünlü yazar oldun unuttun hemen beni değil mi?"

Arkamdan Hongjoong Hyung'un kıkırtıları geliyordu. Yüzümü ona çevirdim. Sonra yeniden uzun boylu oğlana...

I'ts You || Ateez Oneshot'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin