Odamda oturmuş kitap okuyordum. Ve sonra o iğrenç bağırış geldi.
"Umay in aşağıya."
"Hayır." Dedim düz ve tok bir ses ile babam bu kadın yüzünden bir gün kaçmıştı ve artık baş başaydık.
"Aşağıya in sabrımı zorlama Umay!"
"Ne oldu!"
"Topla valizini defol,hastanede karıştırılmışsın oh senden kurtuldum artık."
Şaşkınlıkla bakıyordum 16 yıldır büyüttüğü bir kızdım ben.
"Ne bakıyorsun,defol!"
Ağlayarak yukarı çıktım ve hemen iki tane valiz çıkarttım. Birine kıyafetlerimi ve makyaj malzemelerimi koydum diğerine test kitaplarımı ve okuma kitapları koydum. Genede annemin yanına gittim ağlıyordum ama gitmem gerekiyor du.
"Bunca zamandır istediğin oldu gidiyorum, belki mutlu olurum ama özleyeceğim annem." Dedim ve çıktım kapıda çok tatlı bir adam ve kadın vardı ve bir jeep vay be!
"Merhaba kızım, ben annen Cansu." Cansu hanım annemdi gerçek annem. "Merhaba 5 oğlan arasındaki melek ben baban, Murat." Geldi ve ikiside sarıldı ama bir şey sormalıydım!
-Şey 5 abim mi var?
Cansu hanım konuştu.
-Yok güzelim, bir tane ikizin 4 abin var. Hadi yola çıkalım.
Yol neden bitmiyor du müzik listem bitti ama liste 4 saatlik!
-Murat bey, ne kadar kaldı ?
-10 dakika kaldı güzellik.
Sonunda e- pardon saraya geldik buda ne!
-Ağzın açık kaldı ikiz!
Biri sırtıma atladı ama hayvan gibi atladı!
-Ayy!
Cansu hanım konuştu.
-Göktuğ, olum bir ikizine müsaade et.
-Ay doğru ya ben dört tane davarın arasında çok sıkıldım seni bulunca çok mutlu oldum.
İstemsizce güldüm çok tatlıydı ve tıpatıp aynıydık onunda gözleri yeşildi saçları kumral ve uzundu 171 cm idim oda 189 vardı.
İçeri geçtiğimizde en baştaki benden 3 yaş falan büyük olduğunu tahmin ettiğim çocuk bana çok kötü bakıyordu neden ki? Bence en büyük olan abim beni yanına çağırdı. Saçlarımı okşamaya başladı. "Güzellik ben Kayra en büyük abinim yani şimdilik 24 yaşımdayım avukat olacağım üniversite okuyorum."
Sonra orda biri daha sırıtıyordu ve konuşmaya başladı. "Öncelikle ben Yiğit ve en iyi anlaşacağın abinim 22 yaşımdayım ve tıp öğrencisiyim."
Tip tip bakan sonunda konuşma tenezzülünde bulundu. " Ayıp olmadın diye ismim Atlas 19 yaşımdayım ve yazılımcıyım."
Ve Göktuğ girdi.
"Şimdi ikiz ben Göktuğ 16 yaşımdayım doğum günü-"
Lafını böldüm hemen "söylemene gerek yok ikiziz ya hani." "Heyecenlandım kız!" Çok tatlıydı.
Ee diğer abi nerede?
"Cansu hanım diğer abim nerede?"
"Canım o şehir dışında haftaya gelecek ismi Ege 28 yaşında şirketle alakalı bir şey var o yüzden orada."
"Tamam."
Cansu hanım konuştu.
"Canım sende kendinden bahset."
"Öncelikle ismim Umay 16 yaşımdayım sayısal öğrencisiyim hobilerim kitap okumak, paten sürmek, voleybol oynamak ve müzik dinlemek düz bir insanım."
Göktuğ heyecanlandı "kimin ikizi be! Ben de sayısalcıyım!"
Murat bey araya girdi; " Kızım bir şirketimiz var seni Göktuğ ve Atlas abinin okulunda olacaksın okulun hem lisesi hem üniversitesi var çoğunuz aynı okuldasınız yani." "İzniniz olursa dinleneceğim yoruldum da." Cansu hanım yanağıma bir öpücük kondurdu "tabii kızım Kayra kardeşine odasını göster."
"Tamam anne, hadi gel bir tanem."
Gittik ve oda çok iyiydi oda mı ev bu.Böyle gibi
"Hayran kaldı abicim."
"Kalmamak elde mi abi Allah aşkına çok iyi!"
Şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu. " Ne dedin!"
Ne dedim lan ben. "Ne dedim abi" "Abi dedi! Allah'ım goolll!"
Yiğit abim odaya girdi; " Ne oluyor abi?" Baktı cevap yok bana döndü. "Ne oldu güzelim?" "Abi bende anlamadım ki?" Yiğit abim cin görmüş gibi kalmıştı ne oluyor bunlara of çıldıracağım. "Güzelim be dedin? " dedi Yiğit abim. "Abim değil misiniz?" Kayra abim sarıldı "öyleyiz güzelim hadi sen yerleş."
Yerleştim ve üzerime eşofman ve sweet giydim Göktuğ ile konuştuğumda yemeklere öyle iniyorlarmış.Böyle bir takım.
Odamda oturuyordum ki kapı çaldı.
"Gel!" Atlas abim mi bu ne alaka?
-Yemeğe gel hadi.
Bune soğukluk yemeğe indim ve ilk akşam...BÖLÜM NASILDI BENCE GÜZEL BAŞLADIK OY VERMEYİ UNUTMAYINN🩷🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionKlasik abi kurgusu arkadaşlar. "Aşağıya in sabrımı zorlama Umay!" "Ne oldu!" "Topla valizini defol,hastanede karıştırılmışsın oh senden kurtuldum artık." Şaşkınlıkla bakıyordum 16 yıldır büyüttüğü bir kızdım ben. "Ne bakıyorsun,defol!" Cidden bu muy...