Sabaha üçüzlerim ile başlamıştım. Uyandığımda ikiside uyuyordu. Biraz halsizdim ve boğazım ağrıyor du ama iyiydim. "Hadi uyanın." Dedim ikiside gözünü açtı. Konuşmaz olaydım. Bir anda öksürmeye başladım. Baran sırtıma vurdu "sen böyle iken benim içim acıyor abiler şirkette ve okulda ben sana kahve yapayım tabii önce kahvaltı getirecem burada yapalım." Tebessüm ettim Göktuğ da yanağımı öptü. "Göktuğ bana rahat bi kombin yap hadi." Bu günü bekliyor gibi gülümsedi "tamamm!" Sonra dolaptan sweet ve eşofman altı aldı.
(Sadece sweet ve eşofman var)
"Güzel seçim canım" dedim ve giyindim sonra elinde tepsiyle Baran geldi. "Hadi kahvaltı zamanı annemler aceleyle çıkmış akşam davet var hemen iyileş tamam mı?" Deyip sarıldı şimdi kahvaltı ediyorduk telefona mesaj geldi
054120...
Umay merhaba ben Umut üçünüz birden gelmeyince merak ettim iyi misin en son okulda kötü oldun ya?
Umay: sağol Umut ben hastayım üçüzlerimde bırakmak istemedi o yüzden gelmedik merakın için teşekkür ederimm.
Umut: ne demek umarım hemen iyileşirsin ve yarın gelirsinn.
Umay:umarımm.
Lan ben niye sırıtıyorum. Baran baktı. "Umay çok affedersinde niye mal gibi sırıtıyorsun." "Hiç." Dedim i yi uzatarak. Göktuğ çok sessizdi. "Göktuğ neyin var?" Demez olaydım ayol ağlamaya başladı. İkimizde Baran ile şaşırdık ve sarıldık. "Göktuğ ne oldu?" "Sen hastasın baksana sesin bile çıkmıyor ve neşen yok." Dedi ağlayarak "ağlama ben iyiyim sadece boğazım ağrıyor. Hadi git elini yüzünü yıka." Göktuğ gidince ayağa kaltım ama başım dönüncü Baran'a tutundum. "Umay! İyi misin?" "İyiyim başım döndü." "Ya niye kalkıyorsun!" "Sıkıldım aşağıya ineceğim." Dedim omuz silkerek "ben seni indireyim." Deyip kucağına aldı aşağıya inince aklıma bir şey geldi "hadi mısır patlatıp üçüz film günü yapalım!" "Olur ama sen otur." "Yok bende yardım edeceğim." Göktuğ da aşağıya geldi ve mısır patlatmaya başladık ve şarkı söylüyorduk "HADİ YAA GEL KALBİME YATIYAA SEN MECNUN OL BENDR LEYLE DESTAN YAZALIM KARA SEVDAYA İBRET OLSUN AŞKIMIZ TÜM DÜNYAAA!" Sesimiz güzeldi. Ama onlara belli etmesemde halsizdim tek istediğim oturup film izlemekti. "Baran?" "Ne oldu güzelim?" "Siz patlatsanız ben biraz yoruldum başım dönüyor bende film seçeyim." "Olur gel seni yatırayım." Tamam manasında kafamı salladım. Ben biraz oturduktan sonra geldiler ve şuan ikisinin ortasında yatmıştım.Temsili
Bir anda kapı açılınca korkmuştum. Gelen Kayra abimdi
"Ooo üçüzlere bak sen" gülümsedik ve geldi ateşime baktı "iyisin dimi?" "İyiyim." Dedim. Baran ve Göktuğ'ya döndim "yarın okula geleceğim." baran baktı "emin misin?" Evet manasında kafamı salladım. Şimdi davete hazırlanacaktık ve giyinmem gerekiyor of yani.
Güzel siyah bir elbise seçtimTemsili
Umarım gazaba uğramam. Abiler tarafından. Yiğit abimde şimdi gelmiş ve bana bakmıştı. Gelen bana bakıyor amk. Annem be babam gün içinde hep aradı zaten. "Çüş!Umay bune?!" Bu galiba Baran'dı "ne ne!" Yiğit abim geldi "güzelim hastasın başka bişi git giy." "Ben bunu giyeceğim." Dedim ve arabaya geçtim. Atlas abi ve Ege abi arabadaydı. Atlas abi baktı "iyisin bakıyorum da?" Kahkaha attım "evet iyiyim!" Ege abim de dönüp öpücük attı.
Şimdi yola çıkmıştık. Ve davet alanına gelince bizi annemler karşıladı. "Nasılsın kızım?" Deyip babam kolunun altına aldı beni. "Üçüzler sağolsun çok iyiyim." Şimdi biz üçüzler ile oturuyor abilerde babamın yanındaydı bir anda dans şarkısı çalmaya başlayınca. Babam annemi aldı yanıma Baran geldi "gel dansa güzelim." Dedi ve dansa başladık "EŞ DEĞİŞİMİ!" Denilince annem Ege'de ben Göktuğ ile dans ediyordum. Tekrar "EŞ DEĞİŞİMİ!" Diye bağırıldı. Bir anda Ege abimdeydim "oo benimle dans ediyorsun Umay hanım." Gülümsedim "olur öyle şeyler "dedim ve bir muhabbet olmadı. Bu davet bana özelmiş sonradan öğrendim. Sonunda davet bitince eve geçtik. Üstümü değişip Atlas abimin odasına gittim. Kapıyı çaldım "gel" dedi. Girdim "yatalım mı beraber?" "Olur" dedi hemen yatağa uzandım ve uyudum.
***
"Allah'ım sana geliyorum üçüzleri yerine Atlas mı cidden?" Bu galiba Göktuğ idi. "Ne oluyor lan" dedim. Sonra okul olduğunu hatırladım. "Uyanın okul var" dedi Baran kalktım ve kahvaltıya indim. Babam konuştu "güzelim iyisin dimi bak " aslında halsizdim ama derslerden geri kalamazdım "iyiyim baba" sonra ise hazırlanıp arabaya bindik. Sınıfa gidince Duygu'nun bizim ile muhattap olmuyordu. "Umut Duygu niye böyle?" Diye Umut'a sordum "artık arkadaş grubumuzda değil." Ne böyle bir şeye gerek yoktu "niye ama?" "Sana kötü davrandı." "Benim için gerek yoktu layık değilim o kadar." Gülümseyip yanağımı sıktı "sen her şeye layıksın güzelim." Ne dedi o! Dedi ve gitti. Ay kızardım. Ama benim çok boğazım ve başım ağrıyor. Şuan fizik dersindeydik. Hoca çok tatlıydı. Sonunda teneffüs olmuştu kapşonümü geçirip kafamı sıraya koydu. "Umay iyi misin?" Baran yanımda oturuyor önümüzde Umut ve Göktuğ oturuyor arkamızda Atlas ve Mert oturuyordu hepsi bana baktı. "Başım ağrıyor." Dedim kısaca Mert bana baktı "off kuzenim böyle iken kötü hissediyorum." Göktuğ sinirli gibiydi ama sahteydi "lan bi git bir kere aramadın." Mert vay hain bakışı attı. Umut "bence abilerinden birini ara." Dedi Baran da "üçüzümüz nereye biz oraya. Göktuğ Kayra abimi ara çantaları topluyorum gidiyoruz." Valla hayır diyemeyeceğim. Ayağa kalkınca başım döndü sonra Baran'a tutundum "iyi misin?" Başımı evet anlamında salladım. Sonra beni kucağına aldı ve arabaya geldik. Kayra abim endişe ile döndü "İyi misin? Hastaneye gidelim mi?" "Pek iyi değilim ama eve gidelim." Dedim.tamam anlamında kafasını salladı. Eve gelince Göktuğ beni kucağına aldı. Annem kapıyı açtı "çocuklar ne oldu?!" Baran konuştu "anne Umay kötü oldu." "Tamam,siz odaya çıkarın yanında durun ben çorba yapacağım." Beni odama çıkardılar. "Ben duşa gireceğim." "Dikkat et ama." Dedi Baran "tamam" duşa girince kendimi suya bıraktım. Kısa bir duş aldım ve kıyafetlerimi giyip odaya geçip yatağa yattım. Baran ve Göktuğ yanımda oturuyor du. Baran endişe ile baktı "iyi misin?" iyiyim manasında kafamı salladım. Bu akşam babam yoktu çünkü amcamlar ile bir işi varmış. Annem elinde çorba ile içeri girdi. "Hadi bebeğim yemek zamanı." Sonra "Baran ve Göktuğ üçüzünüze yedirin çorbayı ben nane limon kaynatayım." İkiside aynı anda "Emredersiniz!" Annem çıkınca onlara döndüm "kendim yerim." Baran kaşıkla çorbayı ağzıma tıkıştırdı. "Yaramazlık yapma küçük hanım." Dediğinde kıkırdadım. Sonra bana çorbayı yedirdiler. Yedikten sonra telefona bakmaya başladım.
Umut: umay yarın okula gelecek misin?
Umay:evet geliriz
Umut:Geliriz?
Umay:üçüzlerim ile.
Umut:yarın konuşalım mı?
Umay:olur konuşuruz.
Umut:tamam geçmiş olsun.
Umay:sagoll.
Umut:by by
Umay:byss
İçimde garip bir his oluştu. Neden şuan çok heyecanlıyım ki yaa.
Bölüm sonuuuu
Nasilll
Biraz hastayim bölümler geçiktiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionKlasik abi kurgusu arkadaşlar. "Aşağıya in sabrımı zorlama Umay!" "Ne oldu!" "Topla valizini defol,hastanede karıştırılmışsın oh senden kurtuldum artık." Şaşkınlıkla bakıyordum 16 yıldır büyüttüğü bir kızdım ben. "Ne bakıyorsun,defol!" Cidden bu muy...