İlk Akşam

1.8K 48 8
                                    

Aşağıya indiğimde herkes gelmişti Atlas baktı ve süzdü; "Gelmeseydin Umay." baktım ve artık cevap verecektim "yalnız beni sen çağırdın." Gözlerini devirdi. Murat bey bir kimlik ve kart uzattı kızım yeni kimliğin soyisimleri Dunay idi "karta gerek yok ama." "Olur mu kızım." Cansu hanım konuştu "kızım bir rahatsızlığın alerjin falan var mı?" "Birinci olarak polene alerjim var ve astımım var." Sonra Yiğit abim endişe ile baktı "astımın mı var?" sorusunu hemen yanıtladım "evet abi." Cansu hanıma bir sorum vardı; "Cansu hanım annem biri ile karıştığımı söyledi ama kimse yok." Cansu hanım buruk bir tebessüm ile "Öldü intihar etti." Yiğit abim sinirle güldü "Herkesin hayatının içine sıçıp öldürdü kendini Allah'ım ya." Herkesde öfke vardı ve o soru geldi "Kızım baban nerede?" Hayır,hayır,hayır...
Sana temizle dedim! Ama ben çocuktum 7 yaşımdaydım... "Anne b-babama ne yaptın?" "Sorma ve kanı temizle intihar süsü vereceğim!" Kan neydi ki. Sessizce ağladım "babacım merak etme konuşup sarılacağız merak etme babam." Yüzüme bir tokat indi "ne fısıldıyorsun sus artık öldü o annen öldürdü!" Ve küçük Umay anladı babası bir daha ona sarılamayacaktı...
O anlar aklıma gelince gözümden yaş geldi ağzımdan hıçkırık kaçtı. Yiğit abim yanıma geldi "sakin ol güzelim." "Abi o anlar çok korkutucu çok kötü abi!" "Ne yaşandı bilmiyorum ama zordur." Sonra Yiğit abimin kucağında uyuya kaldım.
"Kaç benden kork benden Umay kaç!" Koşuyordum ama nefesim daralıyordu hayır hayır bıçak dayamıştı çığlık attım!
"Güzelim! Uyan" kabustu galiba. "İyi misin bebişim?" Kayra abim gelmişti "iyiyim abi." Yiğit abim "tamam biz dışarı çıkacağız şirkete gideceğiz sen dinlen Atlas abin burada tamam mı?" Anlıma bir öpücük kondurdu. Çok fazla voleybol oynamak istiyordum. Daha yaz tatiliydi ama son 2 hafta. Acaba Atlasa sorsam mı ? Abim sonuçta.
Kapıyı tıklattım;
-gel.
-merhaba.
-merhaba?
-şey, ben bayadır voleybol oynamıyorum ama normalde kursa falan gittimde beraber dışarıda oynasak olmaz mı?
-olmaz. Beni abilerimle ve ikizinle bir tutma ben onlar gibi sana yaklaşmayacağım. Umay, annen bile senden kurtuldu diye sevinirken on altı yıl sonra bulduğun ailen mi sevecek? Mal olma bu kadar.
Dediklerinin ağırlığı ile;
-t-tamam.
Odama geçip ağlamaya başladım bişey demeyecektim ama üzülüyordum. Kendimi yorganın içine attım geçmişimi ve gözüm kararıyordu bayılıyordum"Atlas abi!" Diye feryat ettim ama gelmedi...
ATLAS'tan
Dediklerim yanlıştı ama bir kısmı ise doğruydu.sinirle dediklerimden pişman oldum ama dönüşü yok.. içerden bi ses geldi "Atlas abi!" Ne oluyordu ama gidemezdim yüzsüz değildim. Tam o sırada kapı çaldı açtığımda abilerimle karşılaştım. Kayra abim geldi "naber koçum?" "İyi abi." Yiğit abimde sarıldı. "Ben Umay'a bakayım." Bayadır sesi çıkmıyordu o bağırıştan sonra. Hayır! Bayılmış olamaz hayır! Yiğit abimin bağırışı geldi "Arabayı hazırlayın, bayılmış."
Umayı Kayra abime verdi çok masum duruyordu.
"Atlas ne oldu burada." "Abi geldi dedi ki voley bol oynayalım mı bende dedim ki..." "Ne dedin ." "Beni abilerimle ve ikizinle bir tutma ben onlar gibi sana yaklaşmayacağım. Umay, annen bile senden kurtuldu diye sevinirken on altı yıl sonra bulduğun ailen mi sevecek? Mal olma bu kadar. Dedim ama çok pişmanım."
"hadi bu sözcükleri söyledin nasıl bayıldı.!" "İçerden Atlas abi diye bir ses geldi ama umursamadım utandım gitmeye." Yiğit abim öfkeyle soluyordu "Of Atlas of!"
Umay'dan
gene mi bayıldım. Off başım çok ağrıyor du ama şuan sanırım hastanedeydim. Kapım çaldı.
-gel.
Atlas abim mi?
-merhaba.
-merhaba da ne oldu?
-iyi misin?
-iyiyim ama gelseydin o an odama daha iyi olabilirdim.
"Bak bize o kızın yaptıklarını yapacaksın diye korktum herkes seni sevdi ama ben anlamadım saçma salak devrandım özür dilerim seninle voleybolda oynar derste çalışır filmde izler patende kayar kitapta okurum gezeriz istediğin herşey ben kız abisi olmak istiyorum lütfen bir şans ver sana abi olayım güzel kızım."
Tabi ki affedecektim üç günlük dünyada biri ile küs kalmanın hiç bir mantığı yoktu.
"Affettim abi." Deyip sarıldım. Kapıdan Göktuğ girdi. "Umay!" Ağlıyordu bu! "Göktuğ ağlama canım." "Umay çok korktum bir şey olacak diye ikizime bir şey olacak diye çok korktum." "Korkma git bi hava al Göktuğ ve ağlamadan gel aşkım." Herkes çıktı odaya Yiğit abim girdi. "Umay iyi misin?" "İyiyim abi." "Atlas biraz öküzlük yapmış affetin mi?"
"Abi üç günlük dünyada kimse ile küs kalamam oda benim abim." "Tamam güzelim, annemlere söylemedim kalpten giderler diye uydururuz bişey." Kafamı salladım onaylarcasına. Ve serum bitti yanımda Atlas abim vardı ayağa kalktım ama başım dönünce duvara tutunup gözlerimi kapadım. "Umay iyi misin başın mk döndü ?" "İyiyim başım föndü sadece." Arabaya gittik ancak çok midem bulanıyordu yüzümü buruşturdum Kayra abim ile göz göze geldim "ne oldu Umay?" "Midem bulanıyor abi." "Dayan abicim." Göktuğ derin nefesler alıyordu yanında "ne oldu sana?" Diye sordum "benimde midem bulanıyor hiç bir şey yemedim o yüzden." "Niye yemedin?!" "Sen o haldeyken mi?" Gülümsedim. Sonunda eve geldik a. "Yiğit abi ben odamdayım" "tamam bebeğim.". O kadının yaptıklarını unutmak çok zordu ve gerçekten unutmak imkansızdı şimdi herkes ile samimi ve mutlu olmak istiyorum. Sevilmediğim ortamda bile kendimi sevdirmeye çalışıyorum be acı ama sevmiyorlar. Ölsem severler miydi sanmam o zaman bile sevmezlerdi işte ben buydum dünyada keşke yaşamasam diyen ama hayatın tadını çıkartan bir yandan ise gerçeklerin farkında olan ve dünyada bir fazlalık olduğunu bilecek kadarda bilinçli bir bireyim.
KARAKTERLERR

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin