Akrabalar

1K 37 2
                                    

ben uyuya kalmışım ya her neyse giyineyim bari.
-Umay!
-ne var abi.
-aşağıya gel güzelim.
-Tamam Kayra abi.

-Tamam Kayra abi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetler.

Aşağıya indiğimde bir sürü insan vardı. Murat bey konuştu; "Güzel kızım amcan ve amcan ne halan ne de teyzen yok bunlar-" benim çığlığım lafını böldü kim kucağına aldı lan beni!
-Lan kız kuzen var artık!
Göktuğ sabır dileyerek bağırdı. "bak Mert burada senin yüzünden elimi kana bulamak istemiyorum!" "Tamam be yemedik ikizini!"
Bir adam konuştu "merhaba kızım ben amcan Özgür bunlarda oğullarım Mert 16 yaşında, Hüseyin 22 yaşında, Mustafa 27 yaşında eşim Elif."
Hepsi minik bir tebessüm yolladı masada tanımadığım bir vardı ve suskundu Yiğit abim ise gergin. Kayra abim ise ilk defa suskun Göktuğ o kişinin yüzüne bakmıyor Atlas nötr."Merhaba kızım ben diğer amcan Ahmet, eşim Su. bu haytalar Talha 16 yaşında, Demir 19 yaşında, Emirhan 23 yaşında."
Talha denilen çocuk konuştu, "Lan kız kuzenim var artık!" Demir abi ise "eskidende vardı ama sevmiyordun ya hani abicim senin bu zekana çengen vizesi verilir." Bi baktım sonra Demir uyuzu konuştu "yanlış anladın yemin ederim üstüne alın diye demedim." Sonra Cansu hanım konuştu. "Kızım bu Ege abin olan." La bu benim göremediğim abi ! "Merhaba." Bir baktı "muhattap olma benle." "T-tamam." Cansu hanım konuştu "Oğlum yapma." "Anne Allah aşkına ne belli bununda hayatımızın içine edip intihar etmeyeceği." Beni biriyle karşılaştırdı ve üstüne üstelik beni kınıyordu. "Niye ön yargılısın abi." "Abi deme lan seni istemiyorum şuan kimse istemiyor istiyor gibi yapıyorlar mal mısın anlamayacak kadar?!"Hemen odama koştum ve ağlamaya başladım.
Yiğit'den
Bu abim denilen kişi kardeşime neler demişti tamam belki İpek en çok onun üstüne geldi ama Umay'ı o kıza benzetemez.
-Abi naptın!
-Yiğit ne diyorsun üç günlük kızı mı sevdiniz unutma en iyi anlaştığın abini mi bir kıza satacaksın?
-Hıh! Abi oda kardeşimiz ve çok masun ya ailesinin kaç sene sevmediği değer vermediği bir kız değer gördükçe gözleri parlıyor!
Umay'ın odasına çıktım. Kapıyı çaldım.
-Gel.
Sesi boğuktu.
-Ağlama abicim.
Hemen yanıma gelip başını göğsüme koydu.
-Abi beni neden hiç bir yerde sevmiyorlar?
-Biz seviyoruz abicim.
-Ama eski ailem beni hiç sevmedi abi annem hep şiddet uyguladı her yerim morarırdı babam beni tek sevendi ama oda...
Ne şiddet mi ! O kadını ben...
Dudaklarından bir hıçkırık kaçtı.
-Şş! Sakin abicim.
Uyuya kaldı göğsümde ve o kadar masumdu ki.
Umay'dan
-Gel.
Sesim boğuktu.
-Ağlama abicim.
Hemen yanıma gelip başımı göğsüne  koydum bu çok huzur vericiydi.
-Abi beni neden hiç bir yerde sevmiyorlar?
-Biz seviyoruz abicim.
-Ama eski ailem beni hiç sevmedi abi annem hep şiddet uyguladı her yerim morarırdı babam beni tek sevendi ama oda...
Dudaklarımdan bir hıçkırık kaçtı ve daha çok ağlamaya başladım.
-Şş! Sakin abicim.
Uyuya kaldım abimin göğsünde çok güzel ve huzurlu bir uykuya kendimi bıraktım.
Uyandığımda Yiğit abim yanımdaydı.
-Günoo!
Aydınlanma yaşadı çocuk  
-Lan ne oluyor!
-Yok bir şey abi uyan.
-Tamam güzelim.
Salona indiğimizde baş köşede Ege sonra kayra abi ve Atlas abi vardı Göktuğ uyuyordu demin bakmıştım.
Ege iğrenircesine bakışlar attı.
-Niye geldin?
-Ne?
-Niye uyandın ve geldin?
-Gelemez miyim abi?
-Abi deme! B-e-n b-i-r k-ı-z k-a-r-d-e-ş i-s-t-e-m-i-y-o-r-u-m!
Heceleyerek konuştu.
Kalmıştın ağlamamak için zor durdum ama odama çıkma kararı aldım.
Yatağıma girdim ve oturdum sonra ise geçmiş aklıma geldi.
Gelme üstüme katilsin katil!
-hey annen var karşında!
Vurdu gene vurdu.
-Yapma anne yapma!
Ege'den
Yaptığım yanlış mıydı? Evet çok yanlıştı. Peki o kızın bize yaşattıkları katil olması mı? İpek bir sürü insanı öldürdü. Mina,Talha,Ege,Mert,Damla,minanın annesi,okul güvenliği ,Melis. Peki sonra intihar etti bumuydu? Ama Umay böylemiydi? Bilmem.
Yiğit'den
-lan bak büyüğümsün ama valla bu kıza bir daha bir şey dersen önce beni karşında bulursun-!
Ege baktı abi demeye ağzım yetmiyordu.
-ne oldu Yiğit iki günde İpek'ten kurtulmak için can atardın.
-Lan o İpek değil! Demin kız bana şiddet gördüğünü her yerinin mos mor olduğunu söyledi! Abi sen insanlıktan mı çıktın!
-N-ne?
Zar zor konuştu.. Atlas araya girdi.
-ne diyorsun abi ne şiddeti böyle aileye aile mi denmiş!
-Sen bir sakin mi olsan!
Kayra abim niye suskundu Ege'den dolayı tabii...
Ege konuştu;
-Bir şey olmaz artık şiddet görmüyor.
Kayra abim sinirle kalktı.
-Lan abi o kız yaşadıklarını unutacak mı! Sen nasıl bir vicdansız insansın o kız neler yaşamış senin umrunda değil o kız... babasız büyümüş ! Lan o yaşadığı yada yaşamaya çalıştığı evinde neler yaşamış bir bilsen gerçi bilsende anlaşılan bir şey değişmiyor!
-Ya Kayra bak anla artık o kız sonradan geldi lan nasıl kabullendin sen! Tamam iyi hoş kızda şiddette büyümüş bir kız ne kadar iyi olabilir nasıl biri olabilir!
-Ege onun hayalleri var hayalleri! Onun zaafları var!
- başlarım zaafına ve bana abi de!
-sen daha kız kardeşine abi dedirtmiyorsun şu saatten sonra bende söylemem!
Kayra abim çok sinirlenmişti.
-Abi sakin.
-Yiğit git Umay'ı çağır.
-tamam.
Gittim kapı çaldım.
-Gene ne var lan gelmeyin!
-Yavaş ol güzelim.
-he abi sen miydin pardon.
-kime böyle söylerdin?
Güldü.
-Ege abime.
Şok oldum abi diyordu bu kız ciddili çok iyiydi.
-merak ediyormusun intihar edeni.
-Evet.
Dedi
-Hatırlarsan 1 yıl önce okul cinayeti oldu.
-evet maalesef  Ege çok yakın arkadışımdı.
-katili hatırlarsın ipek.
-Evet.
-işte o kız.
-Ne!
-hadi şokunu yaşarsın aşağıya gel.
-tamamm!
Dedi.
Umay'dan
Denilenin şoku ile aşağıya indim.
Bütin abi jenerasyonu buradaydı he birdi mal ikizim Göktuğ
Kayra abi konuştu.
-Güzelim lütfen cevap var baban basıl öldü?
Kalmıştım o anlardan nefret ediyordum.
-t-tamam denerim.
Bilmeleri haklarıydı.
-Ben yedi yaşımdayken bir gece babam bana sarılıyordu ve oturuyorduk. O gün annem aşağıya indi ve bağırmaya başladı "Gökhan bu kızı nasıl seversin!" Diye babamda "güzelim bir kız vermiş Allah daha ne diyorsun sevmemek senin sorunun!" O an annemin gözleri döndü eline bir bıçak aldı var babamı öldürdü. Bana da dediki "al o çok sevdiğin babanın cesedini temizle buda cezan olsun" dedi ben o gün o kanı yerlerde ağlayarak temizledim ve lanet olsunki polislere küçük çocuk işte yanlışlıkla derine saplamış dedi ben suçlu oldum gene ve gene!"
Artık ağlıyordum. Ege abim şoklar içindeydi Yiğit abim ve Göktuğ az kalsın ağlayacaklardı Kayra abim öfkeliydi. Atlas abim ise direk ağlıyordu Yiğit abim konuştu.
"Yedi yaşındaki bir çocuğa bunlar yapılmamalı yaşatılmamalı... güzelim seni bulamadığımız ve bunları yaşadığın için özür dilerim."
Hıçkırdım.
"Yalan söyledim! İlk defa bu olayı anlatmayacağım diye yalan söyledim!"
Yiğit abim tebessümle konuştu "ne yalanı güzelim söyle olabilir bunlar sorun değil."
"Aslında sadece şiddet görmedim..." Herkes şok içindeydi ve zordu bunları yaşamış olmak cidden zordu.
Ege abim geldi.
"Nasıl denir bilmem de çok özür dilerim bunları bilmiyordum sana ön yargılı davrandım ve evet kıskandım Yiğit bile seni koruyordu ve cidden bilemezdim ama yapmamam gerekirdi şimdi tekrar ediyorum BEN BİR KIZ KARDEŞ İSTİYORUM! Evet artık çok istiyorum ama o kız bize kolay şeyler yaşatmadı evet seni onun ile kıyaslamam bile hataydı ama özür dilerim çok özür dilerim beni affet güzelim ne olur!" "Bak dediklerin hoş değildi kırıcıydı ve bidaha bunları yaşatamıyacağının garantisi yok nasıl desem bilmiyorum ama herkes ikinci şansı hak eder."Uğraşamam ne zaman ölceğimin belli olmadığı dünyada. Ege abim tekrar konuştu "Göktuğ yapma be aslanım." Harbi bunlar konuşmuyordu.
"Ya abi açtırtma ağzımı o ipek denilen kıza inanıp bana inanmadın ve bana onu savundun!" "Özür dilerim." Göktuğ güldü ve bir bakış attı "başlayacağım affedici kalbime affettim abi"
Artık herkes mutluydu. Taki kapı tekmelenene dek...
Kesiş nasıldı kuzularr

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin