Hastalıklar

375 13 0
                                    

Kuzey Dunay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuzey Dunay
.
.
.
Açıkçası odaya girince yerde yatan bir Kuzey görmeyi beklemiyordum. "Kuzey! İyi misin bir şey söyle bir tanem!" Lan uyanmıyor. Bir anda bütün aile buradaydı Baran gelip kucağına aldı " araba!" Dedi hemen Kayra abi koştu. Ben ağlıyorum.
Bir anda Yiğit abi konuştu "gene bunu yaptı!" Ne yaptı! "Ne yaptı abi?!" "Gene kim bilir kaç gecedir uyumuyor!" Ne! Bunu hep mi yapıyordu. Hastaneye doğru yol alıyorken Kuzeyi kucağıma yatırdım.
.
.
.
Şuan hastanede odanın içinde Kuzey'in yanındayım. Daha on dakika önce uyandı ve serum taktılar. Kapı açılınca kafam o tarafa döndü doktor girdi. Kuzeye döndü " bak küçük adam ders çalışacağım diye uykusuz kalma. Kaç gündür uyumuyorsun." Kuzey bir süre baktı "üç..." ne yuh! "Tamam bu iki gün bol bol dinlen. " dedi ve çıktı. Sonra odada ben dışında kimse kalmadı. "Kuzey, uyuya biliyor musun?" Baktı. Gözleri doldu. "Hayır..." dedi. Ya of yani bu çocuk neler yaşadı? "Beraber yatalım mı?" "Olur abla." Dedi. Sanırsam serumu bitiyordu. Doktora haber vermem gerekiyor du. "Bekle. " hemen doktora gittim "serum bitti." "Tamam çıkaralım." Dedi ve odaya girip serumu söktu. "Çıkabilir siniz" dedi ve çıktı annem bu aralar yorgun düştüğü için evdeydi. Kalkacak hali yoktu. Kuzey ayağa kalktığı an bana tutundu. "Kuzey iyi misin?" "İyiyim,iyiyim sorun yok başım döndü abla." Endişe ile baktım "emin misin?" "Eminim." Sanırsam onun için asansöre binebilirdim. "Kuzey gel asansöre,inme bu kadar katı." Tamam manasında kafa salladı. Bindiğimizde kapı kapandığı an befesim daraldı ve öksürmeye başladım KlOsTrOfObİ ne kötü şeysin sen. "k-kuzey ç-çantam." Kuzey şok olmuştu "Astımın mı var abla!?" Hemen çantamı açtı ilacı çıkartıp ağzıma sıktı. Ve asansörden indik "iyisin dimi?" "İyiyim. " "ben yürüyebilirdim keşke söyleseydin. " "sorun değil hadi arabaya geçelim." Zaten saat geç olmuştu. Arabaya bindik üçüzler ve Kayra abim vardı kalanlar annem ileydi. Babam ise bu akşam üç haftalık bir toplantı için yurtdışına gitti. Baran konuştu "Kuzey iyi misin?" "İyiyim abi ama ablam iyi mi o şüpheli." Kafasına şaplak attım Göktuğ baktı "neyi varmış ablanın?" Dedi Kuzey ise "benim için asansöre bindi ve astımı varmış kriz geçirdi sonra ben şok oldum falan." LAN SUSAR MISIN? Baran baktı "Umay mal mısın üçüzüm?" "Ya Kuzey'in başı döner diye şey ettim.." sonra Baran beni kendine çekti "tamam sen çok iyi niyetlisin ve iyi niyetinden yaptın ama kendini de düşün" deyip saçıma bir öpücük bıraktı.
.
.
.
Şimdi eve gelmiş. Ben pijamalarımı giyip kuzeyin yanına gidecektim. ŞAKA GİBİ ABİMLER ANNEMİZİ GÖRMEMİZİ YASAKLADI HASTA OLAMAYALIM DİYE! Kuzey'in odasına daldım. Yatakta beni bekliyordu yanına uzandım ve beni kendine çekti "iyi geceler abla" "iyi geceler Kuzey'im."
.
.
.
Kaç kaç kaç! "Umay sen kimsinde sevgi göreceksin mutlu olacağını mı sanıyorsun! " eski annem beni kovalıyordu ve deli gibi korkuyordum "onlar beni seviyor bak kardeşim var üçüzlerim var abilerim var baksana!"
"Onlar seni gerçekten seviyor mu sence?" " seviyor" bıçağı boynuma yaklaştırdı ve bastırdı kan aktı benden de çığlık...
"Abla!Uyan! Abla nefes al bak kabustu ben buradayım!" neyseki kapı kapalıda kimse gelmiyor "tamam sakin,dur ilacın alıcam hemen." Deyip odama koştu ve hemen geri gelip ilacı sıktı. "İyi misin?" "İyiyim kabus gördüm " "tamam hadi uyuyalım" tamam manasında kafa salladım ve uyumaya devam ettik.
.
.
.
"Hadi uyanın uykucular!" Dedi birisi. Kim lan bu Atlas abim galiba. Kuzey konuştu "saat kaçki abi?" "Sırf annem odadan çıkmıyor diye geç uyandırdık. 11.37 saat" ne YUH! Hemen fırladım "tamam abi hadi biz hazırlanır geliriz." Dedim ve çıktı. "Kuzey sende giyin ben de giyineyim." "Tamam abla" dedi bende odadan çıktım. Üstüme bir kot pantolon ve sweet geçirdim. Sonrada Umut'a yazdım.
Umay:günaydın sevgilimm.
Umut'um🫶🏻:günaydın bebeğim. Bir şey mi var geç kalk mışsın?
Umay: dün Kuzey bayıldı. Bayılma sebebi ders çalışacağım diye üç gündür uyumuyormuş. Tek başına yatmak istemeyince ben yanında yattım. Abimlerde zaten tatil deyip bizi biraz uyutmuşlar.
Umut'um🫶🏻: geçmiş olsunumu iletir misin Kuzey'e? Bu arada seni çok özledim hemen pazartesi olsun🩷
Umay:bende seni özledim. Bu arada annemi göremiyorum
Umut'um🫶🏻:he?
Umay: abimler annem hasta diye bize göstermiyor ve bir hafta göremeyeceğiz
Umut'um🫶🏻:ne alaka be bu arada onada geçmiş olsun.
Umay: sağol sevgilim. Ben kahvaltı edeceğim sonrada Talha,Mert,Ege ve Kuzey dışarı çıkarım yüksek ihtimalle.
Umut'um🫶🏻:Kuzey'i tanıyorum da diğerleri kim?
Umay: Talha ve Mert kuzenim Ege ise eski dost. Merak etme sevgilisi var ve dostuz.
Umut'um🫶🏻:hayır,hayır kısıtlamak için sormadım tabi ki arkadaşların olacak merak ettim sadece tanıyomuyum diye Mert bizim sınıfta zaten sonradan aklıma geldi. O zaman sana afiyet olsun görüşürüz bebeğim
Umay:görüşürüzz
Bu durum güzeldi ve şuda çok mıç mıç değiliz zaten katlanamam.bir anda Kuzey geldi "abla senin sevgilin mi var?" Dedi küskün bir sesle "evet ablacım ne oldu ki.?" "Ne demek ne oldu ya?! Sen bana aitsin abimler nasıl kıskanmadı. " "kıskandılar tabii ama çok doğal bu" dedim gülerken.  O ise kaşlarını çatmıştı. Kıskanması güzeldi ve tatlıydı. "Hadi gel bakalım kahvaltıya." Baktı "abla beraber test çözelim mi?" "Onuda yaparız ama bugün gezecrğiz ve sen bugün de benle yatacaksın hatta benim odamda ve bir daha uykusuz kalmayacaksın." "Tamam abla bu gün bisiklet sürelim mi ?" "Bisiklet var mı ki?" "Var tabii 12 tane." "Ne!" "Hadi gel kahvaltıdan sonra gideriz." "Tamam" sonra odadan çıkıp aşağıya inmeye başladık indiğimde "günaydın " dedim herkes aynı anda günaydın dedi. Bulut abim tost yapmıştı ve baya güzeldi "abi aşçı mısın?" Güldü. "Değilim güzelim" "çok güzel eline sağlık" "afiyet olsun bir tanem." Kafamda deli soru var benim üveyin üveyi abim var. Annem üvey üstüne üstük babalar farklı falan. Kim acaba? Tostum bitince abi ve üçüz tayfasına döndüm "biz Kuzey ile dışarı çıkacağız." Baran baktı "dikkat edin ve Kuzey ablanı yorma unutma astımı var. " "tamam abi" dedi ve çıkışa yöneldik. Şimdi ben Kuzey'i takip ediyordum ve beni arka bahçeye getirdi. Eli ile dur işareti yaptı ve bir yere girdi. Biraz zaman geçince iki bisiklet ile çıktı. "Hadi gel açıklıklığa çıkalım" tamam manasında kafa salladım. Bisiklet yoluna çıkınca "yarış?" Diye bir teklifte bulundum "olur" dedi.  Ve üç deyince başladık. İkimizde çok hızlıydık ama Kuzey öndeydi bende çok hızlandım ve onu geçtim. Bitiş noktasına az zaman kaldı . "Hadi gel gezinelim ve şarkı söyleyelim." Dedim sonra tamam manasında kafa salladı. Biraz daha bisiklet sürdükten sonra eve döndük ve şuan şarkı söylüyoruz

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin