VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :)
HATIRLATMA
"NE OLDU CIVCIV! BU SEFER KIM CARPTI"
Ardından bir kahkaha sesi
- PİS EGOİST!Sakin ol Masal!
Nefes al
Ver
Sakinim
Sakin.." Evet masal sıra sende göster kendini" diyen iç sesime de katılarak yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip bana gülen hayvana doğru gittim.
Ne yapacağımı anlamamis olacak ki tek kaşını kaldırmış alayla bana bakıyor.Hey! Bakmayın öyle sadece içimden geçenleri soylicem.
Bu sırada nilaya baktığımda ne yapacağımı anlamış olacak ki tedirgin bir şekilde bakıp, gözlerini kırpıştırıyor.
AKILLI KIZ !Bana gülen ego yığını na döndüm. Ellerimi göğsümde birleştirdim ve başladım saydirmaya " Sen tam bir pislik, hayvan, öküz, gerizekalı, mal, aptal,orangutan, dana kendini beğenmiş ego yığının dan başka hiç bir şey değilsin " dedim ve hızımı alamayıp masadaki bira dolu bardağı almamla üstünden dökmem bir oldu.
DURUN DURUN!
BIRA DOLU BARDAK MI?Hiiiiii! Işte şimdi yandin kızım sen. Birayi dökmek ne demek ya!
Nilaya baktığım da korku dolu gözlerle bana bakıyordu.
Bir bardak birayi üstünden döktüm diye öldürmez beni demi?
Yok yok öldürmez..diye kendimi teselli ederken adama baktım.BAKMAZ OLAYDIM.
KESİN ÖLDÜM!
(helvam fıstıklı olsa bari fıstıklı helvayi severim ben )"Salak Masal!" Diyen iç sesime kulak verdim.
"Adam seni nasıl öldürsem derdinde sen helva derdindesin" haklısın iç ses sustum.Adama korkak gözlerle baktığım da yüzü kıpkırmızı kesilmiş kızgın bir boğa vardı sanki.
Cenesi kasılmış gözleri koyulaşmıştı. Sinirden boynundan çıkan damar her an patlayabilirdi.BU GENÇ YASIMDA ÖLCEM YA!
Ben korku dolu gözlerle bakarken onun bir anda " Ne yapıyorsun lan sen!" Diye kukremesiyle yerimden sıçrayıp bir adım geri kaçtım
Hopp iç ses nerdesin? Güzeldi demi sıra sende göster kendini cesaret vermek dedim iç sesime. Oda durur mu yapıştırdi cevabi " salak ben sana git de başından aşağı birayi Dök mü dedim. Ne yaparsan yap" diyen iç sesime bastım küfürü
SÜRTÜKK
Karşımdaki azrailim " Bittin Sen!" Deyip bana doğru bir adım attı. Bende refleks olarak bir adım geri adım attım.
Öne bir adım ondan
Geriye bir adım benden
Bir adım ön
Bir adım geri"Oyun mu oynuyoz be burada" diyen iç sesimi KES SESINI diye susturdum..
Tekrar one bir adım atti
Tekrar bende geriye bir adim atmamla masaya çarpmam bir oldu.Evettt
Bize ayrılan hayatın sonuna geldik.
Işte şimdi sıçtın MasalAzrailim gidecek yerim kalmadığını görünce kafasını sağa sola sallayarak " cık cık cık .. yazık" dedi ve keskin bir sesle " Şimdi nereye kaçacak sin bakalım" deyip bir adım daha yaklaştı.
Gözlerimi kapadım ve başladım okumaya
"Subhaneke allahumme ve bi hamdik.." gerisi nasıldı ya. Al iste ölürken bile bir sure okuyamıyoz.
Nasıldı ya devamı diye düşünürken bir anda kırılma sesleri ve ardindan büyük bir gürültü.Öldüm mü yoksa?
Korkuyla tek gözümü açtım ve ne göreyim benim azrail YERDE karşısinda da
OHAA
YOK ARTIK
SEYFİ!Ben daha olayın şokunu atlatamadan biri kolumdan tutmuş sürükleye sürükleye bardan çıkarıyor.
Sürükleyen kişi tabiki Nilay
Bardan çıktık ve bir taksiye atlayıp oradan uzaklaştik.
BU SEFER UCUZ YIRTMIŞTIMM
UZAYDAN DEVAMM
NAPTI LAN BU KADIN?
Yaptığı şeyin farkına varmış olacak ki panter gibi kadın gitti yerine korkak bir kedi geldi.
SARI KEDI
Yaptığı şeyin cezasını cekmeliydi. Karsimdaki eğer bir erkek olsaydi beyninden tek kurşunla çoktan eşek cennetini boylardi. Ama karsimdaki bir bayandi.
Bayan olmasi ona bir şey yapmayacağım anlamina gelmez..
Sinirle ona doğru bir adım attigimda o da benden bir adim kaçıyor du. En son masaya çarptı ve korkuyla gözünü kapattı
Bense bi aslan edasıyla adım adım avima yaklasiyordum. Bir adım kala durdum ve tam kolunda tutuyordum ki soldan yediğim yumrukla dengemi kaybedip yere düştüm.
SIKTIR
NOLUYO LANNNO sirada gökhan hızla koşarak yanıma geldi ama onu bir el hareketimle durdurup ayağa kalktım ve bana yumruk atan kişiye baktım
BU HERIF DE KIM?
Daha fazla beklemeden " Sen kimsin lan orospu çocuğu" diyerek yumruğumu geçirdim. Adam yumruğun etkisiyle düştü ve bayıldı
BAYILDI MI?
BI YUMRUKLA
MUHALLEBI ÇOCUĞU!O sırada gökhan siritarak yanima geldi. Elini omzuma koyup "Tek yumrukla adami bayilttin abi helal olsun" dedi.
Yüzümü burusturarak yerde yatan adama bakıp " uzatma lan hadi yürü çıkalım şuradan" deyip çıkışa doğru yürümeye baslayinca gokhan da pesimden gelerek dışarı çıktık.
Arabalara binecegimiz sirada aklima kiz geldi. Bu kızı bulmam lazımdı bana yaptıklarını çekmesi lazımdı. Bir sure sonra gokhana seslendim.
Arabasına binmek üzere olan gökhan seslendigimi duyunca durdu ve "buyur abi" dedi.
"Bana bardaki kızı bulup araştırıyor sun.onunla ilgili herşeyi bilmek istiyorum gökhan. Bütün bilgiler yarin masamda olacak" dedim otoriter bir sesle.
Gökhan gülümseyerek "oldu bil abi" deyip arabaya bindi. Bende arabaya bindim ve evin yolunu tuttum.
BANA BUNU YAPMICAKTIN
SARI CIVCIV!BEN GELDIMM SIZE BOLUMM GETIRDM INS BEGENIRSINIZ :)
ARKADASLAR DUSUNCELERINIZI BENIMLE PAYLASIRSANIZ SEVINIRIM :)
DESTEKLERINIZI BEKLIYRUMM :*MULTIDE NILAY VARR
♥♥♡♡♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN BOMBA!
RomanceAşka inanmayan bir adam! Sakar bir kadın! Tutku dolu bir AŞK. . ♥ ♥ ♡ ♥ ♥