Seni istemiyorumm

85 7 2
                                    

Gülleri kucağıma koyarak beklemeye başladım. Benim için bütün odayı güllerle doldurmuştu.
Benim gül sevdiğimi nereden biliyor ki?

" Aptal aşıklar gibi ne siritiyon" diyen nilayin sesiyle irkildim.
"Sen ne zaman geldi ayrıca sırıtmıyordum" diye karşılık verdim
Siritiyor muydum acaba?

Nilay " Tabi tabi belli" dedikten sonra gözlerini odada bir süre dolastirdik dan sonra bana dönerek " Kim göndermiş kız bunları " dedi gülerek.

Ben cevap vermeyince birden gözleri parladı.
Yine ne geldiyse aklına. .

"Ay yoksa yağız miiii" dedi mıyı uzatarak.
Gözlerimi devirerek "Bilmiyorum" dedim.

Biliyorum ama çaktırmayın :)

"Uff neyse kim gonderdiyse gönderdi o konuyla ilgilenmiyorum " dedim konuyu değiştirerek " Ne zman çıkıyorum burdan sıkıldım artık"

" Doktor gelecek şimdi seni muayene edip ne zman çıkacağını söyler" dedi vr elindeki posetleri gösterip " Kıyafet getirdim sana ustundekinleri çıkarmak istersin belki" dedi gülümseyerek.
" Çok iyi yapmışsın hadi doktor gelmeden yardım ette degistireyim üstümü " dedim.

Nilayin yardımıyla üstümü değiştirmeye başladım altimi giydikten sonra nilay doktora bakmaya gitti. Bende de o sırada üstümü çıkarmıştım ki bir anda kapının açılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.

Ee
Yuh
Oha!
Uzayyy..

Uzay şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. bir süre sonra tek kaşını kaldırdı dudaklarını da yukarı kaldırarak bakmaya başladı.

Kizz masall kendine gel adam resmen gözünü dikmis göğüslerine bakiyooo
Alooo kime diyomm?

Hemen ellerimi göğüslerim de birleştirdim ve dik dik bakmaya başladım.
" Ne yapıyorsun sen ya ! Insan bi kapı çalar hayvann" dedim bağırarak.

" Be-ben Özür dilerim" dedi uzay sakin bir ses tonuyla.
Ee Özür diledi ama hala bakıyoo

" Ben o gözlerini oymadan hemen çık" dedim ve kapı tekrardan açıldı.

Yol geçen hanina döndü haa

Kapıya baktığımda ufo görmüş masum köylü gibi bakan bir adet nilay ve doktorla karşılaştım. Bir bana bakıyorlardı bir Uzay a..

"Iıı şey yanlış bir zman da geldik galiba ben birazdan tekrar uğrarım" deyil giden doktorun arkasından bakakaldim.

Nilay " Noluyo beee" diye cırlayinca istemsizce ellerimi kulaklarıma götürüp kapattim.

Obaaaa !!
Elleri çektim benim ikizler çıktı meydanee ikisi de birbirinden merdanee..

Hızla ellerimi göğüslerim le tekrar kapattım ve Uzay a bakarak " Çık da üstümü degistireyim" dedim.

Gerizekalı!
Dan diye içeri girdi. Hayır kapıyı neden yaptılarsa.

"Ha? Tamam ben çıkayım" deyil hızlı adamlarla odadan çıkan uzayin arkasından ters ters baktım.

O odadan çıkınca üstümü giyindim ve yatağa oturdum. Nilaya baktığım da aval aval bana bakıyordu.

" Ne? Ne var?" Dedim sitem ederek. Benim bunu sormamı bekliyormus gibi yanıma geldi ve başladı sormaya

Ne oldu? Bu adam niye odadaydi? Senin ustun niye çıplakdı? Ne konustunuz? " dedi meraklı meraklı

"Nilay bir susta motorun sogusun yaa" dedim. Hayir anlamıyorum bu kizda ki merakı. Hem atalarımız ne demiş

"Insanin başına ne gelirse ya meraktan ya meraktan"

" Tamam sustum hadi anlat " dedi nilay yerinde daha da yayılarak.

" Eve gidelim bir orada anlatırım" dedim.

Nilay gözlerini devirdi ama umursamadim. Su an bu konuyu konuşmak istemiyorum tek isteğim buradan evime gitmekti.

Hem zaten yeterince utanmistim bir daha konuşup domates gibi kizarmaya hic niyetim yoktu..

Öğleden sonra çıkış islemlerim tamandi. Artık evime gidebilirdim. Eve girmek için odadab çıktım. Hastanenin kapısından çıktığım da arabasına yaslanmis beklenmis yağızi gördüm.

Beni görünce gözleri üstümde gezdikten sonra gülümsedi ve yanıma gelip Koluma girdi.

" Yağız i ben çağırdım bizi alması için" dedi nilay eşyalarımı arabaya koyarken.

" Teşekkür ederim yağız geldiğin için" dedim minnet dolu bir ifadeyle.

" Rica ederim" dedi yağız gülümseyerek "Hem seni taksilerde süründüremezdim" deyip göz kirpti.

Nilay arabanın kapısını açıp beni yavaşca bindirip kendisi de bindi. Yağız da bindikten sonra evin yolunu tuttuk.

Bütün yolu camdan dışarı bakarak gecirdim. arabadan indikten sonra yağız a teşekkür ettim ve apartmana doğru yürüdüm.
Birinin arkamdan bagirmasiyla durdum.

"Masal"

Bu uzayin sesiydi ve oldukça sert çıkmıştı. Olduğum yerde döndüm.

" Ne var " dedim umursamaz bir tavırla. Nilaysa bıkkın bir ifadeyle " bi kurtulamak senden ya" dedi.

Nilaya döndüm. " nilay sen çık ben birazdan geliyorum " dedim.
" Emin misin canm istersen kalabilirim" dedi nilah sevecen bir ses tonuyla.
" Hayir gerek yok " dedkkten sonra nilay eşyalarımı alıp eve çıktı.

O gidince uzay sinirle ellerini saçlarından geçirip " o lanet olasica hastaneden nasıl benim haberim olmadan çıkarsın hem o seni getiren adam da kim" dedi.

" Pardon? Sana hesap vermek zorunda değilim " tislayarak.

Bir adım bana doğru yaklaşıp " Bana hesap vermek zorundasın" dedi gözlerini kisarak.

Ne saniyodu bu kendini?

" Sa-na he-sap ver-mek zo-run-da de-ği-lim " dedim işaret parmağını göğsüne vurarak.

Uzau o sırada parmağımı tutup ben kendine yapıştırdı. Ben onu ittikce daha çok yapıştırıyordu.

Elimi kalbine götürdü. " Anlamıyor musun masal! Bu kalp senin için atiyorken bana hesap vermek zorundasın! " dedi.

Kendi elini kalbimin üstüne koyup " Bu kalbin de benim için atmasını istiyorum sadece benim ol bana ait ol istiyorum" dedi kısık bir sesle

Kalbim deli gibi atiyordu.
Ya bu heyecan..
Ona doğru cekilmem..

" Seni istemiyorumm." Dedim bağırarak.

Ama istiyordum. Her ne kadar soylemesem de uzayi istiyordum.

Uzay yanıma geldi ve dudaklarima bir öpücük kondurdu. Onun opmesiyle gözlerimi kapattım ve o çekici sesi duydum.

" biz birbirimize aidiz masal. Aramizdaki bu tutkuyu yok sayamazsın"

Yb karsinizdayimm :). Kusura bakmayın biraz gec oldu ama telafi edecegimden emin olabilirsiniz :)
Insallah begenirsiniz sizi bölümle bas basa birakiyorumm :)
Vote yorum bekliyorum m :)
MULTIDE MASAL :)

SARIŞIN BOMBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin