#KÖTÜ SÜPRİZ#

39 1 0
                                    

Masal uzay'a koala yapışmış olan kıza bakıyordu. Bu bi hayal değildi biraz önce yaşadıklarının sonu bu muydu yani?

Bir süre daha öyle durduktan sonra aklı başına geldi ve çantasını aldığı gibi çıkışa doğru yöneldi. Onun gideceğini anlayan Uzay kendisine yapışan kızı hızla ittirerek Masal'a doğru yöneldi ve Masal'ın kolundan tutarak kendisine çevirdi.

Masal hızla kolunu çekerek " Bırak beni" diyerek kendini geri çekti. Nasıl bu kadar aptal olabilirdi aklı almıyordu. Hayatında ilk defa kalbinin sesini dinlenmişti ondada sonu böyle olmuştu. Aglamamak için kendini zor tutuyordu. Ama Uzay'ın yanında ağlayacak kadar da düşmemişti. Bir an önce buradan çekip gitmek istiyordu.

" Hayır hiç bir yere gitmiyorsun konuşacağız"

Poyraz şu duruma inanamiyordu. Her şey çok güzel giderken bir anda her şey alt üst olmuştu. Hayatın da ilk defa bu kadar ağır duygular yaşatan kadını bırakamazdı.

" Ben seni dinlemek falan istemiyorum beni rahat bırak" diyen masal uzay'ın konuşmasına fırsat vermeden onu o odada bırakmıştı.

Masal uzay'ın yanından ayrılınca kendini daha fazla tutmayarak ağlamaya başladı. Kendisine çok kızıyordu nasıl böyle bir hata yaptı hala aklı almıyordu.

Ama ilk defa farklı duygular yaşıyordu. Ilk defa bu kadar heyecanlanmış eli ayağına dolaşmış kalbinin atışını düzene sokamamıştı.

Masal giydiği kıyafete bakmadan yol boyunca yürüyordu. Zaten şuan en son düşüdüğü şey kıyafeti olurdu. Biraz daha yürüdükten sonra sahile vardı ve kendini orada ki banklardan birine attı.

Hem ağlıyor hemde kendine kızıyordu.
" Aptal masal salak masal hayır ne diye inanıyorsan elin adamına" kendi kendine konuşuyordu. Bir süre sonra yanlız olmadığını anladı ve yanında oturan dünyalar güzeli kız çocuğuna baktı.

Kız elinde ki mendili uzattı. Masal kızın elindeki medili aldı " Teşekkür ederim adın ne senin " dedi gülümseyerek. O sırada birinin "Rüyaaaa" diye seslenmesiyle hızla yerinden kalkıp kendisine seslenen annesinin yanına gitti. Annesinin yanına vardiktan sonra Masal'a dönüp el salladı. Onun bu halini gören Masal karşılık olarak ona gülümseyip el salladı.

O sırada telefonu çalmaya başlayınca irkilsede hızla telefonunu eline aldı ve arayan kişiye baktı.

Gelen Arama..
Baş Belası :)

Bir süre çalan telefona bakan Masal açıp telefonu kulağına götürdü.

" Çifte kumrular napiyosunz bakayim" Nilay bu zmana kadar kendini zor tutmuştu aramamak için ama daha fazla dayanamayarak aradı can dostunu. Bir süre karşı taraftan ses gelmesini bekledi ama ses gelmeyince iyice kaygılandı.
" Masal orda mısın? Nerdesin? Noldu? Iyi misin? Ay kızım iyi misin? Masalllllll!"

Bağırmasıyla Masal telefonu kulağından uzaklaştırdı. Derin bir nefes alarak cevapladı

"Buradayım ve hiç iyi değilim. ."

Arkadaşının ağladığını duyunca oturduğu yerden kalktı. Onu mutlu bir şekilde göndermişken şimdi ağlıyordu.

"Nerdesin canım söyle geleyim " dedi şefkatle.

" Yok geliyorum gelince konuşuruz " telefonu kapatıp bir taksi durdurarak eve gitti.

Masal ın arkasından öylece kalan Uzay hızla arkasına döndü ama kızı bulamayınca etrafına bakındı. Gözü masada ki nota takilinca notu alıp okumaya başladı. .

" Süprzimi beğendin mi Uzay Korkmaz..
Bu arada yeni kızın da güzelmiş
Batu Kaya"
SİKTİR

Kağıdı sinirden elinde sıkıştıran Uzay telefonu aldığı gibi kulağına götürdü. Bir süre bekledikten sonra Gökhan'ın sesini duydu.

" Buyur abi "
" Gökhan şuan ne yapıyorsan işini bırak ve bana batu kaya'yı bul ayrıca otelin de kamera kayıtlarını yarım saat sonra elimde istiyorum" deyip telefonu duvara çarptı.

Anlaşılan o ki Batu Kaya'ya bir ders vermesi gerekiyordu..

Benn geldimmmm. Yeni bölüm getirdimm :)
Biraz kısa olmuş olabilir geçiş bölümü olarak düşünün desteğinizi beklerim bir dakikanızı ayırıp voteler misiniz :)
Keyifli okumalar ♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SARIŞIN BOMBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin