KALBİM ♥

109 16 7
                                    

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUMM..
MULTIDE UÇURUMM :)

"Bu koku beni günah'a davet ediyor"

Neyy!
Noluyooo bee..

Ben ne diyeceğimi bilemez bir halde uzay'a bakıyordum. Uzay yavaşça ellerini yüzümden çekti " Bir şey demeyecek misin" deyince kendime geldim.
Ve suratına tokadı yapistrdim..

Pişman mıyım asla!
O kim oluyo da beni öpüyo
Ilk öpücüğümdü o benimm
Gerizekalııı!

Uzay bunu beklemiyor olacakmış ki tokat attığım yere elini koydu " noldu şimdi" dedi.

Birde soruyor ya !

" Sen kim oluyorsunda beni opuyorsun hayvan herif" dedim bağırarak. " üstelik o benim ilk öpücüğümdü" fısıltı şeklinde.

Uzay bunu duymuş olacak ki gözleri bir anda parladı ve gülümsedi.

Ama cook yakışıklı haa

Hışımla kapıyı açtıp arabadan çıktım. Ellerimi yanaklarima götürdüm. Alev alev yaniyorlardi..

Kalbim. . Kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi gibi atiyor ellerim titriyordu.

Noldu bana böyle? ?

Ne zman geldiğimizi bilmediğim bir uçurumun köşesin de olanları düşünürken Uzay yanima gelip beni kendine döndürdü. Suratına bakmıyordum. Bakarsam kizaracagimi biliyordum.

Uzay eliyle cenemi tutp " bana bak" dedi sakin bir ses tonuyla.
" bana bak masal her baktığımda kendimi kaybettiğim okyanus mavisi gözlerini benden kaçırma " dedi.

Bakışlarımı Uzay'a çevirdim. " bu doğru değil" dedim başımı sallayarak. Bu doğru olamazdı.

" Ne doğru değil " diyen Uzay'a " bu olanlar" dedim ondan uzaklaşarak " intikamini böyle mi alacaksın beni kullanarak mi " diye bağırdm.

Bu fazlaydı. Bir kere canım yanmisti.
Bir daha ayni şeyleri yaşayamaz dim.
Kaldıramazdim..

Uzay bir adim da yanıma geldi ve elimi tutup kalbime götürdü. Kalbi deli gibi atıyordu hissediyordum. " hissediyor musun? Seni gördüğüm zaman bu kalp böyle oluyo ve ben ne yapacağımı bilmiyorum." Diğer elini de benim kalbime koydu ve gülümsedi.

" kalbin" dedi. Kalbime koyduğu elini bastırarak " kalbin şuan benim kalbim gibi atiyor ve bu hoşuma gidiyor" dedi.

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Belali Azrailim olacak adam beni öpüyodu ve bana hislerini söylüyordu. Bu olanlar inanilacak gibi birsey değildi.

Istiyor muydum?
Bilmiyorum..

Beni böyle düşünceli gören Uzay ellerimi tuttu. " biliyorum çok şaşırdın. Şuan senin kadar bende saskinim bu olanlardan" dedi.beni kendine yaklaştırıp " seni o davette yanindaki adamla görünce içimde oluşan bir duyguyu çok bastirmya çalıştım ama başaramadım "
Bu cümleyi yüksek sesle söylemişti.

Sinirle benden ayrıldı ve ellerini saçlarının yanından " kimdi o yanindaki herif masal " diye bagirinca korkup bir adım geri yürüyünce ayağım boşluğa geldi.

Boşluk
UÇURUMM

O an uçurumun kenarında olduğumu anladım.

Bu sefer kesin ölecemm..

Ayağım boşluğa gelince sendeledim, çığlığı kopardım.
O sirada Uzay bir anda yanıma gelerek elleriyle belimi sardı ve beni kendine çekti.

" Gerizekali! Ne isin var senin orada ya ben yetisemeseydim ya tutamasaydim delirdin mi sen" diye bagirinca onda ayrıldım ve bende bağırmaya başladım.

" senin yüzünden aptal herif sen bagirmasaydin bende geri adim atmazdim" dedm ve yürümeye başladım.

Aptal!
Ben onun yüzünden düşüyordum.
O bağırıyor.

Kolumdan tutulup geri çekilince demgemi kaybettim ve Uzay'ın üstüne düştüm.

Yine yine ve yine
Düşťümm

Şuan Uzay'ın üzerinde boylu boyunca uzaniyordum ve rahatsız olmuştum. Uzay'a baktığım da hiçte rahatsız olmuş gibi durmuyordu. Gözlerini dikmis göğüslerime bakiyordu.

Bir dakika ya
O
Benim
Göğüslerime mi
Bakıyordu?
Benim göğüslerime! !

Hızla üzerinden kalktım. Yüzümün kızardığını hissediyorum çünkü yanaklarım dan alevler çıkıyordu.

Uzay hızla yerden kalktı ve yanıma gelerek önüme düşen bir parça saçımı kulağımın arkasına attı.

"Utaninca ayrı bir güzel oluyorsun güzellik" dedi gülümseyerek

Güzellik?
Bana güzellik mi demişti

Işte şimdi morarmis olabilirim..

"Artık gidelim arkadaşlarım merak etmiştir" dedim Uzayin suratina bakmayarak ve arabaya doğru yürümeye başlamıştım.

Arabanın kapısını açtım biniyordum ki sirtimda hissettiğim elle durdum ve Uzaya baktım. Uzay bana sarilinca erkeksi kokusu burnuma dolmuştu
Odunsu Koku..

Boynumda hissettiğim temasla irkildim.
Uzay boynuma tatlı Öpücükler koyuyordu. Kalbim yerinden cikacamis gibi atıyordu.

" Kokun bana kendimi kaybettiriyor güzelim. Senin yanında kim olduğumu unutuyorum" deyip benden ayrıldı ve arabanın diğer tarafına geçip " Gidelim" dedi.

Tam arabaya biniyordum ki bir el silah sesi duyuldu.

Silah Sesi!!

Ayağım da hissettiğim sicaklikla Bakışlarım ayağım a kaydı. Vurulmuştum.

Ve ben kan görmeye dayanamam..

Gözlerim kararmaya başlamıştı en son duyduğum Uzay'ın

"MASALLL" diye bağırması..

GERİSİ
KARANLIKKK..

BEN GELDIMM YENI BOLUM GETIRDIMM :)
INSALLAH BEGENİRSİNİZ :)
DESTEKLERINIZI BEKLIYRUMM ♥♥

SARIŞIN BOMBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin