Yavaşça gözlerimi açtım parmağımı sallayarak " Bir kere. Bir şans veriyorum Uzay bey" dedim." Bu şansı en iyi şekilde değerlendireceğim" deyip çapkın bir gülüş attı
" Görücez" dedim tek kaşımı kaldırarak.
Ne var? Sadece erkekler mi tek kaşını kaldıracak bir kere de ben kaldırayım
Ikimizde sustuk. Biz değil gözlerimiz konuşuyordu. Uzay'ın bakışları dudaklarıma kayinca ' Git artık ' dedim kısık sesle.
Yaklaştı.
Yaklaştı.
Yaklaştı. .Kulağıma egilerek " Tamam ama bir öpücük almadan gitmem" dedi çekici sesiyle.
O bu kadar yakınımdayken karşı koymuyordum. O sıcak nefesi tenime deyiyordu. Beni öpmek için harekette bulununca gözlerimi kapattım. Sıcak nefesini dudaklarimin üzerinde hissediyordum.
Teslin olmuştum.
Direnemiyordum." Masall" diye ses duyunca gözlerimi açtım. Uzay da homurtular eşliğinde uzaklaşmıştı. Başımı yukarı kaldırdığım da hacer Teyze yi gördüm. Gülümsedim.
Hacer teYze bizim apartmanin tatli mi tatlı ton ton ninesidir. Herkez onu çok sever. Olur olmadık yerden pat diye çıkardı. Şuan olduğu gibi..
"Efendim hacer sultan" dedim gülümseyerek.
" Nerelerdesin bakim sen nilaya sordum bir şey demedi" dedi.
" buradayım hacer sultan bir kac isim vardi onları hallettim" dedim net bi şekilde.Hacer teyze sert bir şekilde uzay'a bakıyordu. Uzay a baktığımda oda hacer teyzeye keskin bakışlar atıyordu.
Olaya gel atmaliydim. " ııı şey hacer sultan bu arkadaşım uzay. Uzay buda hacer teyze" dedim sevimli sevimli.
" Memnun oldum" dedi uzay ifadesiz bir şekilde.
" Ben memnun olmadım ama" diyen hacer teyzeye kaslarimi çatarak baktım.
Venim öyle baktığımı goren hacer sultan gozlerini benden kaçırdı ve etrafa bakmaya başladı.Uzaya döndüm " Hadi git" dedim.
Uzay gülümsedi " gidiyorum. Bu arada öpücüğü akşam alırım " deyip yanagim dan makas aldı ve arabaya binip gitti.
Bende güldüm ve eve girer girmez nilay kolumdan tuttuğu gibi salona sürükledi. Önce beni oturttu ardindan kendisi de oturunca " Hemen başla" dedi.
Gözlerimi devirdim "Önce bir banyo yapsaydim üstümü degistirseydim" dedim
" Hayir masal hanim yeter beklediğim şimdi hemen anlatiyorsun sonra yaparsın yapacaklarını" dedi kizarak
Oflayarak en başından beri ucurumda olanlari gülleri fln hepsini anlattım. Anlatmami bitirdigim de nilay " vay bee çok romantik " dedi hayran hayran.
" Aman ne romantik " dedim alayla.
Nilay gözlerini kisarak " Ama çok yakışıklı haa" dedi. O oyle deyince omuz silktim.
Bir süre sessizce oturuyorduk. Nilay sessizliği bozarak sordu " Hoşlanıyor musun ondan " dedi.
Hoşlanıyor muydum"Bilmiyorum nilay. Ama onu görünce heyecanlanuyorum. Kalbim benden bağımsızlasiyor. Bana dokununca kendimi kaybediyorum. Hep dokunsun birakmasin istiyorum. Istesem de istemesem de ona karşı cekiliyorum " dedim gözlerimi kacirarak. Nilay dan cevap gelmeyince gözlerimi yerden kaldırıp baktım.
Nilay siritiyordu. " Kizimm sen bu aşık olmuşsun" dedi.
Tam cevap vermek için ağzımı açmıştım ki telefonuma mesaj gelince cevap vermekten vazgecip masadan telefonu aldım ve mesaji actim
UZAY
Akşam saat 8 de hazır ol seni almaya geleceğim. .Mesaji okuduktan sonra direk saate baktım saat 18:00 di. 2 saatim vardı.
Hemen yerimden kalktığımda nilay soran gozlerle bana bakınca " Uzay akşam yemeğe cikaracak" dedim ve bir sey demesini bekleme den odama çıktım.Hızla dolabima yonelip ne giyecegime bakmaya başladım.
Kırmızı olmaz. Mor buda olmaz. Ya yeşil yok buda olmaz.
Tam ümidimi kesmistim ki beyaz elbiseyi görünce " Iste buu" doye bağırdm sevinçle.
Elbiseyi elime alıp incemeye başladım ultra mini bir elbiseydi. Fakir dantelli kolluydu. Önü kapaliydi ama arkasinin sirti açıktı. Elbiseyi yatağa koydum ve duşa girmek için banyo ya ilerledim.
Banyodan çıkınca saate baktım. Saat 19:00 di. Yani bir saatim vardı. Maşayı prize taktım o isinana kadar elbisemi giydim. Makyaj masasına oturarak hafif bi dalga verdim. Saçlarım bittikten sonra gözüme eyeliner çektim rimel surdum. Son olarak da visne çürügú rujumu da sürdüm. Siyah platformlu ayakkabilarimi da giydim artık hazırdım.
Telefonum çalmaya başlayınca arayan kişiye baktım.
Uzay arıyor. .
Telefonu açıp "Efendim" dedim.
" Aşağıda yim seni bekliyorum" dedi
" Geliyorum" dedim ve telefonu kapattım. Cantami aldım ve evden çıktım.Heyecan dan ellerim titriyordu. Kalbim göğüs kafesinden cikacakmis gibi atıyordu.
Uzayi gördüğünce nutkum tutuldu. Siyah takım elbisesi içinde çok yakışıklıyďı.Beni fark etmemişti.
Bir kaç adım atınca ayakkabilarimin seslerini duyup bana baktı.
Hayran bir şekilde bakıyordu ve bu benim kizarmama neden oluyordu.Yanıma geldi " Utaninca çok seksi oluyorsun" dedi gülerek.
Şimdi domates gibi oldumm..
Elimden tutarak beni arabaya yönlendirdi. Kapimi actiktan sonra arabaya bindim bir süre sonra kendisi de arabaya binip sürmeye başladı.
Bir süre gittikten sonra dayanamayıp "Nereye gidiyoruz" dedim merakla..
Gözünü yoldan ayrılıp bana bakarak
"OTELE" dediOtell..
Ben geldimm :)
Yb insallah begenirsiniz :)
Yorumlarınızı belirtiniz lütfen :)
Multimedia da masalin giydiği kıyafet var :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN BOMBA!
RomansaAşka inanmayan bir adam! Sakar bir kadın! Tutku dolu bir AŞK. . ♥ ♥ ♡ ♥ ♥