4.Bölüm

499 128 34
                                    

Merhaba arkadaşlar :) Yeni bölüm biraz geç geldi üzgünüm. Ama güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Birde ben bölümleri telefondan yazdığım için yazım hataları olabilir . Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bulut bulunduğu pozisyonun farkına varınca bir anda koltukta kenara doğru kaydı. Bulut;
"Artık yatalım. " deyince kız toparlandı ve odasına yöneldi. Bulut koltuğa sırtını yasladı ve derin bir nefes aldı. Aslında Rüya'nın yaşadıklarını düşününce galiba acımıştı. Evet galiba diyor çünkü acımak ne demek pek bilmiyor. Bir anda eskilere gitti kayboldu ne zaman bitecekti bu hayat? Evet Bulut'ta çok yorulmuştu.Yorulmadı mı sanıyorsun hayat? Yoruldu ama şu içindeki intikam duygusu deli gibi ya öldürecek ya da ölekti . Bulut; kardeşine söz veren Bulut, yemin eden Bulut, kimseye deger vermeyen Bulut işte hayat bu deli Bulut artık uyumalı diye düşündü ve koltuğa uzandı .
Sabah olmuştu. Patır kütür sesler geliyordu. Bulut gözlerini hafifçe açtı mutfakta Rüya birşeyler yapıyordu.
" Bu ses ne sabah sabah ?"diye Rüya'ya sert bir ses tonuyla bağırdı . Rüya
"Benim bize kahvaltı hazırlıyorum. " diye seslendi.
"Sen yap ve git şu sesleride kes! " Rüya neye uğradığını şaşırdı. Neden böyle davrandı ki simdi? Diye düşündü .
"Bana dün ne kadarda anlayışlı biri gibiydi. Ya da bana öyle geldi. Baksana şuna tam bir mal" diye içinden geçirmeden edemedi kız. Sert bir şekilde kapıyı çekti. Abisinin Rüya'yı düşürdüğü hallere bak resmen abisiden nefret eden biriyle aynı evde yaşıyordu. Bulut'un kardeşinin ölümüne abisinin sebep oldugunu bilse ne olacaktı? Abisiz mi kalacaktı ? Ne olacak, neler olucak düşünmek cok korkutucu.
"Birde Bulut'a dertlerini anlatıyorsun" diye bu seferde kendine kızmaya başlamıştı Rüya. Onunda kafası çok karışıktı.
" Of hayat of keske seni başa sarabilsem hani o çok sevdigimiz şarkılar varya tekrar tekrar ve yine tekrar dinledigimiz senide öyle başa sarsam ve Oğuz'u tekrar tekrar yaşasam."diye düşündü Rüya.
Rüya abisine içten ic içee kızıyordu ama onun ne suçu vardı ki? Sanki onun için hayat çok mu kolaydı? Ayaz da yeni uyanmış kahvaltı yapıyordu. Babasi ve annesiyle kahvaltıda hiç ses çıkmıyordu. Ayaz ;
"Anne Rüya çok iyi anlaşmış arkadaşımla" dedi annesinin içini rahatlatmak için. Birden babası sert bir ses tonuyla;
" Bahsetme şundan sabah sabah" dedi.O kızın ismini duymak istemiyordu. Tmm kendi kızı olabilirdi ama o babasının sözünü dinlemeyip o çocuğun peşine düşmüştü. Buda yetmezmiş gibi duymaması gereken şeyleri duymuştu. Onu karısına söylemekle tehdit etmişti. Bir baba için hiçte güzel bir his değildi evladı tarafından tehdit edilmek. Tamam onun da hataları vardı ama artık pişman olmuştu Rüya'nın kendisine karşı bu saygısız halleri onun sinirini çok bozuyordu. Kemal yine kendini eski anıların arasında kaybolmuş hissetti. Yine birgün Rüya'yla tartışıyordu. Rüya bu sefer haddini çok aşmıştı
"Senin gibi babam olduğu için utanıyorum "demişti. Kemal buna çok sinirlenmişti ve Rüya'ya sert bir tokat patlattı. Sanki o anı tekrar yapıyormuş gibi hissetti. Sanki o tokatın sesi tekrar kulaklarını doldurmuştu.
" Baba o sizin kızınız anne hiç sormuyorsun neden peki? O seninle babama ne yaptı biz ne zaman bir aile gibi olacağız? ne zaman bize biraz deger vereceksiniz? Baba anne hadi ben anladım ya Rüya neler yaşadı biraz ilgi ya çok mu zor? Bunları söylemekten sıkılmıştı artık Ayaz . Babasının ona boş gözlerle baktığını görünce;
" Ne haliniz varsa görün" dedi ve evi terk etti . Ayaz Rüya'nın başına birşey gelecek diye hep tedirgin. Sanki kötü haber her an gelebilir gibi mutsuz. Ne oluyor bana ya diye bir an kendine kızdı. Aslında Bulut'a güveniyordu. Ama ya kardeşinin ölümüne kendinin sebep oldugunu öğrenirse? İşte o zaman Rüya tehlikedeydi. Bunun düşüncesi bile Ayaz'ı deli etmeye yetiyordu. Nereye gittiğinden haberi olmadan yürümeye başladı. Zaten Gizem'le arası bozuktu. Bazen keşke Rüya kadar güçlü olsam diye düşünüyordu. Nasıl düşünmesin? O aşkına o kadar sadık ki... Onun yerinde başka biri olsa çoktan başka birini bulmuştu. Ya Rüya o Oğuz'un yokluğuna bile alışamamıştı hala.
" Gerçek aşk onsuzluğa alışamamak " diye geçirdi içinden.

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin