∞6. Bölüm: Görev/Kuzey Irak Part 1/2

578 56 145
                                    

-Medya: SAT komandosu Eğitim Konuşması.

Bu bölüm, 23.12 2023 tarihinde Irak'ın kuzeyinde devam eden Pençe-Kilit Harekatı bölgesindeki çatışmada Şehit olan ;
•Şehit Piyade Sözleşmeli Er Enis BUDAK'a,
•Şehit Piyade sözleşmeli Er Kemal ASLAN'a,
•Şehit Piyade sözleşmeli Er Semih YILMAZ'a,
•Şehit Uzman Çavuş Abdulkadir İYEM'e,
•Şehit Piyade Uzman Çavuş Ahmet ARSLAN'a,
•Şehit Piyade Sözleşmeli Er Cebrail DÜNDAR'a,
ithaf edilmiştir.

"O demir çenberi göğsünde kırıp parçaladın;
Sen ki, ruhunla beraber gezer ecrâmı adın;
Sen ki, a'sâra gömülsen taşacaksın... Heyhât!
Sana gelmez bu ufuklar, seni almaz bu cihât...
Ey şehid oğlu şehid, isteme benden makber,
Sana âguşunu açmış duruyor Peygamber."

Hakkari/Şemdinli
Saat: 01.47

"13 Nisan 2007.
-Kuzey Irak

Bal'ıma..

Merhaba babacım, bal kızım. Güzel bir başlangıç olmadı biliyorum. Ama ömrünün yarısı dağın taşın arasında geçen bi adam olduğum için daha afilli sözleri bilmediğimi fark ettim. Beni bunun için affetmeni istiyorum.

Bu gün çok zor bir gün babacım. Bu gün ülkenin kanatları etrafında güvenle durman için savaşacağım en zor gün. Gün geldiğinde beni affetme ama anla diye yazıyorum bunları. Çünkü ben şehit olacağımı bilerek geçiriyorum günlerimi burada. Pişmanım babacım. Sana son kez sıkıca sarılıp , seni seviyorum güzel kızım demediğim için pişmanım. Benimle güzel anılar biriktiremeden gittiğim için pişmanım. Ama gitmem gerekiyordu kızım. Benim kızım için bir ülke bırakmam gerekiyordu. Benim kızım için, güvenli bir vatan toprağı bırakmam gerekiyordu.

Seni ilk kollarıma verdiklerinde, koruduğum vatan toprağına iki katı sarıldım. Senin bir vatanın olmasını dileyerek canımı dişime taktım.

Babacım eğer ben gidersem, bu vatan toprağı senin babandır. Sakın ülkenden, vatan toprağından gitme. Ben senden gitmek zorunda kalsam bile, sen benden vatan toprağından gitme.

Kol kırılır, yen içinde kalır babam. Benim kızım olduğunu bilerek yaşa. O nur yüzünü vatan toprağından geri çevirme.

Benim üniformalarımı giyerken gördüm seni. Çok gurur duydum , çok duygulandım. Ben senin gözlerinde gördüm kızım Harbiyenin tozunu. Daha o günden anladım arkamdan geleceğini. Umarım görürüm bal kızım, beraber koruruz vatan toprağını.

Şimdi sen bir çocuksun, hatta hala bebeğimsin gözümde. Ama dünya senin güzel kalbin gibi güzel değil Balım. Buralarda günler çektiğimiz bir mercan tesbih gibi, zikrimiz aynı ama ölüme yaklaştığımızı bilerek çektiriyorlar.

Savaş'ın İçinde: DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin