∞2.Bölüm: 2016/Diyarbakır

501 65 76
                                    

Ceza-Ben ağlamazken..

Bu bölüm, 2021 Kara harp okulu Anafartalar Taburu mezunu, Pençe-Kilit operasyonu bölgesinde, bölücü terör örgütü mensupları tarafından yapılan saldırıda kahramanca Şehit düşen, Silah arkadaşımız, Abimiz, Yiğidimiz P. Tğm. Eril Alperen EMİR'e ithaf edilmiştir.

"Yağmur ıslanmayana,
Aşk yaşamayana,
Savaş savaşmayana güzel."

P. Tğm. Eril Alperen EMİR...

∞2016/Diyarbakır∞

"Dayıoğlu! Babalı boynuma bunlar beni sikecekler burada Dayıoğlu! "

Üstçavuş Diyar ERSEVER 20 kilo ağırlığındaki tüfeği İstiklal(64) ile koştu tim arkadaşının yanına.

"Nerdesin lan sen? Hepimiz seni arıyoruz siktin belamızı kaç saattir! Al şu şarjörleri ,yenile çabuk, geliyorlar."

"Eyvallah abi, benim suçum telsizi kapatmışım. "

Diyar Üstçavuş, namıdiğer ACE kulağını sıyıran mermiyi es geçip gergin bir şekilde baktı kardeşine.

"Sonra konuşacağız bunu Haci, hazırsan çıkıyoruz buradan. Sik kafalılar boşa sıkıyorlar mermiyi, çil yavrusu gibi dağıldılar, bilmiyorlar ne yapacaklarını. "

"Tamam abi, hazırım. Çıkalım. "

"İşaretimle, çık dediğim an arka arkaya, kollayarak çıkıyoruz Haci. "

Hacı Osman KARAKUŞ, diğer bi deyişle Haci, deli Haci. Kara Harp Okulu'nun Birincisi Haci..

"Çık! "

Hızlıca Diyar üstçavuş ile arka arkaya giderek sokakta bir koridor açmışlardı.

"Abi, komutanım geldi mi? "

"Beni o gönderdi seni alayım diye, ayrıca seninki de soru mu Oğlum o bizden önce geldi operasyon bölgesine, bizi yalnız bırakır mı sanıyorsun? "

Haci, komutanının sert yüzünü hatırladığında gülümsedi.

"Yakışıyor komutanıma abi. "

"Yakışır tabi, kimin komutanı? "

Haci yumruk yaptığı elini hücum yeleğinin üzerinden göğsüne vurdu ve bağırdı.

"Yerçi'nin! "

Tam köşeyi döndüklerinde karşı taraftan gelen ekibi gördü Diyar Üstçavuş. Hacı Osmanı tuttuğu gibi yan tarafındaki yıkık dökük evin içine çekti.

"Yukarı çık, pencereden indir, ben aşağıdan girenleri alacağım. Hadi koçum. "

Hacı Osman baş hareketi ile onaylayıp hızla yukarı çıktı. Etrafı kontrol edip camda konuşlandığı an Kulak içi kulaklığından Diyar üstçavuş'a seslendi.

"Abi yerleştim. Emrinle başlayacağım. "

Kırık camdan dışarıyı kontrol eden Diyar Üstçavuş, kişi sayısından emin olmaya çalışırken bir yandan da telsize cevap veriyordu.

Savaş'ın İçinde: DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin