He's in the Rain

8 3 6
                                    

evin günlük ihtiyaçlarını alıp eve döndü hyunjin.

"sevgilim, ben geldiimm. bu gece film gecesi yaparız diye düşündüm ve bir sürü şey aldım"

eşyaları mutfağa bırakırken sesleniyordu hyunjin. cevap gelmeyince endişelendi. 'dışarı mi çıktı acaba?' diye düşünürken felix'in odasına gitti.

kapıyı tıkladı, cevap gelmeyince açtı. içeride boş ilaç kutularının arasında yatan felix'i görmeyi beklemiyordu.

hızla koştu sevgilisinin yanına, hala yaşıyor mu diye nabzını kontrol etti. o an yapabileceği tek şey ambulansı aramaktı. gelmesini beklerken felix'in notlarını fark etti.

titreyen elleriyle aldı onları, okumaya başladı. okudukça daha çok titriyor, daha çok ağlıyordu. mahvolmuştu, hayatı başına çökmüştü o an. titreyen dudaklarının arasından zorlukla iki cümle çıktı. "sevgim senin için yetersizdi sanırım... seni düzeltmeyecek kadar yetersizdi."

ambulans geldi ve felix'le hyunjin'i hastaneye götürdü. doktorlar ellerinden gelen her şeyi yaptılar ama olmadı. kurtaramadılar hyunjin'in meleğini.

cenazesi yapıldı felix'in, gelen tek kişiler hyunjin ve beomgyu'ydu.

olanlardan sonra beomgyu hyunjin'in yanında kalmak, ona destek olmak istedi ama hyunjin izin vermedi. kore'ye geri dönmesini, kariyerine devam etmesini söyledi. ama beomgyu bu konuda ısrarcıydı, hyunjin'e yardım etmek istiyordu. bu yüzden hyunjin ile birlikte kore'ye döndü.

birkaç ay beomgyu ile birlikte yaşadı hyunjin. beomgyu sürekli onu mutlu etmeye çalışsa da hyunjin iyi olamıyordu. tamamen depresyona girmişti.

ayrı bir eve taşındı hyunjin. beomgyu bunun hyunjin'i daha da kötüleştireceğini, daha çok içine kapanmasına sebep olacağını biliyordu ama engel olamadı ona.

gerçekten de öyle oldu, hyunjin daha çok içine kapandı. artık kimseyle doğru düzgün iletişim kurmuyordu, sadece evde kalıp felix'i ve eski seungmin'i özlüyordu.

felix ve hyunjin'in sosyal medyada ünlü olduğundan bahsetmiştim zaten. felix'in ölümünden sonra hyunjin de artık hiçbir paylaşım yapmıyordu. hayranları da onu merak ediyorlardı.

ama bazıları fazla merak ediyordu. her ünlü gibi hyunjin ve felix'in de takıntılı hayranları vardı, daha da kötüsü bu takıntılı hayranlar arkadaştı.

jeongin hyunjin'le, changbin de felix'le kafayı bozmuştu. felix öldükten sonra changbin'in psikolojisi tamamen altüst olmuştu. felix'in ölümünde tek bir suçlu buluyordu, o da hyunjin. onu öldürmek istiyordu.

jeongin ise her zaman changbin'e hyunjin'i savunuyordu. ikili eskiden çok iyi anlaşsa da takıntıları yüzünden artık anlaşamıyorlardı. jeongin sürekli changbin'e psikolojik tedavi alması gerektiğini söylemeye başladı, gerçi ikisinin de psikolojik tedavi alması lazımdı.

changbin artık jeongin'den de nefret ediyordu. hyunjin'den intikam almak için bir şeyler planladı ve korkunç planını uygulamaya başladı.

hyunjin markete gitmek dışında evden çıkmıyordu. changbin planı için ilk önce hyunjin'in ev adresini öğrendi. sonra onu kaçırdı.

aynı şekilde jeongin'i de bayılttı ve her ikisini de birer sandalyeye bağladı. her ikisine de günlerce işkence çektirdi changbin.

o sırada hyunjin'e ulaşamayan beomgyu ve hyunjin'in ailesi polise haber verdiler. ailesi çok üzülmüştü, sürekli belki eve dönmüştür umuduyla hyunjin'in evine gidiyorlardı.

yine hyunjin'in ailesi hyunjin'in evine gitmişti oğullarını görme umuduyla. ama tabii ki evde yoktu. tam o sırada changbin de hyunjin'in evine gidiyordu, felix'ten hatıra kalsın diye hyunjin'de olan felix'in eşyalarını alacaktı.

hey you | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin