Note-2 Back to Me

3 3 0
                                    

"seni çok seviyorum sevgilim. fark ediyorum ki ilk zamanlarki düşüncelerimden tamamen kurtuldum. artık seni bana olan ilgin için kullanmıyorum, seni gerçekten çok seviyorum. uzun süredir bunun farkındayım, emin ol ilk düşüncelerimden eser kalmadı. bana elde edebileceğim her şeyi verdin, ben her şeyi hafife aldım. oysa ki birbirimize olan aşkımız asla hafife alınacak bir şey değilmiş.

sana ihtiyacım olmadığını düşündüğümü hatırlıyorum ama zaman geçtikçe bunun doğru olmadığını anladım. neyse ki bunu anlamam çok uzun sürmedi. önceki notum günlüğümden bir sayfaydı. sadece ölmeden önce sana dürüst olmak istedim, senin de bunları bilmeye hakkın var.

ama biliyor musun, belki de hiç hak etmedim seni. çünkü bildiğim tek şey mutlu sonun nasıl mahvedildiği. ikimiz mutlu bir son yaşayabilirdik ama ben ölümle bunu mahvediyorum. nasıl aynı hataları yapıp durduğumu bilmiyorum. sürekli dibe çöküyorum ve beni buradan çıkaran sen oluyorsun. ben sürekli hata yapıyorum ve bunu sen düzeltiyorsun. hiçbir zaman vazgeçmedin benden, oysa ki yıllar önce, ben daha o hastanedeyken vazgeçmen gerekiyordu. asla normal bir insan olamayacak, umutsuz bir vakayım ben. kesinlikle hiç hak etmedim seni.

seni hak etmediğim gibi sana acı da çektiriyorum. ölümünden sonra lütfen beni bir şekilde unut, acı çekmeni istemiyorum. keşke bu kadar iyi kalpli olmasaydın, keşke beni o hastanede bıraksaydın, böylece hiç acı çekmezdin. hak ettiğin birini bulup mutlu olurdun.

ama bana yaşattığın her şey için sana minnettarım. sadece şunu bil, seni seviyorum, gerçekten seviyorum. ilgin için değil, sen olduğun için seviyorum. ve bu sevgim sonsuza dek sürecek, benimle mezarıma kadar gelecek."

hey you | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin