Note-1 Untitled

3 3 0
                                    

selam hyunjin. bunları intiharımdan hemen önce günlüğümden kopardım. seninle ilk tanıştığımız zamanlar hissettiklerim bunlar. ölmeden önce tamamen dürüst olmak istedim ve açıkçası bunları bilmeye hakkın var. bu ilk tanıştığımız zamanlar hissettiklerim ve sonraki not da zaman geçtikçe sana olan duygularımı ifade ediyor. ama yine de en sonunda sana tamamen aşık olduğumu bil.

"biliyor musun hyunjin, bazen seni gerçekten sevmiyormuş gibi hissediyorum. yeni sevgili olduk ve bu gerçek aşk gibi hissettirmiyor. özür dilerim ama bunlar doğrular. 

gerçekten sevdim mi seni? yoksa yalnızlığımı avutmanın korkakça bir şekli miydi bu sevgi? belki de jisung'a olan özlemimi seninle olarak geçirmeye çalışıyorumdur. belki de seni gerçekten sevemiyorumdur. senin için dile getirdiğim tüm duygular kalıcıdan ziyade geçiciler sanırım, öylece kalbimde yok olup gidiyorlarmış gibi hissediyorum.

bazen düşünüyorum da, keşke terk etsen beni ve bulsan seni hak eden birisini. sarıl bana ve de ki "ayrılmalıyız" belki de benim yerime konuşmalısın yaraların derinleşmeden önce. çünkü benim konuşacak cesaretim yok. eğer konuşursam seni sonsuza dek kaybedeceğim ve beni sevecek kimse kalmayacak. bu yüzden belki de sen yapmalısın bunu, kendi isteğinle ayrılmalısın benden.

neden ve ne için sevdin ki beni? diye düşünmekten kendimi alamıyorum. ben seni sevemiyorum bile, bu ne sebeple olursa olsun. sen nasıl benim gibi birini sevebiliyorsun ki? ne olur sil beni aklından ve bul mutluluğu.

bana aşkını ilan ettiğini ilk günü hatırlıyorum. mutluluktan dolu doluydu gözlerin, tıpkı güzel kalbin gibi. sevgi dolu bakışların asla gitmiyor gözümün önünden. hep yağmurdun sen, yağmur gibi duygusal, saf ve güzel. ben ise gök gürültüsü oldum sana.

anlattığım bunca şeyden sonra suçlayabilirsin beni dilersen, ki haksız da sayılmazsın."

hey you | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin