Resturang

135 10 6
                                    

-Plaska på pappa Matheo! Säger Alex och pekar på Josef som sitter på en solstol. Matheo kollar upp på sin pappa som skakar på huvudet.

-Nej kolla mamma är närmare, ta henne!

Matheo kollar mellan de två och flinar. Sen börjar han plaska med både benen och armarna så att både Alex och Josef blir blöta. Som tur var satt Alex redan i den lilla poolen med Matheo, så för henne gjorde det inte så mycket att hon blev blöt. Men Josef däremot, han hade precis torkat sig efter att ha badat ett bra tag.

-Din lilla snorunge! Säger Josef sarkastiskt och går fram för att plocka upp Matheo. Josef tar upp lite vatten i handen och skvätter ner på Matteos kropp. Matheo skrattar och försöker ta sig ner från sin pappas famn.

-Du är så lik din mamma, säger Josef när han sätter ner Matheo i vattnet igen. Alex kollar upp på Josef och låtsas ge honom en bitch-blick.

Han sätter sig sen igen ner på solstolen och räcker sig efter en handduk. Alex iakttar när han drar ner handduken längs hans tränade bröst. Josef märker hur hon kollar på honom och börjar flina.

-Gillar du vad du ser?

-Det vet du att jag gör, säger hon och biter sig lite i läppen. Sen kollar hon tillbaka på deras son som sitter och plaskar i vattnet för sig själv.



-Ska vi inte dra ut och käka på nån lite finare resturang ikväll? Det är ju ändå typ sista dagen.

-Vi åker hem om tre dag älskling, säger Alex och lägger huvudet på sned.

-Ja men, det kan väll vara mysigt ändå?

-Jo absolut, säger hon och ger honom ett leende.

-Jag hoppar in i duschen en snabbis, säger Josef och börjar gå mot badrummet. Han har fortfarande bara på sig badshortsen och hans nu tonade kropp gör Alex pirrig i magen.

Hon kollar på Matheo som ligger och sover i sin lilla säng. Han hade precis somnat. Så han skulle nog sova ett bra tag till.
Hon hör hur vattnet slås på inne i badrummet och kollar på Matheo en gång till. Sen smyger hon snabbt in till badrummet.

Josef märker inte att hon har kommit in. Han står under vattnet och kollar upp mot taket. Alex klär snabbt av sig sin bikini och smyger in bakom honom i duschen. Hon smyger långsamt fram händerna längs hans bröst.

-Oj jävlar, fan va du skräms kvinna!

Han vänder sig om och ser sin nakna tjej stå framför honom med en blick han känner igen allt för bra.

-Han sover, viskar hon och närmar sig Josefs läppar. Josefs hinner inte ens höra hennes ord innan han redan tryckt sina läppar mot hennes. Kyssarna är aggressiva och han tar tag i hennes kropp för att trycka upp henne mot väggen. Hon släpper ut dova stön mellan kyssarna och försöker att ta vara på det så mycket som det bara går. Det var inte ofta de fick tid till sånt här nu för tiden. Så när det väl händer, så är det bara att hålla käften och njuta.

Josefs händer vandrar mellan hennes nacke, rygg, rumpa och höfter. Han fick inte nog utav henne. Det spelade ingen roll hur många gånger han kysste, rörde eller hade sex med henne. Det var lika magiskt varje gång. Han kunde inte förstå att han fick leva med det här varje dag.

Han tar tag i hennes rumpa och lyfter snabbt upp henne på hans höfter. Han kysser hennes nacke och läppar. Efter ett tag välter han bak huvudet och kollar på hennes ansikte. Hennes blick visar honom att hon är redo. Så försiktigt, men snabbt, gör han det hon vill och börjar sen bygga upp en lagom takt. Hon trycker sina naglar i hans rygg. Det gör nästan ont för honom. Men på ett bra sätt. Ett bra ont. Hans huvud faller ner i hennes nacke och hon virar sina händer om hans huvud.



Förbjuden kärlek - JolexWhere stories live. Discover now