Blickar

160 8 5
                                    

-Kände du? Säger hon och trycker hans hand lite hårdare mot hennes mage.

-Ja jag kände, mumlar han mot hennes axel och lägger en liten kyss där.

-Den är här snart, säger hon och släpper ut ett tungt andetag medan hon stänger ögonen.

Sen vänder hon sig om i hans famn och kollar honom i ögonen.

-Tänk att du ska bli pappa, säger hon och kliar han i skägget medan hon släpper ut ett litet fniss.

-Och du ska bli mamma, säger han och lyfter på ögonbrynen.

-Sjukt, viskar hon tillbaka. Han nickar och drar in henne närmare mot hans kropp.

-Det känns bra, jag vill inte att du ska tro nått annat, säger hon och lägger sin hand om hans nacke.

-Jag tror inget annat Alex, svarar han och stryker bort lite hår bakom hennes öra.

Hon ger honom ett litet leende och lägger sedan sitt ansikte i hans nacke och somnar snabbt.



-Hej du kan du komma ett tag? Viskar hon i hans öra. Han kollar upp på henne frågande. Undrar varför hon viskar. Det var ju inga runt om de. Eller jo Oskar, men han var ju långt ifrån de så han hade ändå inte hört vad de pratat om.

-Varför viskar du?

-Jag vet inte, kom bara.

Han gör som hon säger och skjuter ut stolen från skrivbordet och följer efter henne. Hon kollar runt omkring sig medan de går mot toaletterna. Sen öppnar hon en av toaletterna och puttar in honom snabbt. Hon kollar än en gång runt omkring sig innan hon smiter in på toan. Han kollar på henne med frågande ögon när hon vänder sig om.

-Jag måste ha sex.

Han släpper ut ett förvånat skratt och tror att hon skämtar.

-Va? Nu?

-Ja, det är gravid hormonerna eller nått.

-Okej och du vill att jag ska hjälpa dig med det? Säger han och lyfter på ögonbrynen medan han flinar mot henne.

-Ja det är precis vad jag vill att du ska göra.

-På jobbet? Var det inte du som sa att vi verkligen inte fick ligga på jobbet?

-Jo men nöden har ingen lag, säger hon och himlar på ögonen. Han himlar också på ögonen för att låtsas som att han inte höll på att spricka av glädje för att hon ville ligga på jobbet. Det var något speciellt med att göra det på jobbet. Nått med spänningen. Att de visste att de egentligen inte fick göra det gjorde han bara mer exalterad att göra det.

-Okej okej, kom då, säger han och tar tag i hennes händer för att dra henne mot honom. Hon möter honom med hennes läppar som han gärna tar emot. Han fnissar lite mot hennes läppar. Hon släpper hans läppar och kollar på honom.

-Sluta, du får vara lite seriös iallafall! Säger hon och slår till honom lätt på bröstet.

-Förlåt! Du är bara så gullig,

Hon kollar på honom med en mördarblick så han bara trycker läpparna mot hennes igen. Försöker att ge henne det hon vill ha.

-Toa eller vägg? Säger han andfått.

-Va?

-Ja? På toan eller mot väggen?

-Vägg, svarar hon och skrattar mot hans läppar. Han trycker upp henne försiktigt mot väggen och tar tag i hennes rumpa för att lyfta upp henne.

-Fan va seriös du är nu, säger hon och skrattar när han kollar på henne.

-Men ska du ha sex eller inte kvinna?

-Ja det ska jag, säger hon och skrattar medan hon drar i hans tröja för att få tag i hans läppar.

-Jag tänkte väll, mumlar han mot hennes läppar och börjar fiffla med hennes byxor.

När hennes byxor är av börjar han jobba på att få av sig sina. De åker snabbt av och lika snabbt är han inuti henne. Hon släpper ut ett stön när de sätts ihop och låter hans huvud falla ner i hennes nacke. Han släpper ut tysta stön mot hennes hud och hon biter sin läpp för att inte göra för mycket ljud.

På toan bredvid de hör de hur det spolas så Josef stannar till och väntar i några sekunder.

-Fortsätt, säger hon och drar händerna genom hans korta hår.

-Vi måste vara tysta, säger han mot hennes läppar och gör som hon säger. Hon nickar långsamt och kväver sina stön med hans mun.

-Ingen sexfrisyr, säger han när hon vänder sig om för att kolla på honom. Sen går han fram och placerar en sista kyss på munnen innan han leder ut henne genom dörren.

Alex är påväg att säga något till honom när de går ut men möts utav blickar från alla kontorsstolar. Hon sväljer hårt och sträcker lite på sig. Josef står bakom henne och håller en hand på hennes rumpa som han snabbt tar bort när han ser att alla blickar är på dem.

Ayda måste hålla sig för skratt när hon kollar på deras röda ansikten. Det ser verkligen ut som att de vill sjunka genom jorden. Speciellt Alex. Josef är lite mer chill, han hade kunnat börja skratta han med.
Oskar kollar på Jenny som kollar på Steinar som kollar på Josef och Alex. Oskar har väll knappt förstått vad det är de kollar på. Men eftersom de andra små fnissar lite, så gör han också det.

Alex vänder sig om och går åt andra hållet medan Josef står kvar. Han kollar på henne när hon går iväg och sen på gruppen igen. Han lyfter på händerna och lägger huvudet på sned. Sen ger han de ett stelt leende och går till sitt skrivbord.

-Här va det livat, säger han och tar tag i en banan som ligger på hans bord.

-Ska du säga, säger Ayda och kollar ner i datorn för att dölja sitt flin.

Han himlar med ögonen och börjar äta på bananen.

-Vad? Det var inget speciellt?

-Nej, nej, vi säger så, säger Steinar och blinkar med ett öga mot Josef som sitter med stora ögon och nästan skrattar själv. Han ska inte sticka under stolen med att han tyckte att det var lite kul att de blivit påkomna. Men det skulle han aldrig erkänna för Alex.

Förbjuden kärlek - JolexOù les histoires vivent. Découvrez maintenant