Bölüm 4

816 21 4
                                    

Bahçeye çıkıp koltuğa oturmuştum hava sıcak değildi ama soğukta, arkamdaki kapı sesiyle irkildim. Gelen kişi Alaz'dı. Hiç yerimden kıpırdamadım. Alaz gelip yanıma oturmuştu. Sorar gözlerle ona baktım."Asi ne işin var bu soğukta dışarıda?" dedi. "Sanane Alaz seni ne ilgilendirir?" dedim. Bir şey demeden önüne baktı. "Eee beğendin mi evini pardon benim evimi." dediğinde daha da gıcık olmuştum. "Ya sen benden ne istiyorsun pardon?!" diye sesimi yükselttim."Sadece eğlenmek istiyorum." dediği zaman daha çok sinirlendim." O zaman git başka kızlarla eğlen, ben eğlenilecek bi kız değilim anladın mı! Bi kafa dinliyim dedim içine sıçtın Alaz sağol." dedim ve hızla odama çıktım. Bu çocuk benden ne istiyordu ya çevresinde o kadar kız varken neden ben? Elimdeki kahve bardağını mutfağa götürdüğümde arkamdan Alaz girdi ve kapıyı kitledi.

"Eee Asi kız bi kahve yapta içelim böyle bol tuzlu olsun." Geldi yine diye düşünürken " Alaz bırak artık beni bi sal, ya sen demiyor muydun sabah 'kendini bir şey sanma çöplükten geldim diye seni tepemize çıkarıcak değiliz' diye hah ben mi diyordum ne değişti bir gecede. Ayrıca kendimi bişey sanmıyorum kendini bişey sanan sensin, egoist piçin tekisin. Bak Alaz son defa uyarıyorum bir saha benimle muhattap olma. Mümkünse birbirimizi gördüğümüzde kaçalım birbirimizden, çünkü ikimizde birbirimizden nefret ediyoruz en çokta ben!"

Alaz'ın sesinden:
Asi'nin bu kadar öfkeli olduğunu bilmiyordum, evet güzel kızdı ama bana göre fazla asabiydi. Benim tarzım olan kızlar genellikle benim sözümden çıkmayacak ve sakin kızlar olurdu. Daha önce tek gecelik ilişki yaşamıştım, hiç sevgilim olmamıştı ama sevmiştim. Hem çocukluk arkadaşım hemde komşumuz olan Rüya. Çok güzel bir kızdı ondan hoşlanıyordum ama o beni sevmediğini her fırsatta dile getiriyordu. Bu düşünceleri kenara bıraktım ve tekrardan Asi'yi düşünmeye başladım. Acaba ağır mı konuşmuştum. Aman banane diyip odama çıktım ve uyudum.

Asi'nin sesinden:
Sabah olmuştu ve büyük bir baş ağrısı ve mide bulantısıyla uyandım. Ayıldığım gibi kendimi klozetin yanına koştum ve istifra etmeye başladım. Sesim yüksek çıkmış olmalı ki yanıma Alaz geldi. Alaz biraz panik olmuş ve saçımı eliyle bağlamış 'iyi misin?' diye sormaya başlamıştı. Resmen Alaz'ın önünde midemin hepsini boşaltmıştım. Lavabonun önüne doğru çıktım ve zorla elimi yıkamaya çalıştım. Alaz bitkin olduğumu görünce elini ıslattı ve yüzümü yıkamaya başladı, elini tekrar ıslattı, enseme ve boynumda ellerini gezdirdi. Elini yelpaze yapıp enseme doğru üflemeye başladı. Biraz hava geldiği için rahatlamıştım.

Alaz panik şekilde "İyi misin Asi noldu sabah sabah?" dedi. Bitkin şekilde klozet kapağını indirip üstüne oturdum ve " bilmiyorum ama çok üşüyorum." dedim. Havaya göre kalın giyinmiştim üşümem garipti. Alaz elini alnıma götürdüğünde şaşırmıştı. "Asi cayır cayır yanıyorsun kızım!" dedi. Beni kucağına alıp yatağıma doğru götürdü ve alnıma ıslak bez koydu, sadece sweatshirtümü çıkardı ve sütyen ile kaldım. Utanmıştım ve elimle göğüs kısımlarını kapatmaya çalışıyordum.

Alaz "Utanmana gerek yok Asi. Sen şimdi dinlen ben sana ilaç alıp gelicem tamam mı? dediğinde elini tuttum ve yorgun sesle 'teşekkür ederim Alaz' dedim. Bunu kendi irademle yapmamıştım tamamen kendimi kaybetmiştim ve ne dediğimi bilmiyordum. Alaz bana dönüp elimi iyice sıktı ve "Rica ederim Asi kız." diye gülümsedi. Alaz odadan çıktı ve çok sürmedi geri geldi. "Hemen gelmedi beklemiyordum." dedim. "Ailem hastane sahibi ve doktor olunca ev eczaneye döndü doğal olarak." dedi ve gülmeye başladık. Benim yine midem bulandı ve istifra etmek için lavaboya koştum.

Alaz endişeli bir sesle "Anneme haber vermem lazım sen iyi değilsin, ateşinde yükseldi." dedi. Alaz beni yatağıma geri yatırdıktan sonra odadan çıktı. Beni neden bu kadar önemsiyordu. Dünki Alaz'la bu Alaz aynı kişi değildi sanki. Neslihan hanım telaşla içeri geldiğinde "Kızım iyi misin neyin var?" diye sorduğunda Alaz atladı." Sabahtan beri iki kez kustu ve şiddetli ateşi var anne, alnına bez koydum ama pek işe yaramadı ateşi düşmedi.


Bölüm yarın gelir dedim ama aklıma binbir türlü fikir geldiği için şimdi yazdım aşklarım hepinize iyi gecelerrr 😚😚😚

Ben Hala VazgeçmedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin