Bölüm 3

772 18 10
                                    

Alaz'ın kızlar tuvaletine girmesine şaşırmıştım."Ne istiyorsun Alaz?" Dediğimde beni lavaboyla kendisinin arasına aldı."Bana bak Asi kız tavırlarından hiç hoşlanmadım haberin olsun." Bu çocuk artık fazla olmaya başlamıştı." Ne bekliyorsun Alaz diğer kızlar gibi hemen sana yavşiyim mi yada her dediğini mi yapayım?"
"Olabilir Asi kız yaparsan daha iyi anlaşırız."
"Alaz bana bak ben tanıdığın kızlar gibi değilim anladın mı? Bi erkek için kendimi ezdirmem!"
Lavaboyla kendisinin arasından çıkmaya çalıştım ama izin vermedi."Çok büyük konuşma bu laflarını yarın bir gün hatırlatırım sana." diyerek sırıtmaya başladı. Sinirlenmiştim be anlık sinirle Alaz'a küçük tokat atmıştım. Tokat sayesinde ellerini lavabodan çekti ve fırsat bulup lavabodan çıktım.

Lavabodan çıktığımda masadakiler ayağı kalkmış toparlanıyorlardı. Bende ceketimi aldım ve dışarı çıktık. Alaz çoktan gitmişti bile, kim bilir nereye gitti. Aman banane ne yaparsa yapsın zengin züppe. Eve girdiğimiz zaman Neslihan Hanım ayağı kalktı "Çocuklar hoşgeldiniz. Nasıl geçti yemeğiniz kaynaşabildiniz mi?" diye sorular sordu." Çağla'yla çok güzel anlaştık ama Alaz için aynısı söylenemez." dedi Yaman. "Alaz öyledir alışır yakında merak etme oğlum da Alaz demişken o nerde?" dedi." Ne yani Alaz eve gelmedi mi? O bizden önce çıktı." dedi Çağla."Neyse merak etmeyin gelir birazdan ben beklerim siz yatın." dedi Neslihan hanım. Odama çıkıp pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım. Aklıma Alaz'ın söyledikleri geldi. Acaba benle dalga mı geçiyordu çünkü benle dalga geçilmesinden hoşlanmam.

Odama Çağla geldi ve birlikte pijama partisi yapmaya karar verdik o maskeleri hazırladı ben ise mutfaktan abur cubur tarzı şeyler hazırlamak için mutfağa inmiştim. Tam mutfağa giderken Alaz kapıyı açmaya uğraşıyordu. Kapıyı açtım ve Alaz'la göz göze geldik. Alaz ayakta bile zor duruyordu, muhtemelen içmişti.
"Alaz bu halin ne ?"
"Ne varmış halimde Asi kız."
"Ayakta bile duramıyorsun salak onu diyorum."
Aramızdaki saçma muhabbetten sonra Alaz'ın kolunu omzuma atıp odasına çıkardım. Bi dakika ya ben bu egoiste neden yardım ediyorum? Diye düşünürken Alaz'ın odasına gelmiştim ve odası sade ve çok şıktı genellikle gri beyaz tonlarını kullanmış tam bir zengin odasıydı. Alaz'ı yatağına yatırdım ve ayılması için kahve yapmaya gittim. Kahveyi yaptıktan sonra Alaz'ın odasına giderken Yaman ile karşılaştım. " Yaman uyumadın mı sen hala?" dedim." Hayır Asi ya uyku tutmadı bende bişeyler yemek için mutfağa gidiyodum." dedi. "Bişeyler hazırlayayım mı ister misin?" dedim ama reddetti. Yaman kahveyi görünce şüphelendi.

"Kahve kime?" dedi. "Alaz'a götürüyorum neden sordun?" Dedim ve yüzündeki gülümseme sinire dönüştü." Neden Alaz'a gecenin bu yarısı kahve götürüyorsun?!" dedi sert bir şekilde. "Yaman, Alaz sarhoş bir şekilde geldi ne yapsaydım tüm evi ayağa mı kaldırsaydı ki bunu yapabilir hala uyanık çünkü. Ayılsın da sorun çıkarmasın diye uğraşıyorum!" dedim ser bir şekilde. Yaman yüzüme sinirli bir şekilde baktı, bende ona sinirli bir şekilde baktım,hadi bakalım hodri meydan. Elimdeki kahve soğumadan Alaz'ın odasına çıktım. Alaz hala uyanıktı şaşırmıştım, çünkü sarhoş bi insan kendini yatağa attığı zaman direkt sızılıp kalırdı. Alaz'a kahvesini verdikten sonra ayılmasını beklemeden odama döndüm. Çağla sinirli bir şekilde "Nerde kaldın kızım ya iki saattir." dedi. "Mutfağa giderken Alaz'ı gördüm sarhoştu yardım ettim, kahve falan yaptım." dedim. Çağla da teşekkür etti ve film izlemeye başladık. Gece geç olunca Çağla odasına gitti, ben ise daraldığım için üzerime bi polar aldıktan sonra kupaya kahve yapıp bahçeye çıktım.

Diğer bölüm yarına gelebilir aşklarım elimden geldiğince çok yazmaya çalışıyorum seviliyorsunuzzzz 💝

Ben Hala VazgeçmedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin