Alaz odamdan çıktığında offlayıp yatağıma oturdum. Biraz daha sosyal medyada gezildikten sonra üzerime ceket geçirip bahçeye çıktım. Çok geçmeden yanıma Tolga oturdu. "Asi naber nasılsın? Alaz yüzünden pek tanışamamıştık." dediğinde pek umursamadım ama yalandan gülümsedim." Evet ya öyle oldu biraz, ee nasılsın?" dedim, aslında iyi birine benziyordu, Alaz'a göre saf ve temiz gibi. "İyiyim sen nasılsın Asi!" diye bağırdı biri. Alaz'dı, şaşırmıştım. Baya kızgın şekilde Tolga'nın üzerine doğru yürüyordu. " ALAZ NAPIYORSUN!" diye bağırmıştım. "ASİ SEN KARIŞMA İÇERİ GEÇ!"
Alaz Tolga'nın yüzüne büyük bir yumruk atmıştı. Çok korkmuştum çünkü ikisinin de yüzü gözü kanıyordu. En sonda küçük kız çocuğu modunu devreye soktum ve korkarak iki elimi yüzüme kapattım ikisine de şaşkınlıkla bakıyordum. Alaz ve Tolga fark edip durdular. "Asi b-ben özür dilerim seni korkutmak istememiştim." dedi Alaz. Sesinde çaresizlik vardı." Ya sen ne istiyorsun manyak mısın sen. Tolga yanıma geleli iki dakika olmadan çocuğa kaş göz daldın. Neden Alaz ya neden karışıyorsun." dedim sinirle ama sesimde bi yandan da çaresizlik vardı. Neden böyle davranıyordu bilmiyorum ama artık haddini fazla aşmaya başladı. O Rüya'dan hoşlanıyordu. Bunu da onun yüzüne söylemek zorundaydım.
"Alaz sen Rüya'dan hoşlanmıyor musun? Sen git Rüya'ya baksana. Benim çevremdeki erkeklerden sanane neden karışıyorsun?" dedim öfkeyle. Alaz kekeliyerek "Be-be-ben" dedi ve öfkeyle içeri geçti. Tolga da " Ben artık gitsem iyi olucak görüşürüz Asi,belkide görüşemeyiz" dedi. " Ne demek o?" dedim. "Baksana Alaz seni baya baya kıskanıyor, senin yanında bir erkek görsün deliriyor, yani düpedüz aşık sana." dediğinde çok şaşırmıştım." Buraya geleli daha üç hafta oldu Tolga, nasıl benden hoşlanabilir ayrıca o başkasını seviyor, boş düşüncelerini kendine sakla." dedim ve içeri geçtim. Odama gitmek için
merdivenleri çıktığımda gözüm Alaz'ın odasının kapısına kaydı. Acaba gitse miydim? Gitsem bana ne tepki vericekti? Gitmesem ne tepki vericekti? Aklımda ki soruları yanıtlamadan elime ilk yardım çantasını alıp Alaz'ın odasına daldım. Odaya daldığımda Alaz önümde yarı çıplak bir şekilde duruyordu. "Pa-pardon ben sadece.." diye kekelerken kendime geldim ve " Pansuman yapmaya geldim. Çok kötü kavga ettiniz, görmezden gelsem ayıp olucaktı." dedim ve yatağına oturdum. " Gerek yoktu ben kendim pansumanı yapardım." dediğinde "olmaz öyle ben yaparım gel otur." dedim. İlk defa kavga etmeden iki kelime konuşmuştuk. Alaz'a pansuman yaparken sordum."Neden Tolga'yı dövdün?" dedim. " Ben onu küçüklüğümden beri tanıyorum o bi kızı kullanıp atar." demişti. " Eee Alaz bundan sanane. Kullanırsa beni kullanıcak sana ne oluyor? Kendi hayatıma ne zamandan beri sen karışmaya başladın?" dedim hafif sinirli bir şekilde." Öyle olmuyor işte Asi."
"Nasıl öyle olmuyor Alaz. Sen Rüya'ya aşıkken bana karışamazsın. Ayrıca sende kızları kullanıp atıyorsun Tolga'dan ne farkın var?!" dediğimde yüzünde duygusuz bir ifade vardı. Yarasına her pansuman yaptığımda erkeksi bir inleme çıkıyordu ağzından. Yavaşça pansumanı yapmaya başladığımda Alaz'ın dudaklarıma baktığını fark ettim." Önüne bak Alaz." dediğimde uranmış olmalıydı ki panikle gözlerini odanın başka yerlerine gezdirdi. Gülmüştüm. Güldüğümü fark edip tebessüm etti. Bantları yaralarına yapıştırırken odaya Yaman daldı ve sinirle Alaz ile bana baktı. " Ya Asi kızım sen akıllanmayacak mısın hah? Senin bu pisliğin yanında ne işin var?" diye bağırıyordu. " Hah bir şeyden eksik kalma abisi her boka dahil ol." dedi Alaz. Düpedüz Yaman'ı kışkırtıyordu." Yaman, Alaz kavga etti bende yaralarına pansuman yapıyorum ne var bunda." dediğimde daha çok sesini yükseltti." YA SEN NEYDEN BAHSEDİYORSUN ASİ, ALAZ'IN ODASINDA ALAZ'IN YATAĞINDASIN FARKINDA MISIN?!" dediğinde artık bende sesimi yükseltmek zorunda kalmıştım.BANA BAK YAMAN SEN BU EVE GELİNCE BENİ FAZLA DARLAMAYA BAŞLADIN.GÖRDÜĞÜN GİBİ DEĞİL DİYORUM İŞTE NEYİNİ ANLAMIYORSUN, AYRICA ÖYLE BİR ŞEY OLSA DA SANANE BU SENİ NE İLGİLENDİRİR. BEN SENİN SEVDİĞİN KİŞİYE YADA SEVGİLİ OLDUĞUN KİŞİYE KARIŞIYOR MUYUM? BEN SENİN HAYATINA KARIŞMIYORSAM SENDE BENŞM HAYATIMA KARIŞMAYACAKSIN!" diye içimi dökmüştüm ve ikisi de bana şaşkınlıkla bakıyordu rahatlamıştım ama son bir sözüm vardı "ŞİMDİ BİR DAHA İKİNİZİ DE GÖRMEK İSTEMİYORUM TAMAM MI? DÜZELENE KADAR YANIMA GELMEYİN!" dedim ve kapıyı sertçe yüzlerine çarpmıştım. İkisi de 'hapı yuttuk' dercesine birbirlerine bakmışlardı.
Sinirli bir şekilde odama gittim ve uyku ilacımı alıp yatağa uzandım gözümü kapattığım an uyumuşum. Uyandığımda sabah olmuş hatta öğlen olmuştu uyandım ve bu sefer kahvaltıya yetişmiştim. Masaya oturduğumda Alaz ve Yaman'ın gözleri benim üstümdeydi. Alaz garip bir şekilde göz altıma bakıyordu. Muhtemelen gözlerim şişmişti. Her uyku ilaçı içtiğimde gözlerim şişerdi. Kahvaltıyı yaptıktan sonra Çağla ile bir yerlere gitme kararı aldık. Serhan bey bunu duyup kardeşçe gitmemizi istemişti. Mecburen kabuk etmiştik. Serhan bey bizim için Bodrum'dan kiralık villa tutmuştu. Denize sıfırdı. Bunu duyduğumuzda Çağla ile alışveriş yapmaya gitmiştik.
Bizi almaya gelen özel bir uçak vardı hepimiz uçağa geçtiğimizde karşı karşıya koltuklar vardı. Herkesin iki koltuğu vardı. Rahat yolculuk yapmak içindi. Orta da ise bir masa vardı, rastgele bir koltuğa oturduğumda Çağla karşıma oturmak istediğinde Alaz Çağla'ya 'git' diye işaret yaptı. Çağla ise hiç itiraz etmeden başka koltuğa geçti. Alaz karşıma oturduğunda anlamaz gözlerle bakmıştım. " Bişe olmadı Asi kız oturmak istedim ve oturdum bir sıkıntı mı var?" dedi sırıtarak.
Ay yazarken yoruldum resmen ama sizin için değer bu arada okuyanlar çok ama takip eden hiç yok. Takip eden olursa sevinirimm😽🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Hala Vazgeçmedim
RomanceFakir Asi kız ve Zengin Alaz oğlan. Birbirlerinden ne kadar nefret etseler ve başkalarını sevselerde aşk onları başka şekilde yönlendirir. Alaz Rüya'a olan duygusunu aşk sanmaktan vaz geçer, Asi ise kahramanına duyduğu aşkı yok eder. Aralarında ne k...