Bölüm 12

657 20 2
                                    

Sabah olduğunda ise Hemşireler odama gelip kontrolleri yapıyorlardı. Kontroller yapılırken Alaz hemşirelerin sesine uyandı. Anlamaz gözlerle baktığında kontrollerin yapıldığını anladı ve etrafına baktı. Alaz doğrulduğu zaman hemşireler kontrolleri bitirip çıkmışlardı." Asi kız sen mi yaptın bunları?" diyerek koltuğa baktı."Evet." dedim soğuk sesle." Haa sen beni düşündün yani ha Asi kız." dedi ve paniklemiştim ve kekeliyerek "U-Uydurma Alaz işine bak, uğraşma benle." dedim sinirle."Neyse Asi kız ben taburcu işlemlerini hallediyim sonra bi kahvaltıya çıkalım ordan eve geçeriz." dedi. "Kahvaltıya gerek yok eve gitsek daha iyi olur." dedim ve hemen yüzü düştü."İtiraz istemiyorum Asi kız bende acıktım zaten iyi gelir." dedi ve başımı peki anlamda salladım.

Hastaneden çıktığımızda bir restorana geldik. Siparişi verdik. Ben meyve salatası sipariş ettim Alaz ise öküz gibi masayı donattı üstüne yanına viski sipariş etti. Ben kahvaltı da ağır şeyler yemek istemem bazen haşlanmış yumurta bazen ise meyve. Eğer ağır şeyler yersem midem bulanır. Alaz'ın viskisi geldiğinde Alaz'a bakış attım." Oha Alaz akşam içseydin bari acelen ne öküz." dedim." Canım benim içmenin zamanı olmaz. Hazır ailemde yokken tadını çıkarıyorum. Ayrıca sen o meyve yığıntısıyla doyucak mısın?" dedi." Evet doyarım, ben senin gibi öküz değilim. Ayrıca kahvaltıda ağır şeyler yersem midem bulanır." dedim." Ohoo çok seçici ve zor kızsın ha Asi." dedi.
"Evet öyleyimdir, o yüzden kimse istemez beni." dedim ve yalandan güldüm. Ama Alaz gülmüyordu." Hala farketmiyorsun demi?" dedi. Be dediğini anlamamıştım." Neyi farketmiyor muyum Alaz?" dedim." Boşver Asi." dedi.

Alaz çok değişik insandı. Bir gün sağ bir gün sol. Onu anlamak zordu. Kahvaltımızı yaptık ve arabaya binip eve gittik. Eve girdiğimde Yaman ve Cesur bana sarıldı, bende onlara sarıldım. Herkesle sarıldıktan sonra odama çıkmaya merdivenlere yöneldim tam o sırada Alaz da merdivendeydi. İkinci kata çıktığımızda tam odalarımıza giderken durup Alaz'a döndüm." Alaz!" dedim ve Alaz bana baktı." Hastane de benimle kaldığın, benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim." dedim. Bunu hak etmişti, be kadar gıcık olsamda teşekkür etmem lazımdı. " Ne demek Asi kız görevimiz." dedi ve gülümsedi. Arkamı dönüp odama girecekken arkamdan fısıltı duydum, Alaz ağzında bir şeyler geveliyordu.

"Konu sen olunca akan sular durur Asi kız."
arkamı döndüm ve " Bir şey mi dedin Alaz?" dedim. Sanki duymamış gibi."Görüşürüz dedim Asi kız bişe demedim." dedi ve odasına geçti. Kafamı çok karıştırıyordu. Odamda otururken Çağla geldi, olanları anlattım ve şaşırmışa benziyordu." Bak Asi şöyle yapalım ben biraz senden bahsediyim ona, birde hani ağzını arayayım. O sıra da sende onu gözlemle. Eğer ben senden durmadan bahsedersem bana kızar. Çünkü bir kızdan çok bahsetmemi sevmez, eğer kızmazsa bilki bu işin içinde bir iş vardır." dedi. Aşırı kararsız hissediyordum kendimi. Yaparsak da belli edersek. Ona çok rezil olmuş olurum. Ama ben sokak kızıydım kimseden ne utanırdım ne de rezil olurdum. Çağla'yla sohbet ederken kendisi de bana Cesur'dan bahsediyordu.

Aslında ikisininde birbirlerine bakışlarını farketmiştim. Bence aşık gibilerdi. Aradan beş veya altı gün geçti ve dikiş alınma zamanım gelmişti. Aslında korkuyordum yalan değil, çünkü dikiş atılırken çok ağrımıştı kim bilir çıkarılırken nasıl ağrıyacak.Altıma bol siyah pantolon, üstüme ise düz siyah crop giymiştim, ayakkabı olarak ise converse giyip tam çıkıcakken odama Alaz daldı.

" E hadi Asi kız ağaç olduk burda." dedi. Beni Alaz mı götürücekti, ayrıca dikişlerimin bugün çıkacağını nerden biliyodu?
" Ne diyosun sen be?"
"Dikişlerin çıkıcak ya Asi kız ondan bahsediyorum, ben götürücem seni."
" Ben kendim taksiyle giderim Alaz, gerek yok beni götürmene!" dedim sinirlenerek." Asi kız hemen sinirlenme ama bu sefer seni dinlemeyeceğim gerçi hiç bir zaman dinlemedim ama, hadi arabada bekliyorum itiraz istemiyorum." dedi ve gitti.

Üzerime Richarlison ince yağmurluk gibi bir şey giydim ve güneş gözülüğümü taktım. Bunları yapmadan önce hafif bir makyaj yapmıştım. Arabaya gittiğimde ise Alaz arabanın önüne yaslanmış beni bekliyordu. Beni gördüğünde ıslık çaldı ve ağzı açık kalmıştı. Arabaya binerken onun kulağına yaklaştım." Ağzını kapat suyu akıcak." dedim ve gülerek arabaya bindim. Kendisinde ise 'ne oluyor' dercesine yüz ifadesi vardı. Arabaya bindik ve hastaneye gittik. Oradaki bir hemşire dikişlerimi çıkarmaya başladı ve gerçekten de biraz ağrımıştı.Alaz'a baktığımdaysa elini gözüyle kapatmıştı. Bakamıyordu. Dikişler alındı ve hastaneden çıktık. Arabaya bindiğimizde sordum" Dikişler alınırken neden bakamadın?" dedim ve tepkisizce "Her şeyi kurcalama Asi kız." dedi." Pişt sen bu aralar mekana da gitmiyorsun hayırdır ne oldu? Kız mı kalmadı, mekandan mı attılar?" dedim gülerek." Bana her zaman kız vardır canım." dedi alaycı bir sesle." Ayrıca beni bir mekandan kolay kolay atmazlar haberin olsun." dedi ve içimden söylemem gereken bir şeyi dışımdan söylemişim." Şımarık zengin velet."
" Öyleyimdir biraz." dedi ve gülerek önüne döndü. Arabayı sürdüğünde ise eve daha yaklaşmamıştık, ormanlık alanların yanından geçiyorduk. Daha işlek bir yere ev yapamazlar mıymış. Bunları düşünürken bir arabanın önümüzü kestiğini gördüm ve Alaz hemen
" ASİ YERE YAT!" dediğini duydum.


Ay bir şey dicem dizi sıkıcı mı ilerliyor. Daha action bir şeyler mi yapsam. Birde aklımda son bir soru var AsLaz'ı hemen mi yapsam yoksa biraz zaman sonra mı? Hani böyle zorluklar aşarak mı sevgili olsalar. Çok kararsız kaldım. YORUMA İLLAKİ YAZİN ARKADAŞLAR KİMSE BİR ŞEYLER YAPMİORRR. Neyse sizleri sevyorumm💕💓💞💗💘💝

Ben Hala VazgeçmedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin