Alaz mutfağa geldiğinde anlama veremeyerek ve uykulu gözlerle bakmaya başladım." Asi kız gecenin bu saatinde neden uyanıksın?" dedi yarı sarhoş bir şekilde." Sanane Alaz sana hesap mı vericem, çekil önümden." dedim sert şekilde." Yook öyle kaçmak falan. Şimdi cevap ver bakalım Asi kız. Bu aramızdaki soğukluğu kime borçluyuz?" dedi hafif sinirlenmişti, elini ses çıkmayacak çekilde mermere vurmuştu. "Alaz siktir git gece gece belanı benden bulma fena yaparım seni!" dedim Alaz'ın gözünün içine bakarak. " Fena yaparsan sen yap Asi kız." demişti ve pek şaşırmadım açıkçası. "Alaz bu laflarını sarhoşluğuna veriyorum, çekil önümden." Alaz yavaş yavaş bana yaklaştığını fark ettiğim an ona kafa attım ve sinirle geri çekildi.
Sesi kızgındı ama gece gece kimseyi uyandırmamak için dişlerini sıkarak konuşuyordu." Asi, napıyosun ya! Kızım sen manyak mısın? Kafa atmak nedir ya." dediğinde bende sinirle ona baktım." Yaklaşmasaydın Alaz ben sana git dedim gitmedin." dedim ve odama çıktım. Aradan çok geçmeden Alaz'ın odasından sesler çıkmaya başladı. Ama bu düşündüğüm sesler değildi. Alaz o kızla kavga ediyordu ve en son duyduğum şey " İLAYDA SİKTİR GİT ARTIK!" Duyduğum sesle irkilmiştim. Tüm ev duyması gerek ki Neslihan hanım gelmişti ve "Oğlum bu kız kim? Gece gece neden bağırıyorsun, dedenle baban duyucak!" Neslihan hanımın dediğini rahatça duyuyordum. "Anne benim kafa gidikken ben bu kızı getirmişim gitmiyor şimdi al şu kızı başımdan!" diye kızmıştı. Nedense çok komiğime gitmişti.
Pencereden baktığımda Neslihan hanım İlayda'yı taksiye bindiriyordu. Neslihan hanım içeri girdiğinde, bende olayları bilmiyormuş gibi yapıp sesten rahatsız olup dışarda ne oluyor diye bahane uydurarak odamdan çıktım. Oyunculuğumu konuşturmam gerekiyordu. Uykulu gözlerle ve uykulu sesle rol yaparak Neslihan hanımın yanına gidip be olduğunu sormuştum." Yok bir şey kızım Alaz her zamanki gibi işte." demişti. Çok fazla kurcalamadan su içip uyumuştum. Geç uyuduğum için sabah kahvaltıya uyanamamıştım. Saat öğlen 1:34 gibi uyanmıştım. Pijamalarımla merdiveni inerken aşağıda bağırışmalar duydum. Bu Alaz'ın sesiydi.
Aşağı indiğimde Alaz bir arkadaşıyla konsol oynuyordu. Uykulu gözlerle baktığımda Alaz da bana bakmıştı." Ooo uykucu Asi kız günaydın kahvaltı yapalı çok oldu." dedi. Takmadan mutfağa doğru ilerledim ve kendime yiyecek bir şeyler hazırladım. Tam odama doğru çıkarken. Çağla'yla karşılaştım." Asi bu saate kadar uyudun mı pes artık." dedi." Ne yapayım Çağla gece geç uyudum, sabahta kaldıran olmamış." dedim. " Neyse ben görevlilere söylerim bişeyler hazırlarlar sana hem bende doğru düzgün kahvaltı yapmadım. Sen üzerine bişeyler giy ben yemek masasında bekliyorum seni." dedi Çağla. Alaz ile ikizlerdi ama hiç ortak yönleri yoktu Çağla Alaz'dan çok farklıydı.
Çağla'yla yemeğimizi yedikten sonra salona Alaz gilin yanına oturdu. Alaz'ın yanındaki çocuğun adı Tolga'ymış. Hep bağırarak söylediği için ezberlemiştim. Tolga birden bana bakıp Alaz'a "Kardeşim böyle güzel arkadaşlarım bardı da bana niye söylemiyorsun ya?" dediğinde Alaz sinirlenmişti." Önüne bak Tolga oyununu oyna." demişti Alaz. " Merhaba benim adım Tolga." dediğinde isteksizce karşılık vermiştim." Bende Asi." dedim ve Alaz bana sinirle baktı." Memnun oldum Asi." dedi ve karşılık vermedim. Alaz bana neden sinirli bakıyordu? Çağla odasına çıktığında bende odama çıkmıştım. Biraz kendime bakım yapmak istediğimde lavaboya doğru ilerledim ve yüzüme maske sürdüm. Biraz beklemedi lazımdı o yüzden yatağıma yatıp sosyal medyada gezinmeye başladım.
Aklıma İlayda geldi acaba sosyal medyada nasıl bir kızdı. Çağla'nın takip ettiklerine baktığımda İlayda'nın profilini gördüm. Şaşırmıştım Çağla İlayda'yı nerden tanıyordu. Kızın profiline bakıyordum ki o sırada içeri Alaz daldı. " Alaz bak bu iki oldu burası kız odası öyle pat diye dalınmaz." dediğimde öylece bana bakıyordu. "Bi daha Tolga denen herifle muhattap olmuyorsun tamam mı?" dediği sırada gözü yatağımdaki telefonuma gitti. Bunu farkedip telefonu almaya çalıştığımda Alaz telefonu çoktan almıştı ve gülüyordu. " Ne gülüyordun Alaz ne?" dediğimde yaklaştı." Sen benim takıldığım kızı mı stolklıyorsun? Bi dakika sen kıskandın öyle mi." dedi alaycı bi gülüşle. " Hayır Alaz ne alakası var, ayrıca ben napim senin eve getirdiğin kızları." dedim sert bir şekilde." Orasını bilemem artık Asi kız ama sen beni baya baya kıskanmışsın." dediğinde telefonu elinden aldım ve " Alaz sen kim oluyodunda seni kıskanıcam siktir git odam dan!" dedim ve odadan yavaş yavaş ve alaycı gülümsemeyle çıktı.
Bu bölümlük bu kadar elimden geldiğince yeni bölüm atmaya çalışıcam sınav haftam o yüzden görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Hala Vazgeçmedim
RomanceFakir Asi kız ve Zengin Alaz oğlan. Birbirlerinden ne kadar nefret etseler ve başkalarını sevselerde aşk onları başka şekilde yönlendirir. Alaz Rüya'a olan duygusunu aşk sanmaktan vaz geçer, Asi ise kahramanına duyduğu aşkı yok eder. Aralarında ne k...