Çağla odamı gösterdiği zaman şok olmuştum, çok güzel ve sadeydi. Bana özel giyinme odası ve banyosu vardı. Giyinme odasına girdiğimde ışıltılı renk renk elbiseler, takılar vardı. Sanki cennete düşmüştüm, makyaj masası ve makyaj malzemeleri bile vardı. Sanki bi evi bir odaya sığdırmış gibiydiler. "Öyle bakıcağına hazırlanalımda akşam yemeğe gidicez ama annemler olmayacak biz bize gidicez." Dedi Çağla. Çağla'nın yüzüne boş boş bakıyordum, çağla da bakışlarımdan yardıma ihtiyacım olduğunu anlamıştı "Tamam yardım ediyim, ilk önce banyo yap, benimde yapmam lazım çünkü sonra da beni çağır birlikte hazırlanırız olur mu?" dedi." Teşekkür ederim Çağla" dedim Çağla'ya sarılarak." Rica ederim canım" dedi.
Çağla odadan çıktıktan sonra banyomu yaptım ve saçımı kuruttum. Tam o sırada çağla geldi ve birlikte elbise baktık. Siyah uzun kollu kısa bir elbise seçtim ama biraz iddialı gibi durduğu için bıraktım."Hayır Asi onu giyiyorsun sana çok yakışıcak." dedi Çağla. Giydiğimde Çağla bana büyülenmiş gibi bakıyordu.
Çok güzel bir elbise olduğunu biliyordum ama Cesur ve Yaman'ın tepkisinden korkuyordum.Çağla da bebe mavisi bir elbise giydiğinde makyaj yapmaya başladık. Pek bilmediğim için Çağla bana yardımcı oldu. Makyajımızı yaptık tan sonra Çağla bana topuklu ayakkabı verdi.
Ayakkabıyı giydikten sonra parfümü sıktım ve çantamı alıp çıktım koridorda Alaz'la karşılaştım. Beni baştan aşağı süzdü ve yanımda geldi."Asi kız sana noldu böyle ya" diyerek süzmeye devam ederken sırıtmaya başladı." Dön lan önüne sapık!" dedim sinirle. Alaz'a sinir olmuştum. Aşırı egoist piçin tekiydi."Alaz siktir git belanı bulma" dedim ve beni kendine çekti. Ve kulağıma eğildi "Bana bak kendini bir şey sanma çöplükten geldin diye seni tepemize çıkaramayız, tamam mı?"Alaz'ın dediğine üzülmüştüm "çöplük" dediği yer benim büyüdüğüm en güzel anılarımı biriktirdiğim yer insanlar için sadece bir çöplük müydü? Alaz kırıldığımı anladı ve elini belimden çekti. "Aşağı in arabada bekliyoruz" dedi Alaz. Öfkeyle Alaz'a baktım ve aşağı indim. Arabaya bindiğimde Cesur ve Yaman'ın karşısına oturdum. Yanıma Çağla, Çağla'nın yanına ise Alaz oturmuştu.
Restorana geldiğimizde mekana göre güzel giyinindiğimi fark ettim. Mekana girdiğim anda tüm gözler bana dönmüştü. Yaman fark edip kolumdan tuttu ve masaya oturduk. Siparişleri verdik ve Alaz hemen konuşmaya başladı "Bana bakın ben size daha fazla katlanamam tamam mı! Gidin evden ya bizim huzurumuz vardı, siz yokken daha iyiydik." Dedi ve pek aldırış etmedim açıkçası.Çağla da "Alaz kes sesini!" dedi sert bi şekilde. Çağla bana döndü ve özür dilerim dercesi ne bakıyordu." Ben izninizle lavaboya gidiyorum" dedim ve çantamı alıp kalktım. Lavaboya doğru gittim ve lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra makyajımı tazeledim, hiç bana göre değildi ama alışmam lazım gibi düşündüm. Tam lavabodan çıkacakken kapıyı Alaz açtı.
Bölümler biraz geç gelebilir ama elimden geldiğince yeni bölüm atmaya çalışıcaamm 🫶🏻😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Hala Vazgeçmedim
Roman d'amourFakir Asi kız ve Zengin Alaz oğlan. Birbirlerinden ne kadar nefret etseler ve başkalarını sevselerde aşk onları başka şekilde yönlendirir. Alaz Rüya'a olan duygusunu aşk sanmaktan vaz geçer, Asi ise kahramanına duyduğu aşkı yok eder. Aralarında ne k...