"Neyse Alaz'ın ağladığını ifşa etmeyelim hoşlandığı kıza rezil olur. diye güldü Çağla. Alaz Çağla'ya sinirli sinirli baktı."Ben aşık olmam ikizim. 21 yıldır bunu öğrenemedin sanırım." dedi Alaz." Hıhı kesin öyledir ikizim." diyip sırıttı Çağla."Çağla kes sesini artık." Alaz oflayarak yerinden kalktı." Kalkın biryerlere gidelim." dedi. Çağla ve Rüya birbirine bakıp aynı anda bağırdılar."LUNAPARKK." dedi. Alaz şaşırmış ve sinirle kızlara baktı." Daha eğlenceli yerler beklerdim. Heryer olur ama lunapark asla olmaz." dedi. Alaz böyle dedikten sonra ben hemen atladım." Ayy evet olur bende çok sıkılıyordum iyi olur eğleniriz." dedim ve Alaz da istemeyerek kabul eder gibiydi. Hep birlikte masadan kalktık. Alaz, Yaman'dan önce davranıp benim arkama geçti. Yukarı doğru baktığımda bana bakmadan kapıya doğru ilerledik. Diğerleri de arkamızdan geldiler. Çağla ile Alaz benim arabaya binmeme yardım ettiler. Alaz beni kucağına almak için eğildiğinde sorar gözlerle baktım.
"Ellerini boynuma dola, sımsıkı." dedi. Yüzüne yargılayıcı bakış attım." Alaz yürüyebiliyorum." dediğimde hemen ardından "O zaman neden tekerlekli sandalyedesin Asi kız?" dedi. Oflayarak baktığımda gülmüştü. Gıcık olmuştum." Yürüyebiliyorum ama uzun süre ayakta kalmamamı istedi doktor Alaz oğlan, arabayla burdan kısa mesafe." dedim ve Alaz oflayarak aniden beni kucağına aldı. küçük bir çığlıkla korkudan boynuna sarıldım." Çok konuştun Asi kız." dedi ve yavaşça kafamı onun boynundan çektim. Çağla bunları gülerek izliyordu." Ne demişler, bakın bu klasik ama güzel bir laftır. En büyük ve güzel AŞKlar, kavgayla başlar." dedi 'aşk' lafını bastırarak. Alaz'la ikimiz Çağla'ya ölümcül bakış attığımızda Çağla gülmesini soldurdu."Çağlacım, ikizim sussan mı artık." dediğinde Alaz'ın utanmış olduğunu gördüm. Ve bende gülmeye başladım." Kesseniz mi artık sesinizi." dedi Çağla'yla bana bakarak. Alaz beni arabanın ön koltuğuna oturturdu. Çağla ve Alaz da arabaya çoktan binmişti. Çağla beni dürterek "Sağ koltuk prensesii." dedi ve Çağla'ya bakıp güldüm." 21 yıldır ikiziyim seni ise 3 ayrdır tanıyor. Seni hemen sağ koltuk prensesi yapıp beni sattı." dedi ve güldüm." Bu şimdilik böyle oldu merak etme eski yerini geri alıcaksın." dedim gülerek. Çağla ve Alaz bana bakmıştı." Ne ya hemen ciddiyetle bakıyorsunuz." dedim. Alaz ani firenle arabayı sağa çekti, bana bağırmaya başladı." ASİ YETER ARTIK BİZİ BU DURUMA DÜŞÜRME. HER FIRSATTA HASTALIĞINI HATIRLATMA." dedi gözleri dolarak. "Ala-" lafımı bölerek bağırmaya devam etti "EN GÜZEL ANLARSA BİZE HASTALIĞINDAN BAHEDİYORSUN. NEDEN YAPIYORSUN BUNU NEDEN ACI ÇEKTİRİYORSUN BİZE." dedi ve Çağla, Alaz'ın omzuna yavaşça uyarırcasına vurdu ve Alaz nefes nefese yere baktı. Sakinleştiğinde onun yüzüne baktım. Gözlerim dolmuştu. Sakin ve küçük sesle " Tamam özür dilerim. ben madem güzel anınızı bozuyorum." dedim. Alaz 'yapma' dercesine baktı bana." O zaman senin güzel anını bozmamak için görüşürüz Alaz." dedim ve kapıyı açtım. "Asi bekle, öyle demek istemedim." dedi ve kolumdan tuttu." Alaz bırak beni." dedim. Kolumu hızlıca çekip arabadan indim. Çağla'nın Alaz'a dediğini duymuştum." Alaz koş, peşinden git kızın." dedi Çağla.
Alaz'da arabadan inip peşimden geldi." Asi,dur öyle söylemek istemedim." dedi ve kolumdan tutup beni kendine çekti." Bırak beni Alaz, sen haklısın. Madem üzülmek istemiyorsun. Bende çekip giderim o zaman." dedim ve tekrar gitmeye çalıştım.tam gidecekken Alaz kolumu sıkıp beni kendine çevirdi. Şok içerisinde bakarken birden bana sarıldı. Öylesine kalakalmıştım, ne yapacağımı bilmiyordum. Ve en son kendimi ona serbest bıraktım ve bende ona sarıldım. Bir süre böyle kalakaldıktan sonra yavaşça geri çekildik." Asi sen beni çok yanlış anladın. Ben sana bir şey olmasını istemiyorum. Sana bir şey olursa yaşayamam ben. Hastalığını unutmaya çalışıyorum. Hatırladıkça kahroluyorum ve sen hep hastalığından bahsedince bende sana sert çıkıştım kusura bakma." dedi ince bi sesle. O an öyle bir andı ki tarif edilemezdi. Ses tonu, bakışı, güzel parfüm kokusu. Nedense büyülenmiş gibiydim. Öylece gözlerine dalmış halde buldum kendimi. Dikkatimi dağıtan ise Alaz olmuştu." Ne bakıyorsun öyle masum masum." dedi ve güldü."Şey ben dalmışım özür dilerim." dedim yerimden sıçrayarak." hahaha tamam tamam hadi gel bu kadar ayakta durman yeter yoksa daha da hastalanırsın, bişey falan olur." dedi ve başımı 'tamam' anlamında kaldırdım.
Alaz koluma girip beni yavaşça arabaya doğru götürdü. Arabaya bindiğimde Çağla'nın uyumuş olduğunu gördüm. Alaz da arabaya bindiğinde, o da Çağla'ya bakıp güldü." Hastaneye mi gideceğiz?" dedi Alaz."Maalesef." dedim offlayarak. Alaz ile konuşurken arkadan bir ses gelmişti." Ben yanında kalıcam Asi. Merak etme." dedi ve konuştuğu gibi gülmeye başlamıştık. Hastaneye geldiğimizde odama doğru çıktık. Odama geldiğimde yavaşça yatağıma yattım ve hemşireler odama gelip serumumu taktılar. Alaz ise veda edip çıktı. Çağla da yatağını hazırlayıp uyudu. Aradan bir haftaya yakın bir süre geçmişti ve ben çoktan ameliyat olmuştum. Odamda kimsenin olmadığı zaman doktorlar gelmişti." Merhaba Asi hanım, kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"demişti doktor yan koltuğuma oturarak. Yatar pozisyonda olduğum için yavaşça doğruldum." Biraz ağrılarım var ama iyiyim Selim bey. Ee durumum nasıl iyileşiyor muyum?" dediğimde doktor bana baktı ve " Tamamen iyileşmiş durumdasınız Asi hanım. Tebrikler kanseri yendiniz." dedi ve o an doktorun söylediği kulağımda yankılanıyordu. Kafama dank etmişti. Gerçekten iyileşmiş miydim? En mutlu anım buydu galiba." Gerçekten iyileştim mi? Bitti mi her şey?" dedim sevinçten." Evet Asi hanım tamamen kurtuldunuz bu hastalıktan. Tebrik ederim." dedi." Sizden bir şey isteyebilir miyim?" dedim." Tabi buyrun." dedi doktor." İyileştiğimi kimseye söylemezseniz olur mu?" benden duyarlarsa daha çok sevinirler." dedim ve doktor güldü."Tabi söylemem siz nasıl isterseniz." dedi." Tahminen ne zaman taburcu olurum." dedim.
"İsterseniz hemen işlemlerinizi halledip taburcu edelim." dedi ve başımı olur anlamında salladım."Peki o zaman hemen işlemlerimizi başlatalım, tahminen bir saat sonra çıkabilirsiniz." dedi ve kapıya doğru yöneldi." Selim bey, her şey için teşekkür ederim. Bana çok yardım ettiniz ve beni büyük bir hastalıktan kurtardınız. Ne kadar teşekkür etsem azdır." diyip minnettarla doktora baktım." Ne demek Asi hanım görevimiz." dedi ve çıktı.
Uzun zamandır aklıma fikir gelmiyordu saçma bi bölüm oldu ama en azından Asi iyileşti.
Bayadır bölüm atamadım. Kusura bakmayın bayadır yoğunumm sizleri seviyorum amaa 🫶🏻🤍❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Hala Vazgeçmedim
RomantiekFakir Asi kız ve Zengin Alaz oğlan. Birbirlerinden ne kadar nefret etseler ve başkalarını sevselerde aşk onları başka şekilde yönlendirir. Alaz Rüya'a olan duygusunu aşk sanmaktan vaz geçer, Asi ise kahramanına duyduğu aşkı yok eder. Aralarında ne k...