Bölüm 5

736 21 4
                                    

Neslihan hanım bir kaç tane ilaç ve antibiyotik getirdi. Hizmetçiden de sıcak çay getirmesini söyledi. Benim için neden bu kadar ilgileniyorlardı en çokta Alaz. Neden benimle ilgileniyordu, sabah farklı biri akşam farklı biriydi. Bunları düşünürken Neslihan hanım işini bitirmişti ve ateşim düşmüştü kendimi iyi hissettiğimden emin olup ikiside odamdan çıktı. Aşağıda herkes kahvaltı için beni bekliyorlardı. Hemen üzerime bir crop giydim ve aşağı indim. Merdivenleri indiğimde masadaki herkesin bana baktığını fark ettim. Yavaşça yerime oturdum ve kahvaltımızı yaptık. Tam masadan kalkıyordum ki kapı açıldı. İçeri bir kız girdi ve kız çok güzeldi. Yaman'a baktığımda büyülenmiş gibi bakıyordu. Onlarınki ilk görüşte aşk tı galiba. Bu durum sinirimi bozdu. Alaz hemen ayağı kalktı ve kızın yanına gitti "Rüya hoş-hoşgeldin gelsene kahvaltı yapalım." Alaz konuşurken heyecanlanıyor muydu?

Alaz'ın hal ve tavırlarından Rüya'dan hoşlanmasını anlamıştım. Ama Rüya'da Yaman'a bakıyordu ve göz temasını kesmiyorlardı. Hemen Yaman'ı dürtükledim ve kendine gelmesini sağladım. O sıra da Alaz ile göz göze geldik ve ikimizde bu durumun farkındaydık. Alaz Rüya'dan, ben ise Yaman'dan hoşlanıyordum. Onlar ise birbirlerinden. Kafamdaki düşünceleri atıp hızlıca odama çıktım. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladığım sırada odama Alaz daldı. "Napıyorsun sen ya ayı, kız odasına böyle dalınır mı?!" dedim yüksek sesle. "Bana bak Asi söyle o Yaman abisine Rüya dan uzak dursun!"
"Bunu bana niye söylüyorsun Alaz git kendi işini kendin halletsene!" dedim yüksek sesle."Asi bir şey yapmamız lazım!"dedi Alaz kızgınlıkla."Alaz ben Yaman'a aşık değilim tamam mı? Bunu o kalın kafana sok, bendende bi bok bekleme. Şimdi siktir git odamdan bir daha da gelme!" dedim yüksek sesle. Alaz buna sinirli olmuş olmalı ki kapıyı sertçe kapattı ve gitti.

Ben Yaman'dan hoşlanıyor muydum, yada benim kahramanım diye ona farklı bir gözle mi bakıyordum. O benim abimdi yani kendisi böyle hissediyordu. Ama eğer o da benden hoşlansaydı bu zamana kadar neden belli etmemişti. Çünkü benden hoşlanmıyordu beni kardeşi olarak görüyordu. Bende bundan sonra öyle davranıcaktım. Yaman'ı kalbimden çıkarmam lazımdı, o benim abimdi o benim kurtarıcımdı babam gibiydi. Ona aşık olamazdım. Ve en sonunda duygularımdan vazgeçtim.

İki hafta geçmişti Alaz'ı pek görmüyordum sadece koridorda ve yemek zamanları görüyordum. Yaman ise Rüya'dan hoşlanmış bunu her fırsatta benle paylaşıyordu. Ben ise ona tavsiyeler veriyordum. Rüya iyi kızdı ama Yaman'ın mutluluğu benimde mutluluğumdu. Rüya,Çağla ve ben çok yakın arkadaş olmuştuk resmen her gece pijama partisi yapıyorduk ve dolaşmaya gidiyorduk. İki hafta benim için bir ay gibiydi. Zaman yavaş geçiyordu ama olaylar çok oluyordu. Yine bir gün kızlarla dolaşmaya bar gibi bir mekana gitmiştik, sadece kafa dağıtmak içindi. İçkilerimizi söyledik ve yavaş yavaş yudumlamaya ve konuşmaya başlamıştık. Tam o sırada yanımıza üç tane tanımadığımız erkek grubu geldi."Ooo güzel bayanlar naber." Diye atıldı uzun boylu olan." Beyefendi rahatsız ediyorsunuz gider misiniz!" dedim sinirli bir şekilde."Güzelim sakin ol sadece biraz eğlenicez." dedi ve gerçek yüzümü ortaya çıkarmaya başlıyordum. Diğer çocuklar da Çağla ve Rüya'ya yavşamaya başlayınca iş bana düşmüştü. "Ya siktirin gidin belanızı benden bulmayın fena yaparım ha!" dedim ama diğerleri güldü. "Allah allah ne yapıcaksın bakalım?" dedi yanımdaki çocuk ve en sonda "BAK BAKALIM NELER YAPIYORUM!" diye bağırdıktan sonra çocuğa kafa atmıştım. Burnu ve kaşı kanıyordu, umrumda değildi beter olsun.

Kafa attığım çocuk bana sinirli bir şekilde bakarken tokat atmaya kalktı ama tam atıcakken Çağla çocuğun elini tutup ters çevirdi. Vende fırsat bu diyip çocuğun bacak arasına tekme atmıştım. Çocuk acıdan kıvranırken herkesin bize baktığını farkettim. Diğer çocuklara döndüğümde birinin Rüya'ya sarktığını gördüm, onları da bir güzel dövtükten sonra mekandan bir kişi polisleri aramış ve polisler geldi. Bizi karakola götürdüler. Götürürken Rüya Yaman'ı aradı karakola gittiğimizi haber verdi. Biz nezarethanede olduğumuz zaman Alaz, Yaman ve Cesur gelmişlerdi. Nezarethaneden çıktığımız zaman Cesur Çağla'ya, Yaman Rüya'ya koşmuştu. Alaz ise öylece bekliyordu.

Alaz'a şaşırmıştım Rüya'nın yanına gitmesini bekliyordum ama gitmemişti akine yavaşça benim yanıma gelmişti." İyi misin Asi kız?" diye sorduğunda terslemiştim." Sanane Alaz sen Rüya'nın yanına gitsene!" demiştim ama kendimi trip atar gibi hissetmiştim. Sahi niye terslemiştim." Bırak Rüya'yı o kendi yoluna baktı." dediğinde şaşırmıştım." Eee hemen vaz mı geçiceksin?" dediğimde. Gözüme sinirle baktı ve cevap vermeden arabasına gitti. Yaman bizi eve bıraktığında yorucu bi gün olduğu için duş alıp uyudum, uyandığımda saat gece 3:30 tu hemen uyandım ve karnımın aç olduğunu hissettim üstümdeki kısa pijamaya bakmadan uykulu adımlarla mutfağa doğru ilerledim ve Alaz'ın bir kızla sarhoş bi şekilde eve girdiğini gördüm. Şaşırmamıştım bir kaç kez daha yaptığını görmüştüm. Beni gördüğü zaman mutfağa doğru geldi ve kız yukarı çıkmıştı. Baş başa kalmıştık.

Yeni bölüm birazdan gelir aşklarım bu arada yeni bölüm fikirleri için bana instagramdan yazabilirsinizzzz ❤️‍🩹
İg: 3zel.yawz

Ben Hala VazgeçmedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin