معرفی شخصیت (0)

131 12 2
                                    

Kim taehyung:
سن:23
حرفه:مدیر ارشد محصولات

شغل:مدیر ارشد محصول در شرکت کیم تهیون

علایق: غذای  japchae رو دوست داره و به رنگ بنفش علاقه داره و عاشق ماشین های کلاسیک و  مدرن.

شخصیت: پسر و دختر کُش تشریف داره، آدم لجباز و تخسیه و بیشتر وقتا بهاطر اعتماد به سقفش سعی میکنه خودشو با بقیه ک سطح پایین ترن قاطی نکنه و میشه گفت کسی رو برای اینکه عاشقش بشه پیدا نمیکنه و لایق نمیدونه و به خودش قول داد که رابطه هایی ‌که داره فقط برای دو روز هستن و باید بره سراغ بعدی تا لذتی که باید رو تجربه کنه ( خلاصه بکُن شرق آسیاس) ، یاد گرفته تا میتونه به کسی اعتماد نکنه.
موقعیت: برادر کوچیکتر جین ، رفیق فاب نامی.

Kim jungkook

سن :۱۸
حرفه: یچیزایی از حساب داری به کمک نامجون فهمیده و میتونه کمک خوبی باشه.

شغل: جویایه کار ( بیکار خودمون)

علایق:   غذای مورد علاقش hotteok ، رنگ قرمز رو دوست داره، و یجورایی برای حیوونا خصوصا خرگوش میمیره ( خرگوشم داره)

شخصیت: یک انسان کیوت و بامزه که موقعِ خندیدنش حمله به قلب دشمن میکنه و باعث میشه بخاطر شیرین بودنش دلیل به خطر افتادن سلامتیه اطرافیانش بشه. یه دندس و سعی میکنه با کیوت بازیش دل هیونگش رو به دست بیاره و به خواستش برسه(هیونگ= نامجون)

موقعیت: هم خونه ی نامجون

Kim namjoon

سن:۲۶
حرفه: حساب داری

شغل : جویایه کار

علایق: غذای kalguksu  رو دوست داره و به رنگ مشکی علاقه داره (عاشق داداششه🥲)

شخصیت: تقریبا آدم جدی هست البته جدیتش برای کسایی که دوسشون داره نیست. به کارش اهمیت میده. دوستداره برای کسایی که براش عزیزن صفر تا صدش رو بزاره.

موقعیت: یه هم خونه داره و رفیق تهیونگ.

Kim seokjin

سن ۲۷

حرفه: مدیریت

شغل: در شرکت کیم تهیون (باباش)

علایق: غذایه naengmye  رو دوست داره، به رنگ صورتی علاقه داره و گل و گیاها رو به شدت میدوسته.

شخصیت : آدمیه که پنجاه درصد احساسی و پنجاه درصد منطقی عمل میکنه و تصمیم میگیره ولی اگه احساس کنه ک تو خطره دیگه خبری از احساسات نیستش، مدیریتش عالیه و بسیار تو انتخاب هر چیز سختگیری میکنه.

Min  yoongi

سن: ۲۳

حرفه :آهنگ سازی

شغل: آهنگ زدن تو کلاب و بار های مختلف

Park jimin

سن: ۱۹

حرفه: رقاص

شغل : شغلی نداره ولی اگه یونگی بزاره توی همون باری که  یونگ آهنگ میسازه میتونه به عنوان رقاص اصلی اجرا کنه....

♡~~~~~~~♡~~~~~~~♡~~~~~~~♡~~~~~~♡

خب این پارت مقدمه بودش....
من اسم مستعارم ملورینِ و خب از ته قلبم دوست دارم لحظه های خوبی رو با شما ریدر ها، توی فیک بسازم.....
راستی من تنها نیستم و اوممم نویسنده ی دوم قسمت اسمات رو  زحمتشو میکشه...
و عاره دیگه پارت بعدم مقدمس و یجورایی فلش بک از گذشته، که  تا الانشون  چه اتفاقایی افتاده...

  💜🌈

Tell me the meaning of love:#Vkook #Yoonmin #NamjinOnde histórias criam vida. Descubra agora