9. JUNGKOOK (II)

1 0 0
                                    

Po gero pusvalandžio Haneul jau stoviniavo prie reikiamo adreso. Jos šiandienos programėlės paskirta užduotis - sužinoti apie vaikino pomėgius ir išsilavinimą. Šįkart tamsiaplaukė buvo Namjoon vaidmenyje šiame pasimatyme. Tai ji laukė savo savaitės partnerio prie reikiamos vietos, kol Jungkook sėdėjo savo automobilyje ir stebėjo merginą. Tuo tarpu Haneul to nežinojo. Vyriškis žiūrėjo į ją ir šypsojosi. Ir kaip jam pasisekė? Graži Haneul figūra stovėjo šalia vartelių ir žvalgėsi aplink. Šiandien oras buvo vėsesnis, mergina buvo apsirengusi šviesius melsvus džinsus, baltą maikutę ir rudus languotus marškinius. Vaikinas nusijuokė pagalvojęs, kad jie net apsirengė panašiai. Žinoma, Jungkook turėjo paslaptį, kurios nedrįs garsiai ištarti, bet kol niekas nesužinos, viskas bus puiku. Bent jau jis taip manė. Nors puikiai žinojo, kad tai nėra didelė paslaptis, bet Haneul jo nepažįsta, tačiau pats vaikinas puikiai žino ją. Ne kartą yra matęs ir labai apsidžiaugė, kai programėlė atrinko būtent ją kaip vieną iš siūlomų merginų. Jungkook tai atrodė didžiulis sutapimas ir laimėjimas.

Nenorėdamas gaišti brangaus laiko ir praleisti svarbių akimirkų, netrukus Jungkook išlipo iš savo automobilio. Ryžtingai žengė link merginos, kuri pažiūrėjo į jį kiek susirūpinusi.

-Jungkook, tiesa?- paklausė, kai vaikinas buvo visai šalia jos

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Jungkook, tiesa?- paklausė, kai vaikinas buvo visai šalia jos. Haneul nužvelgė vyriškį. Tamsiai pilki džinsai, balta dryžuota maikutė su juodais dryžiais, juodas švarkelis. Vaikinas atrodė kasdieniškai, ji taip pat. Šįkart nesipuošė, nes būsimoms veikloms reikia gero judėjimo, o gražūs rūbai varžytų judesius. Merginos akį patraukė apgamas po vaikino lūpa ir auskaras.

-Taip, Haneul,- nusišypsojo jis ištiesdamas savo ranką. Susitikusieji pasisveikino susiliesdami delnais.

-Stebėjai mane savo automobilyje? Nes nemačiau, kad kažkas naujai atvažiuotų į aikštelę.

-Kurį laiką, norėjau įsitikinti, kad tai tikrai tu,- Jungkook įsikišo dešinę ranką į kelnių kišenę.

-Miela,- nusišypsojo Haneul. -Bet tu atrodai man kažkur matytas, ar mudu pažįstami?

-Nemanau, bet gal ir buvome kažkur prasilenkę,- dirbtinai šyptelėjo vaikinas.

-Žinoma, miestas didžiulis,- numykė brunetė. Ji apsisuko ir priėjo arčiau vartų. -Nagi, eini kartu?

-Taip, paskui tave,- nusijuokė Jungkook.

Valandos bėgyje jie apsilankė poroje užsiėmimų. Pirmasis buvo biliardas. Jaunuoliai eidami ir besižvalgydami ką čia nuveikus pamatė biliardo stalelį ir sugalvojo, kad tai buvo kaip ženklas užsukti ir pažaisti šį žaidimą. Žinoma, buvo linksma. Lazdomis ridenti mažus kamuoliukus į skylutes atrodo pakankamai juokinga. Ypač, kai nesiseka pataikyti. Jungkook žaidė ne pirmą kartą ir tikrai ne antrą, o Haneul tai buvo vos antras kartas. Žinoma, mergina nelabai gerai žaidė, bet stengėsi kiek galėdama nenusileisti vaikinui. O tamsiaplaukiui patiko jos užsispyrimas ir sėkmė. Akimirkomis jis manė pralaimėsiąs, kai antrą kartą žaidžiant mergina smogė tikslius pataikymus vieną po kito. Vis dėlto, sėkmės neužteko ir laimėjo Jungkook, o Haneul pasižadėjo jam nupirkti kavos. Po šios žaidimų partijos jiedu apsilankė kartinguose. Važinėjimasis su mašinėlėmis vaikinui nesvetimas, jis dirba tokioje srityje, o Haneul taip pat dažnai apsilanko pas draugę darbe ir gauna progą pasivažinėti. Taigi, jie sugalvojo palenktyniauti. Kad ir aplinką supo nemažai žmonių, su jais buvo dar gal 12 besivažinėjančių mašinėlių, tačiau tai nesutrukdė lenktyniauti. Šįkart laimėjo Haneul, kadangi šiek tiek sukčiavo ir pradėjo važiuoti pirma. Jungkook nesipriešino, nors ir nemėgo pralaimėti.

Šiurpuliukai per kūną *(BTS story)*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora