Atėjus kitai dienai Haneul nieko nesitikėjo. Galvojo, parėjusi iš darbo išsidrėbs svetainėje ant sofos ir stebės kokį nors televizijos šou, kadangi papildomo darbo namuose nebuvo gavusi. Sucinksėjus telefonui liko nustebinta Hoseok žinute. Akys klaidžiai perskaitė pranešimą ir širdis greičiau suspurdėjo dėl užplūstančių naujų minčių ir vilčių.
„Labas, sakiau, kad daugiau nebesusitiksime, tačiau taip staiga išplaukė vienas renginys, kad sugalvojau ir tave pakviesti. Dirbi mados kompanijoje, manau tikrai išmanai stilių, o šiandien buvau pakviestas į vienos kompanijos mados šou, drabužių kolekcijos pristatymą. Manau tai puiki proga mums dar kartą susitikti. Gavau pakvietimą 1+1, neturiu ko kviesti, tikiuosi, kad TU galėsi palydėti mane? Lauksiu atsakymo iki trečios, nes šeštą prasideda renginys. Jeigu sutiktum, pranešk man ir aš atskleisiu detales. Taip pat , jei sutiksi, apsirenk kažką šilkinio ir aptempto. Ant tavo kūno ši apranga labai tiktų ".
Haneul akimirką nustėro, pagalvojo, kad gal namie ir turi vieną šilkinę suknelę, blogiausiu atveju, galėtų pasiskolinti iš įmonės kolekcijų, taip kažkiek pareklamuotų savo kompaniją, bet viskas taip greitai? Darbas baigiasi penktą, šeštą renginys. Ji nespėsianti. Reikia išsimaudyti, pasipuošti, pasidažyti. Mados šou rimtas dalykas. Bet ji troško. Tikrai norėjo ten nuvykti ir vėl susitikti su Hoseok. Mintis atrodė įspūdinga, bet neįmanoma. Vis dėlto, nusprendė pamėginti apeiti sistemą.
-Ei, Minji, gal galiu šiandien išeiti valandą anksčiau? Buvau pakviesta į mados renginį, tai atrodo pakankamai svarbu,- paklausė ji savo kolegės. Darbo nebuvo daug, todėl ši palinkčiojo galvą.
-Turbūt gali, vadovė ir pati išėjusi, nepastebės. Tik pabaik daryti tą ataskaitą, atsiųsk man ir galėsi eiti.
-Dėkoju,- nusišypsojo mergina milžiniška šypsena. Puiku, tiek ir tereikėjo, dabar metas rašyti pranešimą Hoseok.
Pastarasis labai apsidžiaugė pakankamai greitu merginos atsakymu ir sutikimu. Greit pasidalino informacija ir parašė, jog atvažiuos jos pasiimti, kad abu nuvyktų į renginį kartu, vienu metu.
Grįžusi namo iš darbo, Haneul nuskubėjo į dušą, išsmaudžiusi išsidžiovino plaukus ir ištiesino juos. Atsidariusi rūbų spintą susirado savo pernai metais pirktą rausvą šilkinę suknelę ligi kelių. Prisidėjusi prie kūno nužvelgė save veidrodyje. Tiks.
Atrodo neblogai, gal kiek per atvirai viršutine dalimi, bet tik Hoseok atkreips į tai dėmesį, kadangi kitiems neįdomu. Čia mados šou, visi žiūrės į vaikštančius modelius ant podiumo. Užsisegusi šviesius aukštakulnius batelius pasidabino keliais papuošalais, pasidažė veidą, tačiau neryškiai, labiau išryškino tik lūpas. Pasikvepinusi išskuodė pro duris, kai sulaukė Hoseok žinutės.
Susitikę poros žvilgsniai automobilių stovėjimo aikštelėje rodė tai, kad abu liko nustebę vienas kito išvaizda. Hoseok džiaugėsi įkvėpęs merginą apsirengti šilkine suknele, kol Haneul buvo nustebusi pamačiusi vaikiną su kostiumu. Žvilgantys juodi plaukai krito Hoseok ant juodų akinių, kuriuos tuojau jis nusiėmė.
-Na ir puikiai atrodai,- pagyrė vaikinas atidarydamas automobilio dureles.
-Tą patį galiu pasakyti apie tave. Visai ne tavo stilius, bet tinka. Atrodai įspūdingai.
-Pasirinkau juodą kostiumą, nes nežinojau, kokia bus tavo suknelė, o juodas kostiumas tiks susiderinti prie bet ko,- nusijuokė vaikinas.
-Tavo tiesa.
-Galbūt vykstame į tavo sesers mados šou?
-Ne, ji nedaro tokių šou. Kol kas,- šyptelėjo vaikinas išsukdamas iš aikštelės.
Porai nuvykus į renginį, visų akys buvo nukreiptos į juos. Hoseok buvo pakankamai žymus šokėjas, ilgą laiką buvęs vienas, dabar pirmą kartą pasirodė su mergina viešumoje, tokiame renginyje. Fotografų blykstės blizgėjo Haneul veide, kol Hoseok švelniai laikė merginos liemenį, priglausdamas arčiau savęs.
-Tikriausiai esi pratęs prie tokio populiarumo?- sušnibždėjo ji, eidama paskui Hoseok prie paskirtų jiems kėdžių.
-Tiesą sakant, nesu labai populiarus, bet esu žinomas. Tos fotografų blykstės neretai ir mane išveda iš vėžių.
Jiems prisėdus, aplink jau sėdėjo daugybė žmonių, visi ramiai šnekučiavosi, laukė prasidedančio renginio. Fone ramiai grojo lėta muzika. Salė buvo erdvi, o podiumas pakankamai ilgas. Haneul nužvelgė kitų asmenų aprangas, žmonės atrodė paprastai, bet puošniai. Kitoj pusėje sėdėjo nemažai kostiumais pasipuošusių vyrų ir moterys su įvairiomis suknelėmis, dominavo pastelinės spalvos. Pasimatymo dalyviai kalbėjosi apie tai, kokios įžymybės taip pat susirinko į renginį, Hoseok pasakojo, kokia šio mados šou tema, kokie žymūs modeliai dalyvauja ir panašiai. Galiausiai podiumu ėmė žengti modeliai su rudens kolekcijos pristatymu. Žmonės žiūrėjo į praeinančius madingus vaikinus ir moteris, stengėsi išsirinkti jiems labiausiai patinkančias aprangas. Haneul nufotografavo kelis pavyzdžius, Hoseok taip pat. Sėdėdami kartu jie tyliai aptarė, kuris drabužių derinys atrodo geriau, o kurio niekada nedrįstų apsirengti. Pora smagiai praleido laiką. Pasibaigus renginiui jiedu dar pasikalbėjo su keletu žmonių, Hoseok pristatė merginą kaip šiandieninę jo kompanijonę, kuri yra tik draugė, kadangi kai kurie itin ikyriai klausinėjo, ar čia jo mergina ir panašiai.
-Parvešiu tave namo,- atsisukdamas pasakė Hoseok, kai jiedu išejo iš renginio.
-Gerai,- palinkčiojo galvą Haneul.
Sėdėdami automobilyje ir tyliai klausydamiesi muzikos jiedu ir vėl pradėjo kalbėti.
-Tikiuosi neturėsi problemų, kad išėjai iš darbo anksčiau dėl manęs?- šyptelėjo Hoseok, įsukdamas į kitą kelio juostą.
-Neturėčiau turėti,- nusijuokė Haneul. -Buvau atlikusi pagrindinį darbą, todėl tikrai galėjau anksčiau išeiti.
-Puiku. Nenoriu, kad dėl manęs turėtum problemų. Kai tik pasakei apie tai, vis negalėjau nustoti galvoti, kad rytoj turėsi dirbti viršvalandžius dėl paaukotų valandų šiandien.
-To nebus, Hoseok. Iš tiesų, labai dėkoju, kad ištraukei mane iš darbo. Pusdienį dariau ataskaitą, akys išvarvėjo nuo skaičių, tad buvimas šiame renginyje gerai praskaidrino mano smegenis ir atpalaidavo akis.
-Džiaugiuosi.
-O kaip tau sekėsi šiandien? Kas naujo?
-Tai.. buvo atėjusios tos dvi grupės vaikinų ir merginų, kurias treniravau, po to gavau pakvietimą savaitgalį teisėjauti šokių konkurse kaip svečias. Dvejais žodžiais - daug reikalų. Turbūt dirbu 7 dienas per savaitę ir ilsiuosi tik naktimis, tačiau juk bet kada galiu pasiimti laisvas dienas tik to panorėjęs. Nežinau, kodėl tą darau retai.
-Turbūt tau darbas teikia didelį malonumą.
-Tikriausiai,- nusišypsojo vaikinas.
Hoseok įsuko į Haneul daugiabučio automobilių stovėjimo aikštelę, jiedu atsisveikino pakštelėdami vienas kitam į skruostą ir palinkėjo labos nakties. Haneul pažadėjusi tikrai pas jį dar užsukti, galbūt kai pasibaigs pasimatymai su kitais asmenimis. Mergina džiaugėsi pažintimi su tamsiaplaukiu šokėju.
Likusi paskutinė bendravimo diena praskriejo greitai. Hoseok ir Haneul rašinėjosi, juokavo, pasakojo vienas kitam apie savo dienos įspūdžius, Hoseok šiuo atžvilgiu buvo labai plepus ir abu net nepajuto, kaip atėjo penktadienio vakaras. Haneul niekaip negalėjo iš galvos išmesti tų dviejų dainų, pagal kurias jiedu kartu mokėsi šokti. Pati bandė atkartoti judesius ir juokėsi, kad turbūt atrodė blogiau šokdama su Hoseok, nei viena, nes buvo kažkiek susikausčiusi. Vis dėlto, draugystė su Hoseok merginai tikrai pakėlė nuotaiką, kadangi šokėjas visuomet gražiai su ja bendravo ir buvo nuoširdus, kaip tikras draugas. Šį vaikiną ji tikrai teigiamai įvertino.
YOU ARE READING
Šiurpuliukai per kūną *(BTS story)*
Romance"In a moment you're getting the shivers 'Cause I know the way you feel My body gives you chills." Šiandienos 21 amžius pasižymi didele technologijų įtaka, kurių padėdami žmonės ieško bendravimo ir meilės naujais būdais. Haneul, kaip ir daugelis jos...