Atėjus ketvirtai savaitei ir jau turėjus keletą pasimatymų Haneul buvo įsitvirtinusi savo pareigose. Žinoma, kiekvieną kartą susirašinėdama su vaikinu ar susitikdama su juo mergina jautėsi vis dar ne itin patogiai, bet kaskart tas jausmas buvo vis mažesnis. Jau prasidėjus ir beveik spėjus įpusėti rugpjūčiui nuotaikos darėsi liūdnesnės. Baigiantis vasarai karščiai buvo nualinę tiek žmones, tiek gamtą jau pakankamai, tačiau mintys apie besikeičiantį sezoną liūdino. Nors tai tik kalendorinis sezonas, kol tikrasis ruduo Seule ateina tik spalį, tiksliau jo pabaigoje.
Haneul vis dar negalėjo atsigauti po susitikimo su Jungkook. Jis tikrai buvo šaunus. Raumeningas, tatuiruotas, vyriškas vaikinas. Blogietiškos išvaizdos, su didelėmis kaip „bembio" akimis ir miela siaurų lūpų šypsena paliko tikrai didelį įspūdį merginai. Tiek savo žaismingumu, tiek paslaugumu ir geromis manieromis. Keista, kad praėjo dar tik dvi dienos, o jau atrodo viskas nutiko taip seniai. Laikas ir įvykiai įspūdingai greitai lekia ir ima pasimiršti. Naujasis savaitės vaikinas kol kas nerašė, tačiau mergina įtemptai laukė jo žinutės, norėjo kuo greičiau prastumti tas savaites, kad suprastų, ką pasirinkti, nors tuo pačiu ir nelaukė lemiamos apsisprendimo akimirkos. Jautėsi sutrikusi.
Atėjus pirmadieniui mergina pati parašė žinutę programėlėje, pasisveikino ir taip užvedė pokalbį. Hoseok, toks buvo naujos savaitės vaikino vardas, teisinosi buvęs šokių konkurse ir negalėjęs daug prisiliesti prie telefono, net nepastebėjęs, kaip pasibaigė savaitė ir prasidėjo kita. Jis teigė esantis pakankamai užimtas, todėl susitikti su mergina galėsiąs tik vieną kartą, būtent trečiadienį, jeigu ši norėsianti. Haneul žavėjo, kad jis yra šokėjas. Ir neprastas. Taip nusprendė susidariusi įspūdį dėl to, koks jis užimtas ir kaip dalyvauja renginiuose. Haneul ir pati mėgo šokti, dievino stebėti įvairių žmonių (taip pat Kpop grupių) pasirodymus, bandė pati atkartoti šokius. Mintis apie tai, kad susitiks su profesionaliu šokėju žavėjo Haneul. Mergina tikėjosi iš jo išgirsti kažką įkvepiančio ir pamatyti šokantį vyrą savo akimis.
Iš nuotraukų programos profilyje Hoseok atrodė išvaizdus ir tvarkingas vaikinas. Visada su šypsena veide, tamsiais rudais pašiauštais plaukais, stilingais rūbais, kurie savotiškai priminė hiphopo stilių. Daug nuotraukų nebuvo, vos trys, todėl Haneul užsimanė jį pamatyti. Mergina žavėjosi žmonėmis, kurie mėgsta ir moka šokti.
-Kaip sekasi?-paklausė vaikinas žinučių pavidalu.
-Esu darbe, reikalai klostosi gerai, o tau kaip? Gal kiek ramesnė diena?
-Nelabai,- atsiuntė žinutę Hoseok. -Ta prasme, viskas gerai, tačiau visą dieną treniruosiu vaikinų būrį, kurie nori debiutuoti su grupe. Esu jų papildomas choreografas, todėl nieko lengvesnio, tai kainuoja daug nervų ląstelių.
-Tai ne tik pats šoki, bet ir mokai kitus?
-Taip, turiu savo studiją, esu choreografas, bet ir pats dalyvauju konkursuose, neretai šoku su savo mokiniais, kol dar yra noras.
ESTÁS LEYENDO
Šiurpuliukai per kūną *(BTS story)*
Romance"In a moment you're getting the shivers 'Cause I know the way you feel My body gives you chills." Šiandienos 21 amžius pasižymi didele technologijų įtaka, kurių padėdami žmonės ieško bendravimo ir meilės naujais būdais. Haneul, kaip ir daugelis jos...