Munka

119 11 0
                                    

Bella szemszöge

Fura volt ez az élet. Eddig nem éltem itt egyedül szabadon.

Miután Sam megengedte, hogy nála maradjak, felkerestem Furyt. Ő adta ezt a lakást és mindent elintézett, hogy ne találjon rám senki.

Az első évben minden héten egyszer kell jelentkeznem.

A lakásom csodás volt. Meg volt benne mindenem. Egyelőre nem kerestem munkát, Nick azt mondta illeszkedjek elsőre be ebbe az egészbe, utána segít.

Majdnem két hónapja élek így. Nem telt el nap, hogy ne gondoljak Buckyra. Sokszor jut eszembe Wakandából egy emlék, de végül azt a képet látom, ahogy egy másik nővel ül.

Ma is éppen lejelentkeztem.

- Egy pillanat, Miss Collins. Valaki beszélni akar Önnel.

Egy szobába vezetett, ahol Everett volt egy és csinos nő.

- Áhh, Miss Collins. Ne haragudjon, hogy csak így hívatom. Észre vettem, hogy mindig idejön és ma van újra a napja.

- Semmi gond - fogok vele kezet.

- A hölgy Valentina Allegra de Fontaine - mutatta be a nőt.

- Hívjon csak Valnak - fogott ő is kezet velem.

- Bella.

- Üljön le kérem. Tudom, hogy rendes életet él és örülök, de kell a segítsége - kezd bele Ross.

- Mégis miben?

- Olvassa ezt el és tudni fogja.

Átnyújtott egy táblagépet.

A jelentés szerint van egy csapat, aki rengeteg helyen ütött le. Nem ismert senki.

Leginkább bankok és pénzes vállalatok voltak a célpontok.

A gyanús a mód volt. Mindenhol egyik pillanatról a másikra eltűnt az áram. Voltak emberek, akik áram ütés álltal haltak meg. Illetve égési sérülés miatt. Ismeretlen okokból következett be a haláluk a legváratlanabb helyeken.

- Úgy gondolja, hogy ő áll mögötte?

- Emlékszem, hogy mesélt róla még Wakandában és amikor ez a jelentés hozzám került azonnal utána néztem jobban a dolgoknak. Ismeretlen csapat teszi ezt. Lecsapnak és eltűnnek.

- De van egy nyom. A következő célponté - folytatja a nő.

- Mit kérnek tőlem?

- Tudom, hogy az ereje nem olyan, mint régen. Ön szerint lenne így esélyed Mike ellen? - kérdezte Ross.

- Nem tudom. Talán. Engem akar küldeni?

- Igen. Maga ismeri. Talán tudja a gyenge pontját is.

- Nem nagyon van olyan, de többször elbántam vele a HYDRA-nál.

Igazából az erőm ellen nem tudott mit tenni. Egyszerűen a falnak löktem. Az áramot, amit vezetett nehezebb volt megfognom, most lehetetlen lenne.

- Nem lesz egyedül. Kap egy társat - mondja magabiztosan a nő.

- Egy társat? Kit?

Az ajtóhoz ment és beengedett egy férfit. Magas, szőke, kék szemű. Tudtam ki ő.

- John Walker - nyújt kezet.

- Bella Collins

- John fog magának segíteni, vagy maga neki. Ez részlet kérdés, Édesem - ez a nő nagyon félvállról veszi ezt.

Elfelejtett múlt ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora