Marinaydı burasi . Güllerle bir yol vardı . Simayın en sevdiği güldü bu Beyazdı . Yolu takip ederek bir yata geldiler yatın adı Simaydı . Buraya gelene kadar saat neredeyse 7 olmuştu hava kararmaya başlamıştı bile . Iceri girdiklerinde Simay hayran kaldı . Her tarafta resimleri vardı Simay ve Murat'ın . 3 yılın her günü tarih şeridi yapılmıştı . Yerde güller ile kalp vardı . Kararan havaya rağmen kırmızı mumlar her tarafı aydınlatıyordu . Mumlarla s ve m yapılmıştı . Simay murata sarıldı ' iyiki sen olmuşsun benim ilk aşkım bana ilk sarılan beni ilk öpen kalbimi ilk çalan ' dedi . Murat kıskanç bir tavırla ' seni başkasına kaptıracağımı mı sanıyordun Simay hanim ' dedi . Simay kocaman gülümsedi . Muratı sevmekten bir gün bile pişman olmamıştı o başkaydı herkesten bambaşka . Murat Simayın elinden tutarak dışarı çıkardı . Burada bir masa vardı . Masanın üzerinde Simayın sevdiği yemekler ve bi not bulunmaktaydı . Simay notu açıp tebessümle murata baktı . Notta ' sevgilim bunların hepsini yemen lazım annem zayıf gelin istemiyor sonra ikinizin arasında kalırım mazallah ;-) ' yazıyordu . Murat Simayın sandalyesini çekerek oturmasına yardimci oldu kendisi de karşısına oturdu . Murat sadece simaya karşı bu kadar nazik bu kadar sevecendi . Ona kıyamazdı canının yanmasına asla izin vermezdi . Herkesin korkulu rüyası murat ağa bi Simayın karşısında eriyordu . Iceriden biri gelip yemek servisi yaptı . Bir anda şarkıları çalmaya başladı . Hava iyice kararmiştı . Istanbul boğazının ışıkları aydınlatıyordu masalarını . Birden Köprüde bir yazı belirdi . " Simayım benimle evlenip , tek nefes olmaya evet der misin ? " . Uzaktan ama bir çok yerden evet de sesleri yükseliyordu . Murat cebinden bi kutu çıkarıp Simaya uzattı .Simayın resmen dili tutulmuştu . Kendine geldiğinde murata sarılıp "sensiz nefes alamazken bunu sormam bile hata sevgilim . Sonsuza kadar evettttttt" diye bağırdı . Bir anda havai fişekler patlamaya başladı . Tek kelimeyle harikaydı . Kafasını Murat'ın boynundan çekip yüzüne baktı ' sana her gün biraz daha aşık olmak zorunda mıyım ? ' dedi . Murat ilk Simayin parmağına 5 taş özel tasarım pırlantayı takip daha sonra durağından kuş tüğü kadar hafif öpüp 'ee napalım sevgilim cazibem aşık olunmayacak gibi değil ki' diyip kahkaha attı . Simay seni öldürürüm bakışları attı murata . Bunun üzerine murat simaya daha çok sarıldı kıskanılmayı seviyordu . O arada Murat'ın telefonu çaldı . Kollarını Simaydan ayırıp telefona baktığında arayanın babası olduğunu gördü . Bu saatte aradığına göre önemli bir şey olmuştur diye düşünüp hemen açtı . ' baba ' , ' noldu baba , ' ne zaman , nasıl ' , ' ilk uçakla ordayım baba ' diye bağırıp telefonu kapattı . Simay Murat'ın bu halinden çok korkumuştu ama yinede soracaktı korkar bi biçimde 'ne oldu murat ' diyebildi . Murat sakinleşmeye çalışan bir şekilde 'Simay ablam zenan kaçmış Hamitoğullarının büyük oğlu Kemale can dostum dediğim adama ' dedi . Simay çok şaşırmıştı zenan nasıl yapmıştı bunu farkındaydı ama birini Sevdiğinin ama bu Murat'ın can dostu kemal nasıl olmuştu peki kemal ne zamandır seviyordu zenanı . Murat ' zenan ve Kemal'e bunun hesabını ödeticem yürü Simay gidiyoruz . Önce seni eve bırakıp ordan Mardine gidiyorum ' dedi . Simay Murat'ın elini tutup kendine çekti 'Hayır murat bende seninle geliyorum' dedi . Murat ne kadar Hayır desede simayın onu dinlemeyip geleceğini biliyordu o yüzden hiç ısrar etmeden 'tamam ama hemen hazırlanman lazım' dedi . Simay başıyla onaylandıktan sonra arabaya bindiler ve simayin eşyalarını alması için eve doğru yola koyuldular .
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum . Ona göre hikayeye devam edicem .
Medyadaki kişi murat .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFEDEMEM ...
RomanceBir Tarafta Güzeller Güzeli Simay , Bir Tarafta Yakışıklılığıyla Her Kızın Gözdesi Murat Ağa Diğer Tarafta İse Yaşanmamış Yıllar ...