12.bölüm

8.4K 276 7
                                    

Simaydan

Hazırlıklarını kısa zaman içerisinde tamamlamıştı . Mardin'e arkadaşları ile gidecekti . Türkiye'deki sağ kolu olan Selimi arayıp Mardine arabasını götürmesini , yıllar önce Simaya babasının Mardine gelip gittikçe rahat edebilmesi için aldığı evi açmasını söyledi . Önceden alınan biletine baktı . Birazdaha oyalanırsa geç kalacaktı . Aceleyle çıktı evden . Neredeyse bütün eşyasını almıştı . Arabasına binip havaalanının yolunu tuttu . Kısa bir yolculuktan sonra havaalanına geldi . Arabasını park edip indi . Hızlı bir şekilde işlemleri tamamlayıp uçaktaki yerini aldı . Uçaktaki vaktini müzik dinleyerek geçirdi . Hala korku vardı içinde neyle karşılaşacağını bilmiyordu . Uçaktan indiği zaman biricik dostları karşıladı Simayı . Serap ve Elif dayanamayıp sarıldıkları anda ağlamaya başladılar. Serap 'kaç yıldır nerdesin be kızım ' diye sitem etti . Herbiriyle teker teker sarıldı Simay. Dünyada az bulunan dostluklara sahipti Simay bunun için kendini hep şanslı görmüştü . Elifle Burak , Bengüyle Fuat , Seraplada Emre aynı arabaya bindi . Simaya da tek seçenek başının tatlı belası Barış kaldı . Simayın gitmesi en çok Barışı yaralamıştı tek sırdaşı Simay olmuştu . Barış Simayın omzuna koluna atarak kendine çekti ' gel buraya cimcime ' dedi . Simay ' bıraktığım gibisin barış hiç bir değişim yok ' deyip tatlı tatlı gülümsedi . Barış ' ne sandın güzelim aynı tas aynı hamam değişmiyor işte . Ama bak sen çok değişmişsin . zaten güzeldin şimdide taş gibi birsey olmuşsun ' diyip kahkaha attı . Simay Barışın kafasına vurup ' zevzek ' dedi . 2 saat sonra Mardin için uçağa bineceklerdi . Simayın özel uçağı devreye girmişti . Bu 2 saat içerisinde Bengü ve Fuatın evlerine gitmişlerdi . Simay yorgun olduğu için biraz uyumuş dinlenmişti . Tabi Elif gelip yatakta Simayın üzerine bodoslama atlayana kadar . 2 arkadaş birbirlerine gülerken kapıdan Emre girdi ' bayanlar sizi inanin bölmek istemezdim ama birazdaha oyalanırsak düğüne yetişemiycez ' dedi . Simay istemeye istemeye de olsa kalktı . Yine aynı araba düzeninde yola çıktılar . Kısa bir süre sonra özel uçağın olduğu alana geldiler . Simayın valizlerini söyleyerek Barış taşıdı . Herkes yerlerini aldıktan sonra uçak kalktı . Simayın içinde büyük sıkıntılar vardı . Muratı başkasının olarak ilk defa görecekti. Hala ilk günkü kadar çok seviyordu ama bunu tek kendisi bilecekti .

Murattan

Evde büyük hazırlıklar başlamıştı . Dün kına gecesi oldu . Birazdan gelin almaya gidilecek . Akşam da yemekli kır düğünü olacak . Murat'ın ne gideceğine Roza karar verdi . Şimdi lacivert bir takım elbise , akşam ise siyah bir takım elbise kırmızı kravat . Roza ise kırmızı taş işlemeli kapalı bir elbise giyecek. Kendi ile uyumlu olsun diye Murata da o kravatı seçti . Murat Rozaya belli etmese de artık bu kadar ilgiden çok bunalmıştı . Yekta o kadar heyecanlıydı ki herseyin tam olduğundan emin olmak için defalarca teyit ediyordu . Daha fazla dayanamayan Zeyno hanım ' Yekta oğlum yeter ! ' diye azar çekti . Herkes hazır olup aşağı indiğinde atla birlikte gelin almaya gidildi . Gelin evine gelindiğinde adetler yerine getirilerek gelini aldılar . Erkek tarafı zılgıtlar çalarken kız tarafı ağlamaktan bi hal olmuşlardı . Gelin at ile eve getirildiği zaman tabancalar çıkarıldı havaya ateş edildi , zılgıtlar çalındı , halaylar çekildi . Murat ve Azad düğün yerine bi eksik varmı diye kontrole gittiler . Kemal Roza ve Zenanı kuaföre bıraktıktan sonra onlara katılacaktı .


Ve bölümün sonu :-) ilginiz için teşekkürler ..

Medyadaki Simay ve Barış

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin