Bölüm müziği Kolpa-gurur benim neyime
Yazardan
Simay kolunu tutan Murata sinir ve nefretle baktı . Bu adam ondan yıllarını çalmıştı . Ama yinede ilk günkü kadar çok seviyordu .
Murat Simayın bakışlarındaki nefreti en içinde hissetti . Suçluydu ama ona bir şans verilmemişti . Simay onu 4 yıl önce terkedip gitmeseydi beraber bir çözüm yolu arayacaklardı . Ama olan olmuş yıllar geçmişti . Muratı suçluluk duygusu ve Simaya olan aşkı yiyip bitirmişti yıllarca .
Simay arabaya geçip gaza bastı arkasında bıraktığı enkazı bilmeden . Simayın arkasından bakan Murat arabaya binip son Sürat yola koyuldu . Aşırı şekilde içki içmişti . Gözünün önünden Simayın o nefret dolu bakışları gitmiyordu .
Simay Muratı çok merak ediyordu . Kendine bunun için defalarca lanet etti ama elinden bişey gelmedi .
Barışa sürekli arattırdı ama açmadı Murat . Simay ' barış başına bişey gelmiş olamaz değil mi ? ' dedi . Barış bu ihtimali düşünüyor olsa bile dile getirmedi Simay zaten çok kötü bir durumdaydı . Barış ' canım merak etme sen bişey olsa haber gelirdi ' dedi .
Murat yine kendini Simay ile geldikleri tepeye attı . Elindeki kan her yere bulaşmıştı . Hata yapmıştı . Geri dönüşü yoktu artık . Telefonu yine çalmaya başladı . Sırayla herkes arıyordu . Tek Simay hariç . Kalbinde öyle bir acı vardı ki her geçen saniye sönmek yerine misli ile artıyordu . Kalbinin her yerinde Simay vardı bunu bu gece daha iyi anlatmıştı Murat .
O yeşil gözlerinde hep sevgi görmüştü bu geceye kadar . Üst üste yaktığı sigaralar bile ısıtmıyordu bu yaz gecesinde onu .
Simay artık kafayı yemek üzereydi . Nasıl olurda bir insan bu kadar umursamaz olabilir diye düşündü . Yine gururunu ayaklar altına alıp onu aramaya karar verdi .
Aşk böyle birşeydi . Ne gurur tanıyor ne de mesafe . Onun başına birşey gelme ihtimali bile Simayın nefesini kesiyordu . Murat'ın ismini bulup arama bölümüne bastı . Kalbi yerinden çıkacaktı artık . Neyse ki odasına geçmişti kimse onu bu halde görmüyordu . Telefon ikinci çalışta açtı Murat .
Simay ' Murat nerdesin sen ya ! ' diye bağırdı . Murat ' ne o Simay beni mi merak ettin' dedi . Murat ekranda Simayın ismini görünce çok şaşırmıştı bi o kadar da sevinmişti . Simay ' evet Murat evdeki Karına kadar herkes merak etti seni ' dedi .
Yine yıkıldı Murat Simay hala ona karşı aynı öfkeyi taşıyordu . Murat ' Simay bari Sen anla beni ! ' diye bağırdı . Simay daha fazla konuşmaya tahammül edemeyip telefonu Murat'ın yüzüne kapattı .
Kapatılan telefon ile birlikte iki tarafta göz yaşlarını serbest bıraktı . Evde bekleyen Rozanın da onlardan pek bir farkı yoktu . Simaya karşı içindeki kin git gide büyüdü . Murat'ın yaptığı Rozaya çok ağır geldi . Ilk defa aralarındaki Simayı hissetti . Yıllarca beklemişti onu sevsin diye ama olmamıştı Murat Simayı kalbinden çıkaramamıştı .
Murat yarın Simayın babası Emir bey ile toplantısı olduğunu hatırladı . Yıllardır Simayla konuşmasa bile Emir bey ile hem ortaklıkları hemde aile dostlukları devam ediyordu . Içki içmeyi bırakıp otellerinden birine gitmek üzere arabasına bindi
.Simay artık ağlamaktan gözünün önünü göremiyordu . Bu gecede uyku haramdı ona . Kapının önünde herkes toplandı Simaya kapıyı açması için yalvarıyordu . Elif ' Simay bitanem nolur aç şu kapıyı yapma kendine bunu ' dedi .
Iceriden gelen ağlama sesleri ile Elifte kendini tutamayıp ağlamaya başladı . Emre ' Simay aç kapıyı yoksa kıracam artık ' dedi . Iceriden bireylerin kırılma sesi geldi ilk daha sonra yere çarptı birşey .
Simay artık daha fazla dayanamayıp bayılmıştı . O sırada Barışı arayan Murat olanları bizzat duydu . Fuat kapıyı kırdı .
Barış Simayı o halde görünce telefonu koltuğun üzerine fırlattı . Murat Simaya bişey olduğunu anladı. Rotasını değiştirip Simayın evine gitti . Evin önüne geldiği zaman Barışta kucağında Simayla dışarı çıktı .
Murat kafayı yemiş bir hale geldi . Barışın kucağındaki Simayı hemen aldı . O sırada Simayın eli ve elinin içinde ki beş taş boşluğa düştü . Murat'ın Simaya evlenme teklifi ettiği zaman aldığı beş taştı bu .
Arabanın anahtarını Barışa verip kendi de Simay ile arkaya geçti . Simayın kafasını bacaklarına koydu . Rengi solmuştu . Uzun uzun inceledi Simayı . Barışa ' hızlı ol Barış !' Diye bağırdı . Arkalarından 3 araba daha geliyordu .
Cebinden telefonu çıkarıp Azadı aradı ' Azad 5 dakika içinde hastanede oluyorsun ' diyip kapattı. Azad Dicleyi telaşlandırmamamak için hiç birşey belli etmedi . Sadece ' bir işim çıktı gülüm sen uyu ' dedi . Dicle kurcalamak istemediği için sadece kafasını salladı.
Murat hastaneye geldikleri zaman aynı şekilde yine Simayı kucağına aldı . ' buraya bakın lan ! ' diye bağırdı . Anında yanına 4 tane doktor ve hemşire yöneldi . Iclerinden en kıdemli olan ' Murat ağam ne oldu ? ' dedi . Aynı zamanda gelen sedyeye zorlada olsa Simayı bıraktı. Murat ' bana bak doktor Simay buradan sapa sağlam ayakta çıkmazsa bil ki sende burdan canlı çıkmazsın ! ' dedi . Doktor ' Murat ağam elimden gelenden fazlasını yapacağım merak etme ' dedi .
Aynı zamanda gelen Azad ' ağabey ne oldu ' dedi . Murat kapısı açık olan odadan Simayı gösterdi . Azad o anda ağabeyinin gözünde sadece korku gördü. Herkes Simayın durumunu öğrenmek için kapıda bekliyordu .
Azad ve Fuat Muratı sakinleşmesi için bahçeye çıkardılar . Emre Burak ve Barış kızları sakinleştirmek için uğraşmalarına rağmen her biri ağlamaktan kendini harap etti . Ilk defa Simayı bu kadar güçsüz görmüşlerdi ve bu onlara çok ağır gelmişti .
Murat hastaneye girdi hala durum aynı şekildeydi . 'Artık yeter bu kadar beklemek !' Diyip odaya girdi . Azad ve Fuat onu tutmaya çalışsa bile engel olmadılar . Muratı gören doktor ' Murat ağam lütfen çıkın ' dedi. Murat ' işine bak doktor ' dedi . Doktor Murat'ın çıkmayacağını aradığı zaman işine geri döndü . Murat sadece Simaya odaklandı.
Doktor Murat'ın yanına gelerek 'hastamız ağır bir sınır krizi geçirmiş bünyesi kaldıramadığı içinde baygınlık geçirmiş . Bu gece misafirimiz olacak ' dedi .
Murat inanamadı nasıl olurda bu kadar güçlü biri bu hale gelebilirdi . Kendine bir defa daha lanet etti .
Beklenen bölüm geldi sevgili okuyucularım kişisel nedenler ile bölümü paylaşamadım . Kusura bakmayın . Hepiniz benim için çok değerlisiniz ... :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFEDEMEM ...
RomanceBir Tarafta Güzeller Güzeli Simay , Bir Tarafta Yakışıklılığıyla Her Kızın Gözdesi Murat Ağa Diğer Tarafta İse Yaşanmamış Yıllar ...