6.bölüm

9.9K 303 5
                                    

Simaydan :

Saatler sonra gelmişti Newyork'a . Emir bey Simayı kapıda bekliyordu . Baba kız sarılıp hasret giderdiler . Emir bey ' hoşgeldin bitanem ' dedi . Simay gülümseyerek karşılık verdi . Konuşmaya hali yoktu . Emir bey Simayın doğum günü hediyesi olarak Newyorkta bir villa almıştı artık orada kalacaktı Simay . Baba kız arabaya bindiler ve eve doğru yola koyuldular . Emir beyin olanlardan haberi vardı Hamit ağa sevgili ortağına her şeyi anlatmıştı , Simayın hali çok üzdü onu . Simay da bildiğini anlamış olacak ki ' biliyorsun değil mi baba ' diye sordu . Emir bey onaylar biçimde kafasını salladı . ' o zaman biricik kızının senden tek bir isteği var babacım , burada olduğumu kimse bilmesin lütfen ' dedi . Emir bey kızının daha fazla üzülmemesi için ' peki kızım ' dedi . Aslında Emir bey Muratı suçlamıyordu kendince oda haklıydı eğer kızının canını yakan başka biri olsaydı hesabını canı ile ödedi ama Murat Emir bey için sevip saydığı taktir ettiği biriydi . Bir süre yolculuktan sonra ihtişamlı villaya gelmişlerdi . Özel tasarımdı burası . 3 katlıydı , ön tarafının neredeyse hepsi camdı . Çakıl taşı rengiydi . Büyük bir havuzu vardı . Çevresi ormandı . Emir bey eve girdiklerinde Simaya 3 tane anahtar ve bir tane silah uzattı ' kızım biri bu evin anahtari , biri  şirkette ki odanın anahtarı diğeride yeni arabanın anahtarı ' açıklamada bulundu . Simay 'peki silah niye baba ihtiyacım olacak mı ki ?' . Emir bey 'bitanem Newyorkta da bir çok düşmanımız var zaten 40 koruma evin etrafında her daim duracaklar, kendini koruman gereken yerde de korumalısın ' dedi . Simay sadece 'peki baba' dedi . Bu durumlara alışıktı zaten . ' kızım sen geldiğine göre burada benim durmama gerek kalmadı 1 saat sonra Istanbul için uçağa bineceğim . Ordaki işler ve annen tek kalmasın' dedi Emir bey. Simay ' iyi düşünmüşsün babacım . Gözün arkada kalmasın ben burayı hallederim ' dedi . Baba kız sıkı sıkı sarıldıktan sonra Emir bey havaalanına gitmek üzere yola çıktı . Simay evi gezmeye başladı her şey tam zevkine göreydi . Hem kendine özel salon hemde misafirlere salon vardı . Artık uyumak istiyordu saat çoktan akşam 6 olmuştu . Yatak odasını aramaya başladı 2 . Katta en soldaki odaya girdi . Evet doğru yerdeydi . Siyah kırmızı beyaz ağırlıklı bir odaydı . Bir çok yerde ışıklandırma vardı . Odayı incelemesi bittiğinde valizlerin burada olduğunu fark etmişti . Korumalar Simay babasıyla konuşurken getirmiş olmalı . Simay hizmetçi sevmeyen biri olduğu için bu evde tek başına olacaktı . Valizini açıp saten beyaz geceliğini giydi . Yatağa yatıp hiç bir şey düşünmeden gözlerini yumdu . Yarın çok işi vardı .

Murattan :

Sabah gözlerini Simayın o muhteşem kokusuyla açmıştı bir an onun yanında olduğunu sandı ama yanında olan tek şey şaliydı . Nasıl dayanacaktı onsuzluğa bilmiyordu . Telefonu cebinden çıkarıp Istanbuldaki adamlarından birini aradı ' Simay nerde? ' dedi . Adam ' Murat ağam Simay yenge evden ayrılmış Şirket vekâletinide sağ kolu Selim'e bırakmış ' dedi . Murat deliye döndü ' nasıl lan siz nasıl bilemezsiniz Simayın nereye gittiğini hepinizi kurşuna dizmeden bulun !' Diye bağırdı . Çok endişelenmişti . Simaya bişey olursa yaşayamazdı . Kafasını biraz da olsa dağıtmak için aşağı indi . Evde bir telaş vardı düğün hazırlığı başlamıştı . Zenanın nikahı vardı bu gün . 4 gün sonrada kendisi evlenecekti Kemal'in kız kardeşi Roza ile. Daha önce hiç görmemişti onu ama anlatılanlara göre güzel bi kız olduğunu biliyordu . Dışarı çıktı Kemâl ile konuşmak istiyordu . Biraz yol aldıktan sonra konağin kapısından girip Kemale seslendi . Tam yukarı çıkacakken bir çift ela göz ile çarpıştı .


6.bölümünde sonuna geldik arkadaşlar . Iyi okumalar ...

Medyadaki Simayın evi Newyork

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin