Murattan
Murat bu gözlerin kime ait olduğunu merak edip 'sen kimsin ?' Diye sordu . Kız utangaç bir tavırla 'biraz önce seslendiğiniz kişinin bacısıyım murat ağam adım da Roza' dedi . Murat çok şaşırdı evleneceği kız muydu ve tanıyordu kendisini . Kız tahmin ettiğinden daha güzeldi ama bi Simayda değildi . Murat 'kemal nerde?' diye sordu . Roza biraz utangaç bir tavırla 'yukarıda ağam siz buyurun geçin salona hemen gidip çağırayım' dedi. Murat sadece başıyla onay verdi . Biz kaç dakika sonra kemal geldi . 'murat kardeşim ' dedi . Murat 'Kemal sana çok kızgınım hem benim bacıma göz koydun hemde Simay ile beni ayırdın' dedi . Kemal 'Murat kardeşim sen bilirsin sevmek nedir . Bende çok seviyorum Zenanı . Böyle olacağını nerden bilebilirdim ki Simay ve sana gerçekten çok üzüldüm . Çok karşı çıktım ama kabul ettiremedim' dedi . Murat 'artık iş işten geçti Kemal Zenan sana emanet başına bişey gelirse kendi mezarını kendin kazarsın bilesin' dedi . Kemal 'gözün arkada kalmasın ' dedi . Murat Kemale hala çok kızgın olduğu için konuşmayı uzatmak istemedi . Basınla selâm verip dışarı çıktı . Kafası çok karışıktı . Simayı çok seviyordu ama Rozaya karşı farklı birşeyler hissetti . Çok masumdu . Düşünmek için kendi otellerinden birine gidip kendi özel odasına girdi . Sekreteri Esmaya 'kimse rahatsız etmesin ' dedi . Kapıyı kapatıp düşüncelere bıraktı kendini .
Simaydan
Sabah gözlerini bi boşlukta açtı . Sanki hiçbirşey olmamıştı . Bir kaç dakika sonra aklı başına geldi olanları hatırladı ve gözünden bir damla yaş aktı . Yataktan kalkıp mutfağa gitti . Bu ev aşırı modern bi evdi babası Simayın zevkini çok iyi biliyordu . Biraz atıştırdıktan sonra tekrar yukarı çıkıp hazırlamaya başladı . Siyah kalem etek , beyaz üzerine tam oturan gömlek ve siyah yüksek topuk stiletto giydi . Saçlarını maşa yaptı . Çok hafif bi makyajla hazırlığını bitirdi . Bu gün şirkette ilk günüydü iyi bir izlem bırakması lazımdı . Odadan tam çıkacağı zaman çekmecedeki silahı hatırlayıp hemen yanına aldı . 'ne olur ne olmaz' dedi . Babasının aldığı yeni model siyah BMWye bindi . Biraz yol aldıktan sonra sirketin otoparkına arabasını park edip alt kapıdan asansöre bindi . Daha önce defalarca gelmişti buraya . 40 katlı bir göktelendi burası . Ve her zamanki gibi en üst Simaya aitti . Asansörden indiği zaman herkes tek sıra halinde Simayı bekliyordu . Simay içinden 'of baba senin şu disiplin takıntın beni deli ediyor . Ama ben bu tarz resmiyeti Sevemem ki 'dedi .Simaya doğru 1.90 boylarından sarışın yeşil gözlü kaslı bir adam gelmeye başladı . Geldiği zaman elini uzatıp 'merhaba Simay ben selim . Emir Amacının istanbuldaki ortağı Gökhan Yaşaran'ın oğluyum . Burada okuyorum . Emir amaca sana yardımcı olmamı istedi ' dedi . Simay 'tanıştığıma memnun oldum selim ' diyip gülümsedi . 'Evim senin evinin hem iki ev altı Simay istediğin her zaman arayabilirsin buda numaram' dedi selim .Simay 'buarada tek olmadığımı bilmek güzel selim 'dedi . Selimde çok yakışıklıydı ama bir Murat değildi .
Murattan
Eve 3 gündür gitmiyordu düğün günü gelip çatmıştı . Dün gece kına gecesine katilmamıştı bile . Her gece rüyasında Simay hesap soruyordu . Hala ondan bi haber alamamıştı . Banyoya gidip kısa bir duş aldı . Ardından hazırlanıp çıktı .
Arkadaşlar kusura bakmayın pek vaktim olmadı . Telafi edilecek yarın tekrar yeni bölüm gelecek .
Iyi okumalar ...
Medyadaki Roza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFEDEMEM ...
RomanceBir Tarafta Güzeller Güzeli Simay , Bir Tarafta Yakışıklılığıyla Her Kızın Gözdesi Murat Ağa Diğer Tarafta İse Yaşanmamış Yıllar ...