17.bölüm

9.6K 291 28
                                    

Yazardan

Simay burnuna gelen ağır hastane kokusuyla gözlerini açtı çocukluğumdan beri bu kokudan nefret ederdi . Elinin üzerinde bir el hissetti . Murat yatağın hemen yanındaki koltukta Simayın elini tutarak uyuyordu .

Simay Murata uzun uzun baktı . Özlemişti kokusunu , tenini bakışını , saçlarını , sinirlendiği zaman iki kaşının ortasında beliren çizgiyi yani Muratı herşeyiyle özlemişti . Yaptığı yanlıştı o evliydi evde onu bekleyen bir kadın vardı . Gözü Murat'ın parmağındaki yüzüğe gitti .

Gözünden akan yaş bütün acılarının kanıtıydı . Murat uyandığı zaman kafasını Simaydan tarafa çevirdi . Gördüğü şey kalbinden vurdu . Simayın gözleri kapalıydı yanağından aşağı yaşlar süzülüyordu . Simay Murat'ın uyandığını anladığı zaman hemen gözlerini sildi . Hafif doğrulup ' artık git Murat karın bekler ' dedi . Murat Simayın gözlerine bakıp ' seni bu halde bırakıp hiç bir yere gitmem Simay boşuna zorlama ' dedi .

Simayda bunu istiyordu zaten ama yapamazdı . O evliydi ve dün gece hatırladığı kadariyla çokta merak etmişti . O sırada açılan kapı konuşmayı böldü . İçeri Azad ve Barış girdi . Gece boyu herkes Simayı beklemeşti .

Murat içeri kimseyi almadığı için hepsi kendilerini bir hastane odasına attı . Azad ' Simay nasılsın ? ' diye sordu . Simay zoraki tebessüm ederek ' iyiyim Azad merak etmeyin ' dedi . Barış gelip Simaya sarıldı . O sırada içeri giren hemşire konuşmayı böldü . ' Simay hanım yeniden serum takmamız gerekiyor bu bittikten Sonra doktor bey çıkabileceğinizi söyledi ' dedi .

Barış atladı hemen lafa ' biz iyidik ya böyle ' dedi . Herkes bir anda gülmeye başladı tek kişi dışında . Buket hemşire karşısındaki adamı gayet yalaka bir tip olarak görmüştü . Barışın dediğini umursamadan ' geçmiş olsun Simay hanım  'diyip çıktı Buket hemşire . Barış çok fazla etkilemişti bu burnu havada beyaz melekten .

Murat'ın telefonu çaldı . Murat telefonu çıkarıp arayan kişiye baktığında Emir bey olduğunu gördü . Dışarıya çıkıp telefonu açtı . Simayın artık buradaki yeni ortağı olduğunu öğrendi . Yarın içinde özel olarak bir toplantı ayarlatmıştı Emir bey . Murat sevinse mi üzülse mi şaşırmıştı . Simaya bi o kadar yakın olup bi o kadar da uzak olmak zor geliyordu .

Bide Roza vardı dün geceden bu yana en az 30 kere arayan biricik (!) karısı . Murat tekrar odaya girdiğinde Simayın çıkmaya hazırlandığını gördü . Barış ' Simay sen biraz otur ben diğerlerine haber verip geliyorum ' dedi . Simay sadece kafa salladı .


Akşam Serap ve Fuat gidip Simay için eşofman getirmişlerdi . Simay hastane kiyafetlerinden kurulduğu için gayet iyi hissediyordu . Ayağa kalkıp bir kaç adım attıktan sonra başı döndü Simayın . Onu tutan kişi Murat oldu . Simay Murat'ın  kokusunun hala aynı olduğunu farketti . İçeriye giren arkadaşları sayesinde canını çok fazla yakan bu sahneden kurtulmuş oldu .



Herkes Simayın iyi olduğunu görünce rahatlamıştı . Simay ' Murat hersey için tesekkürler git artık merak etmişlerdir seni ' dedi kalbi kal derken . Murat ' peki Simay bişey olursa ararsınız ' dedi . Sonra sadece Simayın gözlerine bakıp gitti .

Simayda barışın yardımı ile eve geldi . Yol boyu Barış kontrolünün olup olmadığını sordu Simaya . Tek amacı o hemşireyi tekrar görmekti . Murat konağa gelmişti . Roza dışında herkes olayı bildiği için Murata tek kelime bile etmeye korktular . Azad sabah gelip Simayın iyi olduğunu söylediği zaman herkesin içi rahatladı .


Roza yine canına susamış gibi herkesin içinde ' nerdeydin sen Murat ? ' diye bağırdı  . Murat derin bir nefes alıp yukarı çıktı . Ilk defa Rozanın bu yüzünü görmüştü sanki o melek yüzlü kadın gitmiş yerine şeytan gelmişti . Uzun bir duş alıp hazırlandı . Şirkete gitmesi gerekiyordu . Emir beyin odasını Simay için hazırlatması gerekiyordu .

Aşağı indi kahvaltı sonrasına oturdu . Masada sessizlik hakimdi . Zeyno hanımın gözüne gece boyu uyku girmemişti . Oğlu gözünün önünde acı çekiyordu . Sessizliği bozan  Azad oldu ' çıkalım mi ağabey ? Dedi . Aynı anda Yekta da ayağa kalktı . Murat ' sen otur koçum daha dün evlendin bir kaç gün tatil yap biz hallederiz ' dedi . Buna en çok sevinen Gülda oldu . Muratta bunu anlamış olacak ki Güldaya göz kırptı .

Murat ve Azad aynı arabaya binip yola çıktılar . Murat'ın durumunu bildiği için arabayi Azad kullanıyordu . Simaygil eve gelir gelmez hemen bir telaş başladı . Bengü ve Serap hemen çorba yapmak için mutfağa koştu . Simayın hasta iken hiçbirşey yetmediğini bildikleri halde bir umut yinede yaptılar . Simayın dün gece yüzünden odası hala dağınıktı o yüzden salona yatak hazırladı Elif .

Fuat ve Burakta doktorun yazdığı ilaçları almaya gittiler.  Emreyle Barış ise Simaya sebeklik yapmakla meşguldü . Hazır olan çorbadan sonra herkesin bunu Simaya yedirme çabaları başladı . Simay ' is te mi yo rumm yaaa ' diye bağırdı . Bağırmasını fırsat bilen Bengü kaşığı ağzına yitti .

Simay zorlada olsa o çorbayı bitirdi . Kendini arkadaş konusunda hep şanslı görmüştür Simay . Amerikadayken bile sürekli arayıp onu çok özlediğiklerini ve artık gelmesi gerektiğini söyleyip durmuşlardı .

O sırada çalan telefon ortamı gerdi . Arayan Emir beydi . Bu olaydan haberi olmadığı için Simay sesini düzeltin telefonu açtı.  Murata söylediği gibi Simaya da yarin ki toplantıyı söyledi. Simay şimdiden buraya geldiğine pişman olmaya başlamıştı bile ama bu ortaklığı sürdürmek zorundaydı .

Emir beyin tek amacı ise Simayın Muratı özlemini gidermekti . Belki yaptığı yanlıştı ama her gün korumalardan Simayın içip ağladığı haberini almak onu paramparça etmişti . O yüzden böyle bir yol seçmişti .



Biricik okuyucularım kısa oldu diye kızmayın şu anda elimden bu geldi :-) . Telafisi gelecek merak etmeyin :-) . Diğer önemli haber de artık duyurular hikaye üzerinden değil kendi profilimden olacak takip edip etmemek size kalmış :-) . Hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum :-)

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin