3.bölüm

11K 341 7
                                    

Simay arabadan inip koşarak eve gitti kendine apar topar küçük bir valiz hazırladı . Annesine haber vermesi lazımdı . Bu saatte çalışma odasında olacağını tahmin ederek hemen o tarafa doğru yönelip kapıyı açtı . Doğru tahmindi annesi deniz hanım burada çizim yapıyordu kendisi mimardı . Deniz endişeli ses tonuyla ' anne benim muratla Mardine gitmem lazım zenan Kemale kaçmış ' dedi . Deniz hanım çok şaşırdı . Hem zenanı hemde Kemali çok yakından tanır ve severdi fakat ikisini yan yana hiç düşünmemişti . Deniz hanım şaşkınlığı biraz attıktan sonra ' tamam kızım haberdar et beni ' dedi ve simaya sıkı sıkı sarıldı sanki Simay da oluşacak derin yaraları anlamış gibi sarmak ister gibi . Simay evden çıkıp Murat'ın yanına gidip arabaya bindi . Hava limanına yolculuklar başladı . Murat da Simayın da özel uçakları vardı fakat ikiside telaştan unutmuşlardı . Murat'ın aklına gelince arabayi hemen durdurup birini aradı ' uçağı hemen hazırlayın 20 dakikaya ordayım ' diye bağırıp kapattı . Murat çok gergindi Simay üzerine gitmemek için 20 dakikayı susarak geçirdi . Burası bir hava limanıydı . Murat Simayın elinden tutarak uçağa bindiler herkese esip gürlüyordu . Uçak çok güzeldi . Ve yine yatın ismi gibi uçağın ismi de Simaydı . Icerisi beyaz ağırlıklı döşenmişti . Yerlerini aldıktan sonra uçak havalandı . Murat Simayin elini sıkı sıkı tutmuştu . Simay yorgunluğa daha fazla dayanamayıp gözlerini kapadı . Kaç saat geçti bilmiyordu fakat birinin kucağında ilerliyordu o muhteşem kokusundan ve vücudunu saran kaslı kollardan Murat olduğunu anladı . Arabaya bildiklerinde Simay kalktı ve Murata kocaman bir öpücük verdi . Arkalarında ve önlerinde toplam 6 araba onları takip ediyordu . Simay 3 yıldır alışmıştı artık bunlara sonuçta o murat ağaydi . Hamit Aslanoğlunun büyük oğlu aşiretin gelecekteki ağasıydı . Yarım saatlik bi yoldan sonra ihtişamlı büyük konağa geldiler . Dışarıda yaklaşık 20 kişi onları bekliyordu . Murat arabadan inip hemen babasının elini öptü ' neler oluyo lan ne zaman oldu bu ! Siz nasıl göremezsiniz kaçarken! ' diye bağırdı oradaki adamlara . Simay ordakilerle sarıldıktan sonra Murata baktı ve içeri girdi . O bakışta çok şey vardı . Murat yanına 40 kişi alarak Zenanı aramaya koyuldu . Simay biliyordu ne olursa olsun Murat kıyamazdı ablasına . Bütün gözler Simayın üzerindeydi . Herkes tarafından yoğun ilgi görüyordu özelliklede Murat'ın annesi Zeyno hanım tarafından . Simayın yeri onda çok farklıydı hep taktir ettiği kişi olmuştur Simay . Iceri giren Mehmetle gülümsedi Simay . Murat'ın en küçük kardeşiydi Mehmet 16 yaşındaydı çok tatlı ve yakışıklı bir çocuktu . Simayı bir abla gibi severdi . ' yengecimm sende mi geldin keşke böyle bir olayda değilde normal şartlar da gelmiş olsaydın 'diyip Simaya sarıldı . Çok hassas bir kalbi vardı Mehmet'in Çocuklukta geçirdiği kanser hastalığından dolayi herkesin gözü onun üzerindeydi . Simay 'üzülme sen canım Zenan bulunacak sapa sağlam bu eve gelecek ' diye teselli verdi . Saat neredeyse 3 olmuştu ne Murat vardı ne de Murat'ın kardeşleri Azad ve Yekta . Azad 20 yaşındaydı Simayla aynı yaştaydı , çok asi bir kişiliği vardı her kızın evlenmek için can atacağı kadar yakışıklıydı ama onun sevdiği vardı adı Dicle . Simay kısa zamanda Dicleyle çok samimi arkadaş olmuşlardı . Yekta ise 19 yaşındaydı o da diğerleri gibi oldukça yakışıklıydı . Bu ailenin erkeklerinin hepsi bu kadar yakışıklı olmak zorunda mı? Yekta da 2 abisi gibi oldukça sert biriydi . Onunda sevdiği biri var adı Gülda . Murat'ın kuzeniydi Gülda . Murat'ın her kardeşini ayrı ayrı severdi Simay . Tabi bide Kuzenleri es geçmemek lazım Befan , Canan , Dila ve Gülda çok iyi anlaşırlardı . En büyükleri Berfan Simayla yaşıttı diğerleri 1, 2 yaş küçüktü . Berfan Murat'ın dayı oğlu hasan ile evliydi . Canan ise Murat'ın amca oğlu Şirvan ile nişanlıydı . Dila ise Mehmet'e verilecekti babaları küçükken bu kararı almıştı .Hepsi toplanır sabahlara kadar sohbet ederlerdi tabi o zamanlar Zenan da aralarında olurdu .

3 gün sonra ...
Murat'ı 3 gündür görmüyordu . Çok merak etmişti düşünürken büyük konağın kapısı açıldı içeri Murat girdi . Arkasından da sırayla kardeşleri . Zenan yoktu ama neredeydi yoksa bulamamışlarmıydı ? . Hamit ağa kapıda onları bekliyordu . Murat ve Hamit ağa yan yana konağa girdiler . Bişeyler oluyordu herkes çok perişandı . Hamit ağa Zeyno hanıma 'hazırlıklar başlasın' diye bağırmıştı konağa girmeden önce . 'Ne hazırlığıydı bu neler oluyordu burada' diye söylendi Simay. Öğrenmesi lazımdı odanın kapısını açıp üst kata yöneldi . Hamit ağanın çalışma odasında olmalıydı Murat . Hızlıca merdivenleri çıktı . Çalışma odasının kapısı aralıktı . Tam içeri girecekken duyduğu şeyler ile oraya çakıldı . Hamit ağa '1 haftaya kalmadan evleniyorsun oğlum berdel olacak ' Murat ' tamam ama bana biraz zaman tanıyın baba Simayla konuşmam lazım ' dedi . Daha fazla dinlemeden Simay aşağı odasına indi göz Yaşları güç durmadan akıyordu nasıl yapmıştı murat bunu daha 4 gün önce ona evlenme teklifi etmemiş miydi ? . Simay aceleyle eşyalarını topladı . Hava çoktan kararlarmıştı . Çantasından not kağıdı çıkarıp Yazdı.

Bana göremeyecek kadar kör olduğum gerçekleri ; gösterdiğin için teşekkür ederim.. Seni hayatım boyunca AFFEDEMEM murat Aslanoğlu ...

Konu yeni yeni başladı arkadaşlar . Şimdiden bütün oylar ve yorumlar için teşekkür ederim .
Medyadaki Deniz ve Emir Karahan ( Simay'ın anne ve babası )

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin