10.bölüm

8.5K 321 13
                                    

1 yıl sonra

Murattan

Murat hariç herkesin içinde büyük sıkıntılar vardı . Roza hala gebe kalmamıştı . Murat'ın öyle bir düşüncesi olmadığı için rahat davranıyordu . Roza kafasına çok taksada bu konuyu Murat içini rahatlatırıyor ' daha erken hemde ' diyordu . Murat bu 1 yıl içinde Simay nerede öğrenmişti . Tabi biraz zor olmuştu . Kalbindeki kişi farklı yanında ki kişi farklı olduğu için çok acı çekiyordu . Simayı görmeye gitmeyi bir çok defa planlayıp havaalanından dönmüştü . Bi ev aldı kendine kimsenin bilmediği . Her tarafını Simayın fotoğraflarıyla doldurdu . Bazı geceler orada kalıyordu . Rozaya karşı içinde bi hoşlantı vardı ama bu sevgi değildi . Ofisinde yine düşünceler içindeydi Murat . içeri Azadın girmesiyle kendine geldi . Azad Dicle ile geçen hafta nişanlanmıştı . Azad ' dalmışsın yine bişey mi oldu ? 'diye sordu . Murat ' farklı bişey yok ' dedi . Azad ' yine Simay geldi aklına değil mi ağabey ' dedi . Murat sadece kafa sallamakla yetindi . Azad bu duruma çok üzülüyordu . Rozayı da sevmişti ama Simay kadar sevemedi . Bi çok kez konuşmuştu onunla ama bundan Murat'ın haberi yoktu . Azad ' hadi geç oldu çıkalım artık ' dedi . Murat ' tamam hadi 'diyip koltuktan kalktı . Asansörden otogara indiler . Azad da Murat'ın arabasına bindi . Yaklaşık 20 dakika sonra konağa geldiler . Roza açtı kapıyı her zamanki gülümsemeyle Roza açtı 'Hoşgeldiniz' dedi . Murat ' hoşbulduk hatun ' deyip gülümsedi . Onun da hakkı var mutlu olmaya diye düşündü . Roza Murat ona ne kadar iyi davranırsa davransın aklının ve kalbinin Simayda olduğunu biliyordu . Tek umudu bir gün bitmesiydi bunun . Roza bu bebek konusundan çok korkuyordu . Töre yakın zamanda onlardan bir bebek isteyecekti eğer o bebek olmazsa Rozanın üzerine kuma gelecekti . Murat'ın yemek yiyecek hali yoktu bu gün çok çalışmıştı . Hemen gidip uyumak istiyordu . Yukarı kata çıkıp duşa girdi hemen . Uzun bir duştan sonra yatağa uzandı . Bu sırada Roza girdi odaya . Roza 'murat iyi misin ?' dedi . Murat ' Iyiyim Rozam sadece biraz yorgunum uyuycam ' dedi . Roza ' tamam sen uyu ben mutfaktakilere masayı toplamalarında yardım edip gelicem ' dedi. Murat ' tamam geç kalma özlerim bak seni ' diyip mutlu etmeye çalıştı onun sevgisine muhtaç bu kadını . Roza yüzünde binlerce gülümsemeyle çıktı kapıdan . Murat daha fazla dayanamayıp uyudu .

Simaydan

Simay yaralarını sarmış gibi gözüktü çevreye . Kimsenin onun bu kadar acı çektiğini bilmesine gerek yoktu . Selimin dostluğu ona çok iyi gelmişti . Sürekli onu çok sevdiğini söylesede Simay takmıyordu . Selim iyi biriydi fakat Simay hala Murat'ı seviyordu . Yaptığım yanlış diye düşündü Simay sonuçta o evliydi belkide karısını çok seviyordu . Selimin dürtmesyle kendine geldi . Selim 'Simay toplantının ortasında olacak işmi şimdi bu biraz bekle toplantı bitsin öyle dalarsın ' diyip kocaman gülümsedi . Simay aklını bir türlü toplantıya veremiyordu . Simay ' selim ben çıkıyorum sen idare et ' dedi ve Selimin itirazlarını duymamazlıktan gelerek çıktı . Bu 1 yıl içinde annesi neredeyse her ay gelmişti buraya . Şu anda da evde oturmuş Simay gelsin diye bekliyordu . Simay otogara inip arabasına bindi . Biraz yol aldıktan sonra arabayi park edip zile bastı . Aslında anahtari vardı ama annesinin ona kapıyı açıp sarılmasını seviyordu . Babasına biraz kırgındı Simay çünkü hala Murat ile ortaklıklarına devam ediyordu . Neden diye sorduğunda ise 'iş ve özel hayat farklı şeyler kızım' diyordu . Annesi yüzünde gülümsemeyle açtı kapıyı 'hosgeldin bebeğim benim ' dedi . Simay ' annemm sen burada olursunda ben hiç hoşbulmaz mıyım ' dedi . Anne kız gece geç saatlere kadar Simayın küçüklugünden konuşup güldüler .

Iyi okumalar arkadaşlar . Sizden ricam hikayeye oy verip emeğimin karşılığını verirmisiniz .

Medyadaki Murat .

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin