15.bölüm

9.6K 313 13
                                    

Murattan

Simayın arkasından baktı sadece Murat . Arkasından gidecek ne cesareti ne de yüzü vardı . Büyük bir hata yapmıştı ama buna mecburdu . Şimdi ne olacaktı yanında duran 4 yıllık karısının yüzüne gülüp aşk oyununa devam edebilecekmiydi .

Simay onun için hala eski yerindeydi . Herkesi herşeyi bırakıp giderdi Simayla . 4 yıl önce yapamadığını şimdi yapardı ama Simay bunu asla kabul etmezdi . Murat bunu Simayın bakışlarından anlamıştı .

Kolunun dürtülmesiyle düşüncelerden uzaklaşıp kendini geldi Murat . Azad ' iyi misin ağabey ? ' dedi . Azad da herkes gibi Murat'ın yıkıldığını görmüştü . Kimsenin yıkamadığı herkesin önünde titrediği Murat ağayı Simay tek bakışı ile yerle bir etmişti . Murat ' ne var Azad ne ! siktirin gidin ! Iyiyim ben ! ' diye gürledi .

Azad kimseyi Murat'ın yanına yaklaştırmadan arabaya bindirdi . Roza Muratla konuşmak istiyordu Azad onu durdurdu ' yenge gitme yanına yanlız bırak senin kalbini kırar ' dedi . Roza yine herzamanki bencilliği ve eğosu ile ' sana soracak değilim Azad ben onun karısıyım tabiki yanında olacağım ' dedi . Azad gözlerini kapatıp bir off çekti . Bu kadın fazla olmaya başlıyor dedi içinden .

Roza yavaş adımlarla Murat'ın yanına gitti . Oda biliyordu Murat onu kırardı . Murat karşıdan gelen Rozayı görünce sessiz sessiz ' sakın gelme Roza bunu hatayı yapma ' dedi . Roza Murat'ın yanına gelince kendini tutamayıp ' be ne demek oluyor Murat senin aklında hala o kahpe kadın mı var ! ' diye bağırdı . Azad ve diğerleri arabalarda onları bekliyordu Rozaya bişey olmaması için . Murat Rozanın o lafının üzerine boynundan tutup duvara sıkıştırdı . Murat ' doğru konuş lan ! Sen kendini ne sanıyorsun da hem benimle böyle konuşuyor hemde Simaya kahpe diyorsun ! Ne haddine senin ! ' diye kükredi .

Kimse cesaret edip Rozayı kurtarmaya gelemedi . Ta ki arabaların önüne siyah bi spor araba durana kadar . Simay telefonunu masada unutmuştu . Barışın telefonundan Azadı aramışlardı ama açmamıştı . Simay arabadan indiğinde Murat onu farketmiyecek kadar sinirliydi .

Azad Simayın geldiğini görünce Dicle ile hemen arabadan indiler . Simay Dicleyi telaşlı görünce ' ben telefonu mu burada unutmuşum Azadı aradım ama açmadığı ne oluyor ' diye sordu . Azad ' Simay arkana bak anlarsın ' dedi . Simay arkaya bakmasıyla şok oldu . Resmen öldürecekti kadını . Simay o tarafa doğru koşarken Barış tuttu kolundan ' Simay Murat çok sinirli dikkat et ' dedi . Simay ' Barış kadını öldürecek ya başlarım onun sinirine ' dedi . Simay koşarak yanına gitti . ' Murat bırak kadını ' dedi . Aynı anda hem Roza hem Murat başını Simaydan tarafa çevirdi . Rozanın boynunu bıraktı . Herkes şaşkınlıkla izledi onları . Simay yönetiyordu resmen . Rozanın Murat'ın elinden kurtulduğunu gören Zeyno hanım ' Roza buraya gel kızım ' diye bağırdı . Roza ikisini başbaşa bırakmak istemiyordu . Gidip gitmemek arasında kararsız kaldı . Murat'ın sınırlı bakışlarını bulduğu zaman yavaş adımlarla uzaklaştı . Simay ' ne yapıyorsun sen Murat öldürecektin kadını ' dedi . Murat ' haketti ki yaptım ' dedi . Simay bu lafın üzerine sinirlenip ' haketmeyenlerede yeterince şey yaptın sen Murat ağa ' dedi . Tam arkasını dönüp gidecekken Murat tuttu kolundan ' Simay bu defa gitme lütfen ' dedi . Simay ' neden Murat Daha çok canımı yak diyemi ?' Dedi . Roza gitmesine izin vermemiştirti arabanın . Herkes onları izliyordu .

Murat sesini aşırı yükseltip ' ben böyle olmasını istemedim lan ! Köpek gibi sevdim seni ! Gittiğin gün değil hergün öldüm lan ben ! Mecburdum Zenan için ! Şimdi bana herşey yalanmış gibi bakma Simay ! Herkesi önünde korkudan titreten adam bi senin için eridi ! ' dedi .

Simay ' o zaman evlilik kararı almadan önce söyleyecektin Murat ağa arkamdan iş çevirmeyecektin ! Bu olanların sorumlusu sensin o karın olacak kadının bir suçu yok ! ' dedi .

Murat bunun üzerine Simaya sarıldı . Simay kendini çeksede o kadar sıkı sarılmıştı ki işe yaramadı . Murat özlediği kokuyu doya doya içine çekti . Gömleğinin üzerine düşen damlalardan Simayın ağladığını anladı . Murat'ın gözünden de tek damla yaş aktı tam Simayın kalbinin üzerine . Simay ' bırak lan beni bırak hayvan ! ' diye bağırdı . Murat Simayı bıraktığı zaman Simay çok sert bir tokat attı . Herkes şok olmuş bir vaziyette olacakları bekledi .
Murat arkasını dönüp arabanın canıma yumruk attı . Simay çığlık atıp ' manyak mısın lan sen ! ' dedi . Murat ' şimdi git Simay kalbini kırmak istemiyorum lütfen git ' dedi .

Simay arkasını dönüp giderken önündeki taşı görmeyip takıldı . Tam düşeceği sırada Murat tutup kucağına aldı Simayı . Murat ' dikkat etsene kızım ! ' diye bağırdı .



Vee bölüm geldi :-) kişisel sebeplerden dolayi bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın .

Yorum yapan Hiç kimseyi kirmayıp farklı karakterlerde hikayeme alacağım . Destek ve yorumlarınızı bekliyorum :-)

Medyadaki Azad ve Dicle

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin