13.bölüm

9.4K 310 14
                                    


Simaydan

Yolculuğu uyuyarak geçirdi Simay . Uçaktan indiklerinde Selim karşıladı onları . Simayın son model siyah Ferrarisinide korumalardan biri getirmişti . Diğerleride 1 haftalığına araba kiraladılar . Simay yanına barışı da alarak arabaya geçti . Toplam 4 araba evin yolunu tuttu . Simayın önceden ayarladığı kuaför onları evde bekliyordu . Kısa bir yolculuktan sonra 2 katlı modern dubleks Villaya geldiler . Babası Simay için yeniden dekore ettirmişti . Simayın aklına en son bu şehirden nasıl ayrıldığı geldi gözleri doldu . Evde bir telaş oluştu . Düğüne saatler vardı ama daha kimse hazır değildi . Herkes sırayla kendini kuaförün eline bıraktı . Simay altın sarısı saçlarını yukarıda şık bir topuz yaptırdı . Kırmızı balık model hafif göğüs ve sırt dekoltesi olan bir abiye giydi . Normalde buralarda bu tarz kıyafet giymezdi Murata laf getirmemek için . Koyu kırmızı Ruj ve yoğun siyah göz Makyajı ile hazırlıklarını tamamladı . Simaydan hariç diğerleri siyah giyinmişti . Erkekler ise siyah takım beyaz gömlek ve siyah kravat . Barış sonradan fikir değiştirip Simaya uyumlu olmak için kırmızı kravat taktı . Herkes hazır olduktan sonra arabalara binip yola koyuldular .

Murattan

Düğün yerindeki hazırlıkları tamamladıktan sonra eve gidip hazırlamaya başladı . Siyah takım beyaz gömlek giydi ve kırmızı kravat taktı . Saçlarına fön çektirmek için tekrar arabasına binip berberin yolunu tuttu . Kısa bir yolculuktan sonra seri bir şekilde berabere girip fön çektirdi . Bütün işlerini tamamladıktan sonra Rozayı kuaförden almaya gitti . Arabadan indiği zaman Roza kapıda onu bekliyordu . Uzun kapalı kırmızı bir elbise giymişti . Saçlarını salık maşa yaptırmıştı ve hafif bir makyaj . Murat bir kere daha hayran kaldı bu kadına . Murat ' karıcım ben sana bu kadar güzel olma demedim mi . Oradaki bütün erkekleri dövdüreceksin bana 'diyip alnından öptü. Roza ' benim tek senin olduğumu unutma kocacım ayrıca bu ne yakışıklılık illa bütün kadınları döv mü diyorsun ' dedi gülerek. Beraber arabaya binip düğün yerine geldiler . Roza içerideki gelin odasına gitti . Murat ise gelen misafirleri karşılamaya başladı . Gelenler bittikten sonra Azad ve Kemal ile gelin odasının yanındaki otoparka gidip sigara içmeye başladılar . O sırada Befa, Canan, Dila ve Mehmet geldi . Onlar sohbete daldıktan sonra Rozada gelip onlara katıldı. Ortalığı alan kahkahalar gelen lüks arabalarla bölündü . Arabaların 3ü BMW en arkadan ve aşırı süratli gelen ise Ferrari idi . Hepsi siyah renkliydi .

Simaydan

Simayın içinde bir korku vardı yolun kenarında biraz durup hava almıştı . Daha sonra tekrar arabaya binip gaza bastı. Aşırı hızlı gidiyordu . Barışın açtığı müziğin sesini biraz daha çoğalttı . Otoparka girdiklerinide ilk dikkatini bir topluluk çekti . Hepsi de arabalara bakıyordu . Herkes arabasını durdurduktan sonra Simay da arabaların tam ortasına girip durdurdu . Herkes teker teker arabadan indi . En son Barış ve Simay kalmıştı . Barış ' hadi Simay ' dedi . Simay kapıyı açıp aşağı indi . Herkes bir anda donuk bir şekilde ona bakmaya başladı . Simayın ilk dikkatini çeken Murat ve yanındaki koluna girmiş Kırmızı elbiseli kadın oldu .

Murattan

Arkadan gelen arabadan yüksek seste müzik geliyordu . Arabalar durup içindekiler tek tek inmeye başladığında Murat şoka girdi . Eski dostları buradaydı . Siyah ferraridekiler bir süre inmediler. Kapı açıldı . Bir taraftan Barış diğer taraftan ise Simay indi . Murat'ın kalbi sığmıyordu yerine Simay oradaydı tam karşısında . Değişmişti . Fazlasıyla zayıflamaştı . Murata sevgi ile bakan gözlerinin yerini boşluk ve nefret almıştı . Gözlerini ondan alamıyordu . Hala fazlasıyla güzeldi . Giydiği elbiseye bakınca içinde bir kıskançlık belirdi . Mehmet Simaya koşarak sarıldı ve ' senin burada olduğuna inanamıyorum iyi ki geldin Simay hoşgeldin ' dedi . Roza donmuştu 'ne işi var bunun burada' dedi içinden . Kıskançlık duygusu sarmıştı Rozayı , Simay fazlasıyla güzel ve havalı biriydi . Murata dönüp baktı . Gözlerini Simaya kenetlemiş donup kalmıştı .

Beklenen bölüm geldi :-) iyi okumalar ..


Medyadaki Simayın arabası makyajı elbisesi ayakkabısı ve saçı .

AFFEDEMEM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin