BARLAS' IN AĞZINDAN:
Arabayı evin önüne park ettiğimde yan tarafıma baktım. Dalya uyuyordu, bilmem kaçıncı rüyasını görüyordur.
'' Dalya uyan geldik.'' ses yok.
Bu sefer Dürterek şansımı denedim.
'' Dalya uyan hadi. '' homurdanarak elinin tersi ile elimi iti verdi. Şaşkınca yüzüne baktım davul patlasa uyanmaz bu kız.
Allahım beni neyle sınıyorsun yarabbim. Geldiğim şu duruma bak. Oflayarak arabadan inerek Dalya nın olduğu kapıya dolandım.
Kapıyı açıp Kucağıma aldım omzumla kapıyı ittirerek kapanması salladım. Kuş gibiydi , bu kız hiç bir şey yemiyormuydu?
Eve doğru hızlı adımlarla yürüdüm, hava soğuktu daha fazla üşümesini istemiyordum.Odaya girip yavaşça yatağa bıraktım , ayağında ayakkabılarını çıkartım üstünü örtücektim ki bileğimi tuttu. Bir şeyler mırıldanıyordu ama anlayamıyordum , duymak için yaklaştım.
'' Beni bırakma , lütfen.'' Sadece suratına baktım bir süre , ne yapıcağımı bilemedim. Asistanım daha da önemlisi kardeşim dediğim adamın kız kardeşi idi . Bileğimi sıkıca tutuyordu , elimi bileğimi tutan elinin üstüne koydum.
'' Burdayım Dalya uyumaya devam et. '' Yüzünü buruşturdu , kafasını iki yana salladı.
'' Hayır , hayır.'' ılık nefesi her yüzüme çarptığında aklım bulanıyordu , yüzlerimiz fazlasıyla yakındı . ilk defa dikkatlice yüzünü inceledim. 1 yıldır benim yanımda çalışıyordu bir kere bile yüzüne bakmadım. Güzeldi , fazla güzeldi. Küçük burnu , hafif dolgun dudakları ve çilleri onu kusursuz gösteriyordu. Kahverengi saçları yatağıma dağılmış masumca uyuyordu. Ben onu incelemeye dalmışken kapının sertçe açılması ile sıçrmam bir oldu. Kafamı hızla kapıya çevirdim. Karan arkasında Barbaros kaşları çattık bir şekilde bana bakıyordu. Hemen kendimi toparladım. Büyük adımlarla yanıma geldiler.
'' Ne oluyor burda! '' sertçe karan. Yutkundum , neden gerildim oğlum ben, yanlış bir şey yapmıyordum.
Aynen Barlas kızın dibine kadar yaklaşada bendim zaten.
'' Mırıldanıyordu ne dediğini duymak için yaklaştım Karan yanlış anlama ama o benim çalışanım.'' dedim. o sırada barbaros Dalya' yı kucakladı. Kaşlarımı çattım. Karan mahçup gözlerle bana baktı.
'' kusura bakma kardeşim bugün fazlası ile gerdiler üstüne birde saatlerce Dalya' nın ortadan kabolması iyice gerdi beni. '' kafamı salladım. Barbaros konuştu.
'' Abi hadi artık gidelim Dalya ' nın hafif ateşi var gibi.'' Karan kafasını tamam anlamında salladı , tekrar bana döndü.
'' Teşekkürler Barlas Dalya' ya göz kulak olduğun için.'' dedi minlettle kafamı salladım. Kapıya kadar arkalarından ilerledim.
Karan çıkmadan önce kolunu tutmamla durdu, anlamayarak bana baktı.'' Karan , abi bak bu sizin ailevi konularınız biliyorum hatta benim bile karışmam gerek onu da biliyorum ama bu kızı kabullen oğlum aranızda ne geçti bilmiyorum ama beni aradığında ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüştü, üzerine hiç bir şey almadan çıkmış, titriyordu . Duru ' yu ne kadar çok sevdiğiniz biliyorum ama bu kız da sizin öz kardeşiniz daha tanışalı bir gün oldu ama yapmayın oğlum bu dediklerimi bir düşün.'' sadece kafasını salladı , hiç bir şey demedi , arkasına dönerek arabaya bindi son hızla gaza basıp uzaklaştı. Oflayarak kapıyı kapattım ne gündü ama. Ne kadar asistanım için endişelensemde yarın öğrenirdim. Daha fazla ayakta durmadan odama doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ ÇİÇEĞİ
Novela JuvenilDalya Mila Duman 22 yaşında yaşamaya çalşan sıradan insanlardan biridir. Peki Dalya öğrendiği gerçekle diğer sıradan insanlardan olmadığını fark ederse ne olur ? Ailesi tarafından hiç sevilmemiş olan Dalya gerçek ailesi tarafından içinde ki küçü...