PROLOG

244 37 9
                                    

  Człowieczeństwo, to coś, co mnie nie dotyczyło od bardzo dawna. Było czymś zupełnie obcym, czymś, czego nie potrafiłem pojąć. Było jak abstrakcja, która nigdy nie miała realnego wpływu na moje życie.

Nikt nie był w stanie tego zmienić. Nawet moja własna matka próbowała, ale bezskutecznie. Mój ojciec już o to zadbał.

I kto by się spodziewał, że właśnie TY mnie zmienisz?

Twoja obecność w moim życiu otworzyła drzwi do czegoś, czego wcześniej nie doświadczyłem. Twoja siła i determinacja zainspirowały mnie do zmiany. Zacząłem dostrzegać piękno w małych rzeczach i odkrywać nowe perspektywy.

Ostatnio zaczynam dostrzegać, że to „coś", czym jest człowieczeństwo, zaczyna nabierać dla mnie znaczenia. Zaczynam dostrzegać wspólne elementy, które łączą mnie z innymi ludźmi, ich doświadczeniami i emocjami. Człowieczeństwo staje się coraz bardziej realne, staję się bardziej świadomy jego istnienia w moim życiu. Zaczynam dostrzegać, że nasze losy są ze sobą splecione, a empatia staje się kluczem do zrozumienia tej więzi. To nie jest już tylko abstrakcja, to coś, co wpływa na moje relacje, decyzje i sposób patrzenia na świat. Człowieczeństwo staje się istotnym elementem mojego życia, które wcześniej było dla mnie nieuchwytne i nieznane.

Poznając Ciebie, nigdy bym nie powiedział, że kiedykolwiek będziesz znaczyć dla mnie więcej niż moje życie....

... I właśnie to mnie zgubiło. 

BORN OF HATE - The Rebellion Trilogy (część III) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz