Кінець нашої історії..

57 4 5
                                    

Інарідзакі вже приїхали додому. Проходили дні, тижні, місяці. Тео набиралася майстерності в волейболі. З Кенмою вона зізвонюється кожен день. Ці двоє безмежно кохають одне одного. На національних вони програли Карасуно, але дівчина не засмучується. Оскільки її хлопець виграв національні з його командою. Її найкращими друзями наразі є Суна, Шимідзу, Суга і звісно брати Мія.
На рахунок Акааші вона нічого не чула. Наче його й не існувало.
За цей час вона набула великої популярності. Навіть Ушивака пропонував перевестись в Шираторідзаву, але та відмовилась. Її бабуся одружилась з директором її школи, Тео дуже зраділа.
Нарешті в її житті з'явилась біла смуга. Колись, вона про неї тільки й мріяла. Сім'я, друзі, хлопець. Все що їй потрібно.
Про її маму нічогісінько не відомо. Вона не знає, що з нею сталось.

Через 2 роки:

Випускний. Дівчина сидить поряд з друзями і чекає поки їй вручать атестат. Руки скомкують вбрання. Очі бігають. Переживає.
Раптом почула тяжість на лівому плечі.
-Агов, не переживай. Ми ж нарешті випускники. -сказав Атсуму, що поклав руку на її плечі.

-Та, ти правий-взяла себе в руки вона.
І ось вона виходить. Їй вручають атестат, а потім ще сертифікат.
-Міядзакі Теодора! Посвящена як перша дівчина, що змогла потрапити в чоловічий волейбольний клуб. І стати нашою зіркою школи. Завдяки їй ми змогли всі здобути вершини! Аплодисменти!
Зал взірвався від хлопків в долоні, було чути свисти і викрики, що були в захваті.
І ось Тео стоїть з атестатом і сертифікатом. За плече її тримає бабуся, по боках брати Мія, з лівого боку Кенма і Суна, навіть Нарі, Сара і Сан поруч.

-Кажіть сир!! -крикнув фотограф.

-Сир! -крикнули всі.
Тео усміхалась у 32 зуби. Її щастю не було меж.

Через 5 років:

Тео в білому весільному платті. В її руках знаходиться букет. Навпроти стоїть Кенма, що тепло дивиться на неї. Весілля. Їхнє весілля.
Всі її близькі і друзі знаходяться поряд.
-Чи згідні ви взяти Теодору Міядзакі в дружину? -прозвучали останні слова священника.
-Так, згідний.
Поцілуй. Такий солодкий, такий рідний. Такий неймовірний.
Ось вже всі стоять. Кенма і Тео танцюють. Міядзакі старша просльозилась, поки близнюки вже ревіли за десятим колом. Суна шморгав носом від сліз і знімав все на камеру. Шимідзу з Танакою стояли неподолік. Ці двоє зустрічаються, але скоро і у них весілля.

Через 3 роки, після весілля:

Кенма і Тео сидять за компютером. Кодзуме став стрімером і блогером, який має величезну аудиторію. Щож на рахунок Тео? Її шкільна популярність не минула її. І вона стала відомою моделю і дизайнером. У неї багато популярних колекцій одягу. Влаштувати компанію допомогла їй бабуся.
-Щож всім до зустрічі! -попрощався Кодзуме з своїми підписниками.
Вони сиділи і розмовляли як на них налетів хлопчик.
-Мамо, Тату! Я чув, що скоро буде матч Шакалів проти Орлів. Можна ми підемо?

Після закінчення університету в Шакалах почали грати Сакура Кійомі,Атсуму Мія, Хіната Шоє і Бокуто Котаро. А за Орлів-Кагеяма Тобіо,Ушиджима Вакатоші і інші.

Їхнього сина звуть Кенма Мідзукі. Зовнішністю весь в батька, от тільки очі мамині як і характер. Його улюбленим волейбольним гравцем є Хіната Шоє. Він його фанат. Коли Хіната прибув до них в гості,то Мідзукі лазив по стіні від радості.

-Звісно підемо, Кі-Кі! -промовила Тео.
Цю кличку для сина придумав Кодзуме.

Життя прекрасне! Хоч воно і деколи поступає з тобою кисло. Просто потрібно цінувати його. Потрібно жити так, щоб було що згадати! Так, щоб робити його чудовим! Жити наче в перший і останній раз! Забути минуле і жити в теперішньому часі! Життя прекрасне!..

ПОДЯКА!
Дякую, дякую, дякую! Ви просто моя сама найбільша і найперша аудиторія. Дякую вам велике, за вподобайки, підписки і перегляди. Починаючи писати цю історію, Я й навіть не задумувалась, що вона комусь сподобається. На початок історії Я була в жахливому стані. Я від лежала була тоді влітку в лікарні. Зараз Я радію кожній митті, проведеній в колі рідних. Бажаю вам того ж самого! Всіх вас сильно люблю!

Ваша Міна!


Моя волейбольна Історія♾︎ Where stories live. Discover now