День у новій школі

141 9 5
                                    

-Агм..ще 5 хвилин-промовила дівчина коли продзвенів будильник, вона хотіла продовжити спати, але почула голос за дверима:
-Доброго ранку, пані Міядзакі. Я б хотів вам повідомити, що вам потрібно вже прокидатися, бо у вас сьогодні перший навчальний день.
Почувши дворецького, дівчина зістрибнула з ліжка. Поспати вона любила, але не любила запізнюватися.Вона геть забула про те, що сьогодні йде у нову школу. Її нова школа називається Інарідзакі.
Дівчина пішла у ванну, вона вмилася і зробила всі ванні процедури. Потім спустилася на кухню, там вже повсюди розлетівся приємний аромат.
-Ммм, як смачно пахне. Що ви готуєте пані Саро?
-Я вирішила на сніданок зробити вам онігірі з різними начинками. А також Я вже зробила бенто вам до школи.
-Бенто?
-Так, бенто. Бенто-це ланч учням до школи, там Я поставила рис з каррі, а також на десерт Моті. Також Я зробила вам зелений чай.
-Дякую велике)
-Нема за що, це все ж таки моя робота)
Після діалогу з Сарою , дівчині подали її сніданок, який складався з онігірі.Побажавши приємного апетиту, дівчина приступила до їжі. Взявши один кусочок в рот, дівчина наче засяяла.
-Сара, це просто неймовірно, як ти так прекрасно готуєш.
-Якщо хочеш можу тебе в якийсь час навчити)
-Так-так звісно, Я тільки за)
Поснідавши дівчина побігла наверх збиратися. Її бабуся взяла в школі вже шкільну форму, тому дівчина одягнула саме її. Потім вона склала сумку з зошитами і книжками і спустилася вниз.
-Юна леді, удачного вам дня-побажала мені Нарі.
-Дякую, Нарі. Тобі також. -підморгнула і усміхнулась дівчина.
Коли вона вийшла з будинку то пішла до машини, потім сіла в неї. Там за кермом сидів Сузукі, а біля нього на передньому моя бабуся.
-Доброго ранку, квіточка, готова до нового шкільного дня?-привітала бабуся.
-Так, Я готова на всі 100.)
-Що ж тоді поїхали.

***
Приїхавши до школи дівчина вийшла зі своєю бабусею. Потім вони зайшли у школу.
Позаду було чути шепіт і великі усмішки:
-Хто ця красуня так ще й з самою пані Міядзакі?
-Не знаю, але вона вже мені подобається
-Вона її внучка?
-Чи її донька?
І таких шепотів було ще багато. Тео зрозуміла, що її родичка досить популярна.
Після цього вони зайшли до директора.
-Добрий день , Сабуро.
-Привіт Крістін. -привітався директор з твоєю бабусею-Як у тебе справи?)
-Хех, все чудово.) Так, Я б хотіла тебе познайомити з своєю внучкою Теодорою Міядзакі. Вона тепер учениця твоєї школи.
-Добре, не смію вас затримувати більше, бо через 10 хвилин почнеться урок. Заходи почастіше Крістін)
-Добре, бувай.
Після того,як ми вийшли Я кинула шиперський погляд на бабусю.
-Що?
-Між вами щось є?))
-Нічого немає, що за маячня-зашарілася вона.
-)
-Тобі пора на уроки, Сузукі заїде за тобою після уроків.
-Окей
Коли бабуся пішла, то дівчина пішла шукати кабінет. Перший урок була всесвітня історія-це був улюблений урок дівчини.
Знайшовши кабінет, дівчина зайшла туди, але перед нею появилася така картина:
Двоє близнюків билися і спорили один з одним. В одного з них волосся було пофарбоване у золотистий блонд, а в другого у сірий. Вони б один одного повбивали, якби не вчителька, що зайшла в клас.
-Що тут відбувається?
Близнюки відійшли один від одного і розсілися.
-Так Я хочу представити вам нашу нову ученицю-сказала вчителька і поставила ніжно руку мені на плече-це Теодора Міядзакі і вона тепер буде вчитися з вами.
В одну мить всі зацікавлено глянули на дівчину.
-Всіх вітаю, надіюся ми подружимся.
-Що ж сідай на вільне місце біля он того хлопчика.
Вчитель показала пальцем на одного з близнюків, який пофарбований блондин.
-Привіт.. -сказала тихо дівчина присівши.
-Привіт. Я Атсуму Мія
-Приємно познайомитися.
Дівчина подружилася з цим хлопцем й час від часу говорили на уроці. Не дивлячись на це, дівчина встигла пару раз відповісти і заробити першу оцінку.
На перерві навколо її парти зібралася невелика купка. Там було 4 хлопці і 2 дівчинки.
-Привіт мене звуть Мія.-сказала 1 дівчинка і широко посміхнулася.
Так представилися й інші.
-Не хочеш піти в столову?-спитав Атсуму
-Я не проти
Коли вони вже збиралися виходити то дівчина відчула руку на спині.
-Я з вами -сказав близнюк Атсуму, його здається звали Осаму.
-Арх, знову все псуєш-роздратовано сказав Атсуму
По дорозі до столової вони вспіли ще раз пересваритися.
-Можете будь ласка вже заспокоїтися-промовила Тео і злим поглядом глянула на них.
-Так, босс-відповіли вони в унісон, після чого всі троє засміялися. Так пройшов весь день. Дівчина вже приїхала додому.
-Привіт, зайчику. Сьогодні у нас мають бути гості тому одягни це плаття.
-Добре.-сказала Тео, а після піднялася в кімнату.

Надіюся вам сподобається цей фанфік) Нагадую про тг канал

Надіюся вам сподобається цей фанфік) Нагадую про тг канал

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.





Моя волейбольна Історія♾︎ Where stories live. Discover now