"Şşt, sessiz ol yoksa seni duyarlar."
~~~~~~~~~
Duyduğum ses beynimde yankılanıyordu, "Yoksa seni duyarlar." kimden bahsediyordu? Benden ne istiyorlardı? Eğer Eren beni çekmeseydi bana ne yapacaklardı?
"Şu orospu Anka şunu birkaç sözle peşinden getirtmeyecek miydi?"
"Ya o mala niye inandıysak, kız kaçmış işte!"
Eren beni sürüklediği odanın kapısına bir göz attı. Elini ağızımdan çektim, "Ruh hastası mısınız siz?"
"Doğru tahmin ama yine de bir teşekkür fena sayılmazdı."
"SİZ GERÇEK-" lafımı bitiremeden, "Sussana kızım halen kapının dışındalar." mecburen onu dinlemiştim. Ancak ne yazık ki beni duymuşlardı
"Şu kapılara bakalım. O kadar iddia ya girdik, kazanmamız lazım."
Duyduklarım beni aşırı sinirlendirmişti, "İddia mı!"
Kızlardan biri, bizim olduğumuz odanın kapısını açmadan Eren beni çabucak masanın altına sürüklemişti.
Kız karşısında Eren'i görünce biraz şaşırmış gibi yüzüne bakıyordu, "Eren, sen burada ne yapıyorsun?"
Bir oğlan sesi de, "E-eren, sen en son gitmemiş miydin?"
"Şey, burada sarışın bir kız gördün mü? Anka'nın peşinden gelmişti de."
Eren yandan küçük sırıtış göstermişti, "İddia demek ha?"
"Sen de bize katıl."
Bunu duyduğumda bir an duraksadım: Eren bana neden yardım ediyordu? Onlara katılmayıp bana yardım etmeyi seçmişti. O da zorba pezevenklerden biri değil miydi? Yoksa ben mi öyle zannetmiştim?
"Hayır Serap, kızlara dokunmam ben. Ayrıca yerinde olsam bana yaltaklansınlar diye birilerine zorbalık yapmazdım. Yarattığın izdiham benimkinin yanında hiçbir şey. Eğer ben birilerinin canını yakıyorsam muhakkak bir sebebi vardır."
Herkes Eren'in bu söylediklerine karşın afallamışlardı. Bende dahil.
Adının Serap olduğunu tahmin ettiğim kız ki kendisi lanet olası sınıf arkadaşım da oluyor, "Peki," dedi ve diğerlerini de çıkarıp odadan çıkıp gittiler.
Masanın altından çıkar çıkmaz, "Kimsin sen?" diyebildim sadece.
"Yani teşekkür ederim ama neden?"
"Hep neden diye sorar mısın?"
"Eğer cevap vereceksen evet, sorarım. Her şeyin illa ki bir nedeni vardır çünkü."
Eren sırıtıp duruyordu ancak yüzü bir anda düşünce ciddileşmeye başladığını anlamıştım, "Peki tamam açık olacağım, Anka sana burada dönenleri bahsetmiştir zaten. Bu izdiham olayında falan. Bu okulda yaptıkları tam olarak insan üzeri kumar ve buna izdiham diyorlar ve yeni gelen öğrencilerde bunu çok sık yapıyorlar. Diğerlerinin Anka ile konuştuğunu görünce sizi takip ettim çünkü bu durmak bilmeyen bir olaydı ve bende artık çok yorulmuştum."
İnanmam gerekiyor muydu emin değildim ama bu beni kurtardığı gerçeğini değiştirmiyordu. Yine de ona sormaya karar verdim.
"Sende mi bu izdiham olayının içindesin peki? O kıza söylediklerin-"
"O kıza söylediklerim orada kalır."
"Sen kimsin peki?"
"Eren. Sadece Eren."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZDİHAM
Ficção AdolescenteBirini katil yapacak kadar ileri götürebilir misin? ~~~~~~~~ Bu kadar ölümün ardından tek bir şeyi sordum kendime, "Kim?" Elimde ki joker kartına bakarken. Anlamı neydi peki? Bizi tam olarak sürüklediği şey, ardında gizlenen ölüm tam olarak neydi? "...